Arttu#29 kirjoitti:Boikotoin boikottamista.
Boikotoin kaikki pitkätukkia ja partaniekkoja jotka eivät myy itseään seiskaan yms laatujulkaisuihin "minä olen lordi"-jutulla.Rontti kirjoitti:Kyllä omat kasvot pitää uskaltaa paljastaa. Ei sitä nyt ihan jokaista pitkätukkaa ja partaniekkaa tohtisi alkaa sättimään, mutta nyt on pakko koska oikea henkilö saattaa livahtaa muuten ohi ilman, että saa kohdalleen asiallista kritiikkiä.
HN kirjoitti:
Samat sanat, paskaa myyvät. Turkulaisille en rahojani kanna.Hesburgeria. Carrolsin alasajo vituttaa vieläkin ja eikä ne majoneesiburgerit muutenkaan uppoa. Muutenkin koko lafkasta ja brändistä tulee mieleen tuulipukukansa.
Samat sanat, paskaa myyvät. Turkulaisille en rahojani kanna.
Eilen illalla lukiessani linkistä avautuvan uutisen tein päätöksen olla menemättä katsomaan yhtäkään stand up -show'ta, jossa esiintyy Ismo Leikola. Kyllä tyhmä saa olla, muttei väkivaltainen, ainakaan viatonta eläintä kohtaan.
Itse teen ihan samalla tavalla, Leikola on kyllä minulla boikotissa. Ei kyllä pysty käsittämään, miten joku voi noin kohdella eläintä.
Sama. Tosin boikotissa on ollut aina ennenkin. Aivan saatanan ärsyttävä henkilö, ja tuon hevosen hakkaaminen vain vahvistaa näkemystä.Eilen illalla lukiessani linkistä avautuvan uutisen tein päätöksen olla menemättä katsomaan yhtäkään stand up -show'ta, jossa esiintyy Ismo Leikola. Kyllä tyhmä saa olla, muttei väkivaltainen, ainakaan viatonta eläintä kohtaan.
HS tänään kirjoitti:”Hevosharrastajien mielestä tuollainen ei ole mitenkään tavatonta. Koulutettavana hevoset kuulemma kokee paljon pahempia asioita,” Leikola kertoo MTV3:lle.
Jassoo, nyt Leikola vielä "katuu" tekoaan.