Black Friday

  • 145 529
  • 667

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Etsinnässä laadukas Bluetooth-kaiutin, joka sopii ulkokäyttöön ja omaa enemmänkin puhtaan äänen, en tarvitse mitään bassoboostikonetta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja mitäs olenkaan tähän mennessä ostanut.

MacBook Pro - tarvitsin tietokoneen
Fred Perryn huppari ja lippis - en varsinaisesti tarvinnut hupparia tai lippistä

Onhan tässä vielä aikaa ostaa. Kaveri vinkkasi auton huoltotarjouksista, se voisi olla ihan järkeväkin ostos.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
@lake79 Bauhaussilla olisi Einhell tarjouksessa. Mukana pari akkua, laturi ja tarvikkeet.


En ainakaan nopeasti löytänyt mistään muualla halvemmalta. Einhellin laitteista en kyllä tiedä, että miten vertautuu noihin huippumerkkeihin.
Ostin viime kesänä tuollaisen ruuvinvääntimen terassiremonttia varten.
Hyvä peli on, toimii tosi pitkään yhdellä latauksella.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Nämä on ihan leluja. Kyllä sillä jonkun Ikean hyllyn kasaa, mutta siihen se jääkin.

Itse ostin tällaisen Vekkiksestä: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/22847/ntxjj/Gymstick-WalkingPad-Pro-Treadmill-kavelymatto

Työpäivän kuluessa voi heittää hyötyliikuntana lenkin menemättä ulos. Tarkoitus olisi vähentää eturessua ja parantaa muutenkin elämäntapoja.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Heti kun paikanpäälle menin, niin ostamatta jäi.

Ei nyt black fridayhyn liity, mutta riippuu mitä olet sillä porakoneella tekemässä. Jos on jotain pari kertaa vuodessa laudan kiinnitystä, niin joku ryobi tai boschin perusruuvinväännin ajaa asiansa. Jos taas jotain oikeaa rakentamista suunnittelet, niin osta joku noin 150-200 euron dewalt. Sen verran selkeät erot noista löytyy.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei nyt black fridayhyn liity, mutta riippuu mitä olet sillä porakoneella tekemässä. Jos on jotain pari kertaa vuodessa laudan kiinnitystä, niin joku ryobi tai boschin perusruuvinväännin ajaa asiansa. Jos taas jotain oikeaa rakentamista suunnittelet, niin osta joku noin 150-200 euron dewalt. Sen verran selkeät erot noista löytyy.
Iso laadukas porakone on jo, joskin se on äidin. Ihan vaan vääntimen mä tarviin, mutta tuo Claesin vehje vaan näytti ihan lelulta. Huomiseen asti aikaa miettiä onneksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@lake79 Bauhaussilla olisi Einhell tarjouksessa. Mukana pari akkua, laturi ja tarvikkeet.


En ainakaan nopeasti löytänyt mistään muualla halvemmalta. Einhellin laitteista en kyllä tiedä, että miten vertautuu noihin huippumerkkeihin.
Tuolla sitten suuri ero tähän? Einhell akkuporakone 18V 1,5Ah TC-CD 18-35 PXC
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja tuo toinen toimii myös iskuporakoneena mikä on varsin hyödyllinen toiminto.
Sinänsä itse en ole iskuporakoneelle keksinyt käyttöä. Poratessa ja iskua tarvittaessa poravasara on se parempi vaihtoehto. Kerrostalossa kuulee niitä minuutin vingutussooloja, kun iskuporakoneella hierotaan parin sekunnin poravasaratyötä. Iskevä ruuvinväännin on toki mukava laite, joten hyllyyn on siunaantunut iskevä akkuruuvinväännin, saman sarjan porakone ilman iskua ja johdollinen poravasara.

Kai sille iskuporakoneellekin jokin hyödyllinen funktio on?
 
Suosikkijoukkue
HPK
Sinänsä itse en ole iskuporakoneelle keksinyt käyttöä. Poratessa ja iskua tarvittaessa poravasara on se parempi vaihtoehto. Kerrostalossa kuulee niitä minuutin vingutussooloja, kun iskuporakoneella hierotaan parin sekunnin poravasaratyötä. Iskevä ruuvinväännin on toki mukava laite, joten hyllyyn on siunaantunut iskevä akkuruuvinväännin, saman sarjan porakone ilman iskua ja johdollinen poravasara.

Kai sille iskuporakoneellekin jokin hyödyllinen funktio on?

