Bongaa ex-liigakiekkoilija

  • 252 933
  • 586

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Juuri kun Uusikartanon työhön tutustuin, niin tuli seuraava pohdittava.

Eilen olin samassa kahvilassa samaan aikaan Antti Aallon kanssa ja mietin, mitä hän mahtaa työkseen tehdä tänä päivänä. Puku päällä hän siinä nopeaan lounasti.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
JEilen olin samassa kahvilassa samaan aikaan Antti Aallon kanssa ja mietin, mitä hän mahtaa työkseen tehdä tänä päivänä. Puku päällä hän siinä nopeaan lounasti.

LinkedInistä löytyi tieto, että hän olisi salkunhoitajana Visio Varainhoito oy:ssä.
 

Ralph

Jäsen
Eilen olin samassa kahvilassa samaan aikaan Antti Aallon kanssa ja mietin, mitä hän mahtaa työkseen tehdä tänä päivänä. Puku päällä hän siinä nopeaan lounasti.
Eikös hän ole nykyään olympiatason mäkihyppääjä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
LinkedInistä löytyi tieto, että hän olisi salkunhoitajana Visio Varainhoito oy:ssä.

Juu, arvelinkin että joku ehtii etsinnän suorittamaan ennen kuin paluun koneelle teen. Tattikseni.

Pieni hörähdys joo itseltänikin mäkihyppääjä-kaimalle.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Mikko Turunen asiakkaana mun duunipaikalla. Oli otettu että tunnistin naamasta. Puhe meni HIFK: n 2011 mestaruuteen. Sanoi muistavansa hyvin koska pelas sillon bluesissa :)
 

scholl

Jäsen
Karalahti venailee sporaa tossa mun edessä Lasipalatsin pysäkillä.

kysyitkö meneekö spåra Keravalle?

Btw, miksi on erikseen ketjut ex-liigakiekkoilijoille, änärijätkille, liigapelaajille, khl-pörrääjille ja muille lätkäpelaajille? Miksei voisi olla yksi yleisketju bongaa lätkäpelaaja/-jätkä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Karalahti venailee sporaa tossa mun edessä Lasipalatsin pysäkillä.

kysyitkö meneekö spåra Keravalle?

Btw, miksi on erikseen ketjut ex-liigakiekkoilijoille, änärijätkille, liigapelaajille, khl-pörrääjille ja muille lätkäpelaajille? Miksei voisi olla yksi yleisketju bongaa lätkäpelaaja/-jätkä?

Minä puolestani kysyn, miksei ole Bongaa ÄIÄ -ketjua.

KesäÄIÄ-äänestyskin pitäisi olla. No, siinähän ei olisi mitään äänestettävää, koska ÄIÄ on aina ÄIÄ, tuo Mr. Tapuli.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Jereltä ois pitäny ehdottomasti tiedustella kummalle puolelle näkkäri tulee voidella ja meneekö juusto alle vai päälle.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Btw, miksi on erikseen ketjut ex-liigakiekkoilijoille, änärijätkille, liigapelaajille, khl-pörrääjille ja muille lätkäpelaajille?
Aika monethan noihin eri ryhmiin kuuluvista ovat ex-liigapelaajia. Olin eräässä tilaisuudessa, missä ex-liigapelaaja ja ex-änärijätkä ja nykyinen jokeri Jesse Joensuu oli keskustelemassa. Ihan fiksusti puhui.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Väittäisin, että Sami Helenius oli eilen Pihkalassa katsomassa, kun Tahko otti turpaan Kouvolalta. En ehdottanut tanssia.

Helenius on muuten arvostettava ihminen.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sebastian Aho lounaalla Oulussa eilen viereisessä pöydässä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Antti "Rööki-Ana" Virtanen bousaili juuri Linnanmäen porteilla.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ex-Jokeri Keijo Säilynoja jännittää lentismaaottelua DDR:ssä kaiketi virkansa puolesta.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Aurinkokuningas Tamminen bongattu Joponsa kanssa Aurajoen rannassa Valkoisen talon edessä. Ei se tainnutkaan olla pelkkä vitsi mitä eilisessä iltapäivälehdessä kertoi että nyt kun kortti on hyllyllä täytyy ajella Jopolla.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari tuntia sitten Mikael Granlund bongattavissa ylittämässä Mannerheimintietä Oopperan sporapysäkin kohdalla.
 

HaZekki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans,Suomi
Pasi "nupe" Nurminen bongattu launeen citymarketin veikkaus pisteenpenkillä. Puhui noin puolen tunnin puhelua. Varmaan uutta ykkössenaa etsimässä.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Tallinnassa bongasin Vesa Toskalan pelin jälkeen baarissa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
IhQ Saku Koivuhan se taannoin teki bisneksiään kauppahallimme ravintolassa. Puhelin korvalla katsoi takaisin minuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös