No nyt meillä ainakin näyttäisi olevan veska, joka pystyy voittamaan otteluita. Se on aika iso plussa. Itse en tämäniltaista peliä nähnyt, mutta tilastojen valossa ainakin kelpo esitys.
Kaveri uskalsi kuitenkin pelata peliä, eläytyä siihen ja haistella seuraavaa tilannetta, toisin kuin Volden joka pelkää mitä seuraavaksi tapahtuu ja jäätyy heti jos kiekkoa liikutetaan näkösektorissa puolelta toiselle.No joo, torjuntoja toki paljon mutta ei siinä minun nähdäkseni gamesavereita ollut. Puolustus peitti tällä kertaa hyvin ja laukaukset tuli aika suoraan päin. Toki ne kaikki torjui joten voidaan sanoa veskarin olleen perusvarma ja se on paljon. Luottamus myös mulla suuri tähän mieheen.
En tiedä kuinka moni on kuullut huhuja Koiviston poissaolon syistä, mutta ihailtavasti on pysynyt syy poissa täältä. Ja jos huhut pitävät paikkansa, niin ymmärrän kyllä, että niitä ei ole täällä kerrottu.
Se on hyvä, että täällä ei spekuloida eikä huhuilla. Ja hyvää on myös se, ettei paskalehdissäkään.
Iilahden pestiä Vaasassa on jatkettu sitten tammikuun loppuun asti.
Enteileekö tämä sitten vihdoin Koiviston paluuta? Toivottavasti, sillä melko hasardilta tuntuisi mennä Volden kakkosena.
En tiedä kuinka moni on kuullut huhuja Koiviston poissaolon syistä, mutta ihailtavasti on pysynyt syy poissa täältä. Ja jos huhut pitävät paikkansa, niin ymmärrän kyllä, että niitä ei ole täällä kerrottu.
Toivotaan, että mies palaa mahdollisimman pian.
Olen jopa positiivisen yllättynyt.
Iso Peukku Espooseen tästä myös teille faneille, joilla vähintään huhutasoista tietoa asiasta taitaa olla!
Mutta sitten ihan asiaan, onko Espoon päädyssä tietoa/luuloja Koiviston paluuajankohdasta? Erityisesti hevosmiesten tietotoimiston sanomiset kiinnostaisivat.
Koska Galbraith on pelannut vähintään hyvin, en näe mitään syytä kiirehtiä Koiviston kanssa. Hän ei välttämättä olisi edes ykkönen palatessaan. Täten en usko, että Koivisto on palaamassa kovin pian.
Jaa, että miten Galbraithin hyvät pelit littyy Koistoon paluuseen, mutta toivotaan että keväällä meillä on liigan kovin kaksikko Koiviston paluun myötä.
Liittyyhän ne sillä tavalla, että jos Galbraith olisi ollut aivan surkea, Koivistoa yritettäisiin ajaa pelikuntoon paljon nopeammalla aikataululla. Minä en siis tiedä, miksi hän on sivussa ja pikkuhiljaa nämä "tiedän syyn, mutta en levitä sitä, koska kunnioitan hänen yksityisyyttään"-jutut alkaa ärsyttämään. Missähän piireissä pitää liikkua, että kuulisi kyseisestä asiasta?