Kyllä se iskuporakone riittää jos käyttää kunnon teriä. Itellä ainakin uppos hyvin edellisen kämpän kiviseiniin. Ainoastaan kattoon poratessa meinasi vähän hiki tulla.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Huvittavaa on se, että suomalaiset aina liioittelevat asioita. Vetävät jotenkin ihmeellisesti Black Fridayn viikon mittaiseksi, joissakin firmoissa jopa kahdeksi viikoksi. Ensi vuonna sitten "Black month"? Joulukalentereita myytiin etelässä jo syyskuussa, jotain vitun rajaa...
 

Outsider

Jäsen
Huvittavaa on se, että suomalaiset aina liioittelevat asioita. Vetävät jotenkin ihmeellisesti Black Fridayn viikon mittaiseksi, joissakin firmoissa jopa kahdeksi viikoksi. Ensi vuonna sitten "Black month"? Joulukalentereita myytiin etelässä jo syyskuussa, jotain vitun rajaa...

Miten niin suomalaiset ja vasta ensi vuonna?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei nyt black fridayhyn liity, mutta riippuu mitä olet sillä porakoneella tekemässä. Jos on jotain pari kertaa vuodessa laudan kiinnitystä, niin joku ryobi tai boschin perusruuvinväännin ajaa asiansa. Jos taas jotain oikeaa rakentamista suunnittelet, niin osta joku noin 150-200 euron dewalt. Sen verran selkeät erot noista löytyy.

Juu nyt mennään ohi aiheen aika rankasti, mutta itse ostin parit Ryobit kun rakensin omaa kämppää ja olin hyvin positiivisesti yllättynyt noiden suorituskyvystä ja laadusta. Ei ne Makitoja ole, mutta ei mielestäni vertaudu mihinkään Hintakaarien halppis-vehkeisiinkään. Sanoisin, että täysin riittävät perus omakotitalorakentajalle tai -asujalle.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Itse en huomioi kyseisen urpon viestejä, joten pyydän anteeksi hänen puolestaan, heh. Itse ostin vain Steamista tämän: Save 50% on Mafia Trilogy on Steam

Hyvä tarjous, hienoja pelejä, suosittelen. Remasteroidut 1 ja 2. Paljon pelattavaa ja jokainen peli on hyvä. 30€ paketista on huvittavan halpa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itse ostin tänään visionin upposiiman, jota olin hetken jo kytännyt puoleen hintaan. Kolmanneksen hinnalla sain tänään myös ostettua joulukalenterin itselleni. Eumerin kalastus aiheisen kalenterin ostin. Jotain perukkeita ja leikareita tuossa vissiin on. Käyttöön tullevat kuitenkin.

Pilkkikaikua katselin kanssa, mutta tarjoukset eivät olleet sellaisia, jotka miellyttivät. Joulun jälkeen parempia tarjouksia tarjolla, i assume!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Onko Gigantissa ja Powerissa minkälaisia DNAn liittymän vaihtotarjouksia? Jossain vaiheessa sai (kuulemma) lahjakortin jos otti DNAn liittymän Powerista tai Gigantista. Mites nyt Black Friday viikolla?
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Taas tuo päivä on saapumassa ja monet kaupat tuuttaavat mainoksia tarjouksista. Ainoa ongelma on, että nuo tarjoushinnat ovat täysin samoja kuin muutama viikko sitten eli esim. Gigantissa ei kovin kummoisia tarjouksia ole (ainakaan vielä).

Paras oli Gigantin DNA-myyjä, joka väkisin yritti myydä samanlaista liittymää 6 e kalliimmalla kuukausihinnalla vuodeksi 30 e lahjakortin takana. Jos ei olisi ollut nuori nainen, olisin saattanut torjua tarjouksen hieman jyrkemmin.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Itse en oikein jaksa black fridayna kytätä kuin jotain hotellien, kylpylöiden ja matkatoimistojen tarjouksia. Jos sieltä löytäisi jotain kivaa vaikka ensi kesää ajatellen niin olisi kiva. Elektroniikassa kaikki tarjoukset on jo vuosia ollut aika vaatimattomia ja jos joku isompi alennus on ollut niin se on tuote, mikä ei normaalisti mene kaupaksi.
 

Kipinä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset
Black Friday meni siinä vaiheessa täysin pilalle, kun päivän tarjouksia alettiin tarjoamaan puolitoista viikkoa ennen pääpäivää ja todennäköisesti tarjoukset taitaa jatkua sunnuntaihin asti. Kaikki tarjoukset tuntuu olevan samoja, mitä liikkeet tarjoavat pitkin vuotta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös