Paikalla olivat Rautio, Ahola, Nikkinen ja Victoria. Eurola jakoi kysymysvuoroja yleisölle mutta teki sen virheen, että ei toistanut kysymystä, vaan sopiva henkilö sitten vastasi kysymykseen. Ainakin seuraavista juteltiin:
- case Ikonen oli suuri "oppimistilaisuus" tiedottamisesta ja jatkossa tiedottamista nopeutetaan
- Aholan mukaan lähes kaikissa eteenpäin pyrkivien pelaajien sopimuksissa on KHL-pykälä, joka tosin Aholan mukaan useimmiten mahdollista siirtymisen kesällä, ei kesken kautta
- yhtä hyökkääjää haetaan edelleen; paljon on ollut tarjokkaita mutta sopivaa ei ole löytynyt
Fanituotteiden ja niiden nettikaupan osalta kerrottiin, että 11-12 kaudella niiden tuotto oli 50 kEur, joka on liigan pienin.Kaudelle 12-13 panostettiin paljon mm. nettikauppaan, popup-storeen. Näiden avulla saatiin tuotot tuplattua eli 100 kEuroon, Kesällä sitten laskettiin, olivatko nämä tuotot hyviä suhteessa panostuksiin ja kuulemma eivät olleet, joten näiden osalta vaihdettiin strategia lyhyestä tähtäimestä pitkän ajan suunnitelmaan. Pitkän ajan suunnitelma on uudistaa tuotteiden hankintaa niin edulliseksi, että tuotteita saataisiin myös muille jälleenmyyjille (Stockmann, InterSport), mikä sitten lisäisi näkyvyyttä entisestään. Erikseen mainittiin, että fanituotteiden myynnin kasvu tuli lähinnä popup storesta ja nettikaupan osuus oli pieni.
Varsinkin Jason Nikkisen esiintyminen valoi uskoa siihen, että organisaatiossa on myös oikeita osaajia ja että asioita pohditaan myös tulevaisuuden kannalta.
Edit: Niin ja yhteistyökumppaneista oli vielä sitten se, että heidän kanssaan pyritään järjestämään Halloween-matsin kaltaisia tapahtumia. Siitäkin todettiin erikseen, että Länsiauto mahdollisti (=maksoi) sen, että junnuja pääsi paikalle ilmaiseksi. Tämä mielestäni kertoo myös siitä, että ilmaislippujen aika on ainakin pääsääntöisesti ohi ja katsomossa on maksavia katsojia.