@Purkan Jauhaja Mmkay. Itse meinasin ostaa ihan vain tämän: Ryobi Ruuvinväännin Ergo 4 V | Clas Ohlson
Ostin viime kesänä tuollaisen ruuvinvääntimen terassiremonttia varten.@lake79 Bauhaussilla olisi Einhell tarjouksessa. Mukana pari akkua, laturi ja tarvikkeet.
Akkuiskuporakone Einhell TE-CD 18/40
Einhell akkuiskuporakone TE-CD 18/40 on tehokkaan Power X-Change akkutuoteperheeseen kuuluva kone, jossa on kaksi vaihdetta, iskutoiminto, 13 mm pikaistukka ja vääntöä jopa 40 Nm. Settiin sisältyy kaksi Power X-Change akkujärjestelmän 18 V 2 Ah akkua, pikalaturi, 64-osainen tarvikesetti sekä...www.bauhaus.fi
En ainakaan nopeasti löytänyt mistään muualla halvemmalta. Einhellin laitteista en kyllä tiedä, että miten vertautuu noihin huippumerkkeihin.
Nämä on ihan leluja. Kyllä sillä jonkun Ikean hyllyn kasaa, mutta siihen se jääkin.@Purkan Jauhaja Mmkay. Itse meinasin ostaa ihan vain tämän: Ryobi Ruuvinväännin Ergo 4 V | Clas Ohlson
Heti kun paikanpäälle menin, niin ostamatta jäi.Nämä on ihan leluja. Kyllä sillä jonkun Ikean hyllyn kasaa, mutta siihen se jääkin.
Heti kun paikanpäälle menin, niin ostamatta jäi.
Iso laadukas porakone on jo, joskin se on äidin. Ihan vaan vääntimen mä tarviin, mutta tuo Claesin vehje vaan näytti ihan lelulta. Huomiseen asti aikaa miettiä onneksi.Ei nyt black fridayhyn liity, mutta riippuu mitä olet sillä porakoneella tekemässä. Jos on jotain pari kertaa vuodessa laudan kiinnitystä, niin joku ryobi tai boschin perusruuvinväännin ajaa asiansa. Jos taas jotain oikeaa rakentamista suunnittelet, niin osta joku noin 150-200 euron dewalt. Sen verran selkeät erot noista löytyy.
Tuolla sitten suuri ero tähän? Einhell akkuporakone 18V 1,5Ah TC-CD 18-35 PXC@lake79 Bauhaussilla olisi Einhell tarjouksessa. Mukana pari akkua, laturi ja tarvikkeet.
Akkuiskuporakone Einhell TE-CD 18/40
Einhell akkuiskuporakone TE-CD 18/40 on tehokkaan Power X-Change akkutuoteperheeseen kuuluva kone, jossa on kaksi vaihdetta, iskutoiminto, 13 mm pikaistukka ja vääntöä jopa 40 Nm. Settiin sisältyy kaksi Power X-Change akkujärjestelmän 18 V 2 Ah akkua, pikalaturi, 64-osainen tarvikesetti sekä...www.bauhaus.fi
En ainakaan nopeasti löytänyt mistään muualla halvemmalta. Einhellin laitteista en kyllä tiedä, että miten vertautuu noihin huippumerkkeihin.
Tuolla sitten suuri ero tähän? Einhell akkuporakone 18V 1,5Ah TC-CD 18-35 PXC
Jees. Sellaista olin itsekin katsovinani, mutta halusin nyt vielä varmistaa kun tuo aivotoiminta tänään on vähän vajaavanlaista. Kiitos eilisen.Näyttäis tuosta paketista puuttuvan toinen akku ja tarvikkeet.
Jees. Sellaista olin itsekin katsovinani, mutta halusin nyt vielä varmistaa kun tuo aivotoiminta tänään on vähän vajaavanlaista. Kiitos eilisen.
Juuri ostin sen kalliimman Bauhausista, kiitos avusta.Ja tuo toinen toimii myös iskuporakoneena mikä on varsin hyödyllinen toiminto.
Juuri ostin sen kalliimman Bauhausista, kiitos avusta.
Sinänsä itse en ole iskuporakoneelle keksinyt käyttöä. Poratessa ja iskua tarvittaessa poravasara on se parempi vaihtoehto. Kerrostalossa kuulee niitä minuutin vingutussooloja, kun iskuporakoneella hierotaan parin sekunnin poravasaratyötä. Iskevä ruuvinväännin on toki mukava laite, joten hyllyyn on siunaantunut iskevä akkuruuvinväännin, saman sarjan porakone ilman iskua ja johdollinen poravasara.Ja tuo toinen toimii myös iskuporakoneena mikä on varsin hyödyllinen toiminto.
Sinänsä itse en ole iskuporakoneelle keksinyt käyttöä. Poratessa ja iskua tarvittaessa poravasara on se parempi vaihtoehto. Kerrostalossa kuulee niitä minuutin vingutussooloja, kun iskuporakoneella hierotaan parin sekunnin poravasaratyötä. Iskevä ruuvinväännin on toki mukava laite, joten hyllyyn on siunaantunut iskevä akkuruuvinväännin, saman sarjan porakone ilman iskua ja johdollinen poravasara.
Kai sille iskuporakoneellekin jokin hyödyllinen funktio on?
Huvittavaa on se, että suomalaiset aina liioittelevat asioita. Vetävät jotenkin ihmeellisesti Black Fridayn viikon mittaiseksi, joissakin firmoissa jopa kahdeksi viikoksi. Ensi vuonna sitten "Black month"? Joulukalentereita myytiin etelässä jo syyskuussa, jotain vitun rajaa...
Ei nyt black fridayhyn liity, mutta riippuu mitä olet sillä porakoneella tekemässä. Jos on jotain pari kertaa vuodessa laudan kiinnitystä, niin joku ryobi tai boschin perusruuvinväännin ajaa asiansa. Jos taas jotain oikeaa rakentamista suunnittelet, niin osta joku noin 150-200 euron dewalt. Sen verran selkeät erot noista löytyy.