No eikös airfryer ole käytännössä juuri kiertoilmauuni? Kuumaa ilmaa kierrätetään pömpelissä.Kato muutama arvosteluvideo youtubesta. Niillä halvoilla tulee just sitä kiertoilmatasoista sapuskaa.
No eikös airfryer ole käytännössä juuri kiertoilmauuni? Kuumaa ilmaa kierrätetään pömpelissä.Kato muutama arvosteluvideo youtubesta. Niillä halvoilla tulee just sitä kiertoilmatasoista sapuskaa.
Näihän se on. Toiset fryerit vaan on tehokkaampia kuin toiset. Youtubesta aika hyvin selviää se ero.No eikös airfryer ole käytännössä juuri kiertoilmauuni? Kuumaa ilmaa kierrätetään pömpelissä.
Taisi lainaamasi kirjoittaja kirjoitella että myynti alkaa perjantaina, ei tänään.
Tänä vuonna otetaan vastaan vinkkejä kotiteatterijärjestelmästä. Ehdot:
Max normihinta 1300€, 5.1 tai 7.1 ja pitäisi mielellään olla sellainen jota voi päivitellä sitten vuosien saatossa laadukkaammaksi. Mutta myös paketti kelpaa. Pelaamiseen konsoleilla ja PC:llä ja leffoihin päätarkoituksena nyt yllättäen.
Mä olen niin perkeleen vanhanaikainen @ipaz etten tarkkaan tiedä tuota Soundbarin toimivuutta ja miten heittelee ääntä vrt kaiuttimet pelkästään. Mutta vissiin kaiutinsarja paketissa. Seinät tässä kerrostalossa on paperia, mutta enpä mä ilta-/yöaikaan vahvaria vanhoissakaan käytä.
Kukaan huomannut Mustan Perjantain tarjouksia MacBookeista? Vielä ehtii ilmiantaa, ostohousut on nimittäin jalassa.
Kiitos, olen kyllä itsekin huomannut, että Applen laitteet eivät ole yleensä alennuksessa. Jos jotain "alennuksia" on, niin se tarkoittaa jotain kuulokkeita ja muuta toisarvoista paskaa kaupan päälle. Kunhan nyt kokeilin.Applen laitteet harvemmin on aleissa mukana. Sen sijaan voisin vinkata, että kannattaa hyödyntää suoraan Applen sivujen kautta ostaessa opiskelijahintaa, niin pääsee halvemmalla.
Itse ketjun aiheeseen, eikös se ”oikea” black friday ole vasta ensi viikon perjantai?
Eikö tästä BF touhusta ole se vähäinenkin maku mennyt, kun tätä venytetään jo parin viikon mittaiseksi jaksoksi?
Olevinaan ne kaikkein parhaimmat tarjoukset lyödään sitten sinne yhdelle perjantaille ja loppujen lopuksi iso osa tarjouksista on sellaisia, joita näkee muutenkin pitkin vuotta tai tarjoukset on ihan muutaman kympin luokkaa.
Ainakin mitä on perustelkkaria katsellut niin hinnat saattanut jopa nousta siitä mitä viikko tai sitten oli toki katteetkin on näissä semmoiset ettei isoja alennuksia voi odottakaan, mutta en näe oikein syytä että ainakaan tiettyjä asioita juuri Black fridaynä kannattaisi ostaa :) vähän jopa epäilen että voisiko sitten myöhemmin normaaleissa alennuksissa olla kovempia kun varastossa halutaan eroon.