Oikeasti jos näitä markkinoinin perusjuttuja ei tajuata Bluesin toimistolla niin en mä kyllä mitään yleisöryntäystä odota.
Kun ongelma ei olekaan se, etteikö niitä olisi tajuttu vaan se, että niihin ei voida erinäisistä syistä vaikuttaa...
Otteluohjelman laatimista ei ole jätetty sellaisen tahon käsiin, jolla ei ole oma lehmä ojassa, vaan siinä mennään sekä Liigan, että hallin ehdoilla ja pelivaraa on t-o-d-e-l-l-a vähän.
Parkkimaksujen korotus tuli yllätyksenä toimistolle ja siihen ollaan puututtu. Kesken kauden muutos ei kuitenkaan varmastikaan onnistunut, en tiedä missä vaiheessa muutos pystytään tekemään. Jos kuitenkin ajattelee kahden euron korotusta hinnassa, ei puhuta mistään älyttömästä korotuksesta. Jos tuote olisi muuten kunnossa (halli viihdyttävä, tuote kunnossa eli peli kulkee ja oheistuotteet hyvin saatavilla), ei tuo summa estäisi montaakaan tulemasta matsiin. Sitäpaitsi, eikös tällekin kaudelle myyty parkkikausikortteja ja Opelilla pääsi ilmaiseksi sisään?
Raflojen suhteen ollaan jälleen ongelmakohdassa, eli Restel tekee päätökset noista, vaikka heidän kanssa onkin yhteistyösopimus.
Ennen kaikkea pitäisi nyt jokaisen muistaa, että nykyään toimistolla töitä tekevät ihmiset eivät ole olleet tekemässä kaikkia sopimuksia / yhteistyödiilejä, jotka vaikuttavat asioihin edelleen. On siis turha haukkua nykyisiä tekijöitä mahdollisista virheistä, mitä on tehty jo ajat sitten.