Bluesin maalivahdit kaudella 2011-12

  • 167 030
  • 378

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Aika rohkea olisi tuo oletus tässä vaiheessa. Kalpa-pelissä Galbraith pääsi toki koko aika paremmin peliin sisään, mutta en nyt yhden pelin perusteella vielä olettaisi yhtään mitään, sen verran pahasti kiekko kuitenkin pomppi.

Minusta hän ei pompottanut ollenkaan ja tänäänkin todella varma esitys. Pidän kiinni omasta alkuperäisestä arviostani.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No nyt meillä ainakin näyttäisi olevan veska, joka pystyy voittamaan otteluita. Se on aika iso plussa. Itse en tämäniltaista peliä nähnyt, mutta tilastojen valossa ainakin kelpo esitys.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
No nyt meillä ainakin näyttäisi olevan veska, joka pystyy voittamaan otteluita. Se on aika iso plussa. Itse en tämäniltaista peliä nähnyt, mutta tilastojen valossa ainakin kelpo esitys.

No joo, torjuntoja toki paljon mutta ei siinä minun nähdäkseni gamesavereita ollut. Puolustus peitti tällä kertaa hyvin ja laukaukset tuli aika suoraan päin. Toki ne kaikki torjui joten voidaan sanoa veskarin olleen perusvarma ja se on paljon. Luottamus myös mulla suuri tähän mieheen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Perusvarma toisaalta on juuri sitä mitä toi jengi nyt kaipaakin viime aikojen sähläysten jälkeen.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
No joo, torjuntoja toki paljon mutta ei siinä minun nähdäkseni gamesavereita ollut. Puolustus peitti tällä kertaa hyvin ja laukaukset tuli aika suoraan päin. Toki ne kaikki torjui joten voidaan sanoa veskarin olleen perusvarma ja se on paljon. Luottamus myös mulla suuri tähän mieheen.
Kaveri uskalsi kuitenkin pelata peliä, eläytyä siihen ja haistella seuraavaa tilannetta, toisin kuin Volden joka pelkää mitä seuraavaksi tapahtuu ja jäätyy heti jos kiekkoa liikutetaan näkösektorissa puolelta toiselle.

Stara-Hannula kävi toki vähän kuiskimassa Galbraithille, että avaa vasemmalle pakille, älä oikealle. Tätähän me ollaan valitettavasti jouduttu näkemään tällä kaudella, että numero kakkosen peli on ollut, sanoisinko viime kaudesta taantuvaa, tällä kaudella jopa huolestuttavaa paineettomasta 10 sekunnin rauhasta 2 sekunnin paniikkiin + kiekonmenetykseen.
 

pinky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mielestäni oli myös hyvä mailan kanssa. Lisäksi ne torjunnat, joissa kiekko ei jäänyt haltuun, ohjattiin kulmiin, ei maalin eteen.

Hyvät vibat täälläkin.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tuo Iltalehden juttu on tehty blues.fi -sivuilta löytyvästä Marjamäen haastattelusta. Late siinä yhdessä kohdassa mainitsee sivulauseessa että "Koivisto ehkä tulossa takaisin". En sen perusteella vetäisi kovin suuria johtopäätöksiä.
 

schrute

Jäsen
Late tuossa haastattelussa nimennomaan sanoo, että Koivisto todennäköisesti tulossa takaisin.

Ja vaikkei se mitään varmaa olekaan, niin viittaa aika selvästi siihen, että missään nimessä Pete ei ole koko kautta menettänyt, kuten täälläkin on veikkailtu.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Parhaassa tapauksessa tämä tuo tervettä kilpailua ykkösmaalivahdin tontista, mitä ei ole Espoossa oikein koskaan nähty. Ahonen & Brückler ja Brückler & Koskinen molemmat päättyivät siihen, että kakkoseksi jäänyt jäi pahasti paitsioon ja kaupattiin lopulta muualle. Brücks tosin lähti vasta sopimuksen loputtua.. Muita selviä huippukaksikkoja ei tule äkkiseltään mieleen. Pahimmassa tapauksessa maalivahtia vaihdellaan liian usein ja kumpikaan ei saa hyvää pelirytmiä alle..
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Marjamäki Iltalehdessä tänään.

Yksityisen syyn vuoksi poissa vahvuudesta oleva maalivahti Petri Koivisto on edelleen poissa.

- Koivistosta en ikävä kyllä pysty mitään sanomaan, Marjamäki toteaa.

Hän pyytää kunnioitusta Koiviston yksityisyydelle
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Galbraithista oli juttu tämän viikon Arvaajassa. Vaikka teksti on lyhyt, Gallesta huokuu näyttämisen halu. Hän myös sanoo tykkäävänsä erittäin paljon Toreniuksen valmennuksesta. Saman jutun yhteydessä puhuttiin myös muista ulkomaalaisista maalivahdeista SM-liigassa. Jutussa on laitettu SM-liigan maalivahtikaksikot paremmuusjärjestykseen. Blues on sijalla 7, edellä ovat JYP, Ässät, HIFK, Pelicans, Jokerit ja KalPa. Ja tässä on siis mukana myös loukkaantuneet tai muuten poissaolevat ykkösmolarit. Jännästi Bluesin osiossa mainitaan kuitenkin, että mikäli Koivisto palaa, Bluesilla saattaa olla jopa koko liigan kovin kaksikko.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
En tiedä kuinka moni on kuullut huhuja Koiviston poissaolon syistä, mutta ihailtavasti on pysynyt syy poissa täältä. Ja jos huhut pitävät paikkansa, niin ymmärrän kyllä, että niitä ei ole täällä kerrottu.

