Korjauksena ehkä hieman epäselvään omaan viestiini toisessa ketjussa: minulla ei ole sen tarkempaa tietoa, onko Kohn/joku muu tulossa vielä ennen joulua. Viimeisimmät tietoni puhuvat sen puolesta, että ainakin Kohn voidaan unohtaa (kyse on rahasta ja organisaation haluttomuudesta päästää mies Eurooppaan)... painotan kuitenkin, että tämä ei ole absolutista tietoa, vaan tiedon murusia, joita on usealta eri taholta viime päivinä tihkunut.
Väitinhän minä täällä kivenkovaa, että Sarno ei tule saamaan sopimusta loppukaudeksi, ja kuinkas vain kävikään...
Ehkä olisi parempi meikäläisenkin välillä pitää mölyt mahassani, mutta myös minä lukeudun niihin persooniin, jotka odottavat yöunien kustannuksella puuttuvan palasen saapumista päivästä toiseen... huonolta näyttää tuo tilanne sen suhteen...
Niin.... ennen joulua siis pelit:
TPS, HPKx2, Tappara, IFKx2, Saipa, Kärpät, Lukko ja Jokerit... aika hurjalta näyttää!
kotipelit pitäisi pystyä pitämään (yht. 5kpl) ja vieraissakin pitäisi saada tasaisesti pisteitä.
Jokereilta ja IFK:lta (Noordiksella) tulee taatusti turpaan...
Väitinhän minä täällä kivenkovaa, että Sarno ei tule saamaan sopimusta loppukaudeksi, ja kuinkas vain kävikään...
Ehkä olisi parempi meikäläisenkin välillä pitää mölyt mahassani, mutta myös minä lukeudun niihin persooniin, jotka odottavat yöunien kustannuksella puuttuvan palasen saapumista päivästä toiseen... huonolta näyttää tuo tilanne sen suhteen...
Niin.... ennen joulua siis pelit:
TPS, HPKx2, Tappara, IFKx2, Saipa, Kärpät, Lukko ja Jokerit... aika hurjalta näyttää!
kotipelit pitäisi pystyä pitämään (yht. 5kpl) ja vieraissakin pitäisi saada tasaisesti pisteitä.
Jokereilta ja IFK:lta (Noordiksella) tulee taatusti turpaan...