Itse olen kritisoinut lähinnä näitä viestejä, joita on tullut tähänkin ketjuun muistaakseni ainakin pari. Ne menevät siis kaavaltaan näin: "Kuulin tuossa huhun Koiviston poissaolosta, vakava juttu ja ymmärrän kyllä, miksei siitä kerrota julkisesti. En ala sen enempää setvimään asiaa. Hyvä, ettei tuota ole puitu julkisuudessa."
Vaikka on sinänsä ymmärrettävää, että tullaan ilmoittamaan siitä, että on opittu jotain uutta ja halutaan osoittaa sympatiat pelaajaa kohtaan, sen voisi hoitaa myös jossain muualla kuin keskustelupalstalla, jossa moiset kommentit aiheuttavat lähinnä hämmennystä ja halua tietää lisää. Jos itse olisin kuullut syyn Koiviston poissaoloon, olisin pitänyt sen täysin omana tietonani, en olisi tullut kirjoittamaan asiasta tänne, tai minnekään muuallekaan mitään.
Omalta osaltani tämä tapaus on nyt loppuunkäsitelty. Toivon koko sydämestäni, että Pete nähdään vielä kaukalossa ja hän löytää saman huippuvireen, minkä saavutti juuri ennen tätä koko jupakkaa oli syy poissaoloon sitten mikä tahansa.