Toivotaan, että mies palaa mahdollisimman pian.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
En tiedä kuinka moni on kuullut huhuja Koiviston poissaolon syistä, mutta ihailtavasti on pysynyt syy poissa täältä. Ja jos huhut pitävät paikkansa, niin ymmärrän kyllä, että niitä ei ole täällä kerrottu.

Se on hyvä, että täällä ei spekuloida eikä huhuilla. Ja hyvää on myös se, ettei paskalehdissäkään.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Se on hyvä, että täällä ei spekuloida eikä huhuilla. Ja hyvää on myös se, ettei paskalehdissäkään.

Itse olen kyllä positiivisesti yllättynyt, ettei mikään lehti ole lähtenyt sorkkimaan asian taustoja. Yleensä skuuppeja haetaan vähäpätöisemmistäkin asioista ilman mitään kunnioitusta pelaajaa tai henkilöä kohtaan.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Iilahden pestiä Vaasassa on jatkettu sitten tammikuun loppuun asti.

Enteileekö tämä sitten vihdoin Koiviston paluuta? Toivottavasti, sillä melko hasardilta tuntuisi mennä Volden kakkosena.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Iilahden pestiä Vaasassa on jatkettu sitten tammikuun loppuun asti.

Enteileekö tämä sitten vihdoin Koiviston paluuta? Toivottavasti, sillä melko hasardilta tuntuisi mennä Volden kakkosena.

Minusta ei enteile. Volden on kuitenkin hyvä kakkonen, uskoisin, että nuo pari matsia menivät ykköskassarin paineiden piikkiin, joita hän ei siis ole vielä valmis kantamaan. Joku matsi siellä täällä sopii paremmin.
 

Porttivahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maalivahdit
En tiedä kuinka moni on kuullut huhuja Koiviston poissaolon syistä, mutta ihailtavasti on pysynyt syy poissa täältä. Ja jos huhut pitävät paikkansa, niin ymmärrän kyllä, että niitä ei ole täällä kerrottu.

Toivotaan, että mies palaa mahdollisimman pian.

Olen jopa positiivisen yllättynyt.

Iso Peukku Espooseen tästä myös teille faneille, joilla vähintään huhutasoista tietoa asiasta taitaa olla! Myönnettäköön, itseäkin hieman kiinnostaisi, mutta olen tyytyväinen etten ole kuullut spekulaatiota syistä, ne kun eivät minulle kuulu

Mutta sitten ihan asiaan, onko Espoon päädyssä tietoa/luuloja Koiviston paluuajankohdasta? Erityisesti hevosmiesten tietotoimiston sanomiset kiinnostaisivat.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Olen jopa positiivisen yllättynyt.

Iso Peukku Espooseen tästä myös teille faneille, joilla vähintään huhutasoista tietoa asiasta taitaa olla!

Mutta sitten ihan asiaan, onko Espoon päädyssä tietoa/luuloja Koiviston paluuajankohdasta? Erityisesti hevosmiesten tietotoimiston sanomiset kiinnostaisivat.

Ei muuten ole edes huhutasoista tietoa. Ei yhtään mitään. En tietenkään tiedä josko jollakulla muuööa fanilla olisi.

Eikä ole tietoja eikä luuloja myöskään paluuajankohdasta.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Koska Galbraith on pelannut vähintään hyvin, en näe mitään syytä kiirehtiä Koiviston kanssa. Hän ei välttämättä olisi edes ykkönen palatessaan. Täten en usko, että Koivisto on palaamassa kovin pian.
 

Sunax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Philadelphia Flyers
Koska Galbraith on pelannut vähintään hyvin, en näe mitään syytä kiirehtiä Koiviston kanssa. Hän ei välttämättä olisi edes ykkönen palatessaan. Täten en usko, että Koivisto on palaamassa kovin pian.

Jaa, että miten Galbraithin hyvät pelit littyy Koistoon paluuseen, mutta toivotaan että keväällä meillä on liigan kovin kaksikko Koiviston paluun myötä.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koiviston paluuseen ei kannata enää ajatuksia uhrata. Uran jatkokin on vähän niin ja näin. Lätkäpiireissä liikkuvat ovat varmasti kuulleet asiasta. Todella ikävä mutta ennenkaikkea henk.koht. juttu. ZOOM mm. on saattamut kuulla asiasta..?
 

trap

Jäsen
Niin, kyllähän tuo juttu on ajat sitten aika laajalle levinnyt.

Hassua muuten, että tännekin tulee jatkuvasti näitä "en spekuloi tai huhuile mutta jaarittelen tässä asialla kuitenkin" -viestejä.

Pelillisistä asioista jos puhutaan niin Blues pärjää kyllä Galbraithilla. Mielellään näkisi jatkossakin Espoossa.
 
Kuluvalla viikolla pääsin näkemään Allrightin ensimmäiset pelit, mielestäni työskentely oli vakuuttavaa ja otteiden jatkuessa samanlaisina tulisi hänelle ehdottomasti sorvata jatkosopimus. Kuulikos kukaan muu tämän viikon peleissä Patrickin huutoa? Puhuiko peräti Tanskaa pakeille? Ainakin "kaakatus" sai katsomossa hymyn naamalle!
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Jaa, että miten Galbraithin hyvät pelit littyy Koistoon paluuseen, mutta toivotaan että keväällä meillä on liigan kovin kaksikko Koiviston paluun myötä.

Liittyyhän ne sillä tavalla, että jos Galbraith olisi ollut aivan surkea, Koivistoa yritettäisiin ajaa pelikuntoon paljon nopeammalla aikataululla. Minä en siis tiedä, miksi hän on sivussa ja pikkuhiljaa nämä "tiedän syyn, mutta en levitä sitä, koska kunnioitan hänen yksityisyyttään"-jutut alkaa ärsyttämään. Missähän piireissä pitää liikkua, että kuulisi kyseisestä asiasta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös