Viestin lähetti ribis
Kiva Bluesin kannatajana nähdä kuinka tälläiset tyypit arvostelee suohon Bluesin valmennuksen, pelaajan joka mielestäni ansaitsee ensimmäisenä Espoossa uransa päätyttyä paidan kattoon (Hire)...jne.
Vaikka viestisi oli Tommylle vastaan minäkin. Hirvosta arvostan erittäin paljon, sen saa selville vaikka lukemalla tähän ketjuun lähettämiäni edellisiä viestejä. Luulen että Tommy haki takaa sitä ettei Hire kokonsa puolesta ole se enforcer jota tässä nyt on peräänkuulutettu. Hiren asennetta ja tsemppiä tuskin kukaan liigaa seuraava voi kiistää.
Edit: ja Kapasesta, jota en vielä ole edes pahemmin arvostellut. Miksi häntä ei saisi arvostella jos on sitä mieltä ettei pelityyli ole sitä mitä itse henkilökohtaisesti haluaisi nähdä?
Viestin lähetti ribis
Vastaavasti naapuriin menee kehuja. En toivu! IFK saa kehuja, olihan edellinen kausi hyvä näyttö missä nämä seurat menee, ja tuleva kausi näyttää yhä selkeemmin että Blues tekee asiansa paremmin kuin kissat.
Kyse ei ole välttämättä siitä kumpi oli parempi ja kumpi ei. Minä uskon että Blues sijoittuu tälläkin kaudella IFK:ta paremmin. Tommyn tavoin satun pitämään heidän aggressiivisesta pelityylistä. Ei sitä saa/tarvitse äärimmäisyksiin kopioida sillä onhan Bluesissa taitoa yms ihan tarpeeksi. Mutta tässä on kyse JHaginkin (ja Virmasen yms yms) mainitsemasta tasapainosta. Yksi Caloun, yksi Nielikäinen.
Ja anteeksi, en malttanut pysyä poissa....