Bitcoin ja muut kryptovaluutat

  • 98 421
  • 505

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olen miettinyt kevyttä sijoittamista kryptoihin Coinbasen kautta. Homma kaatuu jo lähtöviivalla, osoitteeni vahvistaminen osoittautuu kerta toisensa jälkeen mahdottomaksi. Olen toimittanut puhelinlaskuja, sähkölaskuja ym., joita pyytävätkin. Unknown document submitted. Kerta toisensa perään.

Lafkalla on joku bottichatti, josta en ole onnistunut saamaan apua tilanteeseen.

Osaako joku auttaa miestä mäessä?
 

Spire

Jäsen
Olen miettinyt kevyttä sijoittamista kryptoihin Coinbasen kautta. Homma kaatuu jo lähtöviivalla, osoitteeni vahvistaminen osoittautuu kerta toisensa jälkeen mahdottomaksi. Olen toimittanut puhelinlaskuja, sähkölaskuja ym., joita pyytävätkin. Unknown document submitted. Kerta toisensa perään.

Lafkalla on joku bottichatti, josta en ole onnistunut saamaan apua tilanteeseen.

Osaako joku auttaa miestä mäessä?
Tyhmä kysymys, mutta ovatko e-laskuja vai kuvia paperisista? E-laskujen kanssa ei ollut mitään ongelmia verifioinnin kanssa. Tuskin tämä ongelma nyt siitä on kiinni, mutta parempaakaan en keksi.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tyhmä kysymys, mutta ovatko e-laskuja vai kuvia paperisista? E-laskujen kanssa ei ollut mitään ongelmia verifioinnin kanssa. Tuskin tämä ongelma nyt siitä on kiinni, mutta parempaakaan en keksi.
PDF-muotoisia laskuja olen lähehellyt. Siis esimerkiksi sähköpostiin tuleita laskuja.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vaihda firmaa. Kraken on pätevä, tullut käytettyä jo varmaan 10 vuotta ilman mitään ongelmia.
Kiitos tästä. Tein kokeeksi tilin -> 20 minuuttia myöhemmin olen valmis käymään kauppaa kryptoilla.
 

Spire

Jäsen
PDF-muotoisia laskuja olen lähehellyt. Siis esimerkiksi sähköpostiin tuleita laskuja.
Jaahas, no sitten en ymmärrä mistä kiikastaa. Coinbase on ollut tällaiseen satunnaiseen kaupankäyntiin ihan hyvin soveltuva alusta, mutta onneksi niitä on muitakin. Kotiutukset ovat aina hoituneet todella nopeasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös