No mikä on se kryptovaluutta, joka tulee korvaamaan swiftin, ja miten se on arvotettu? En ymmärrä miksi rajallinen määrä mitään tarkoittaa, että on perusteltua laskea sen arvo biljoonissa euroissa. Maailmassa on paljon asioita, joiden määrä on rajallinen. Huomattavasti rajallisempi kuin bitcoinin.
Sekoitat nyt kryptot lahjakkaasti keskenään. XRP sekä sen
mahdollinen käyttöönotto joskus tulevaisuudessa ja Bitcoinin määrät/arvot ei liity toisiinsa. Ja jos sen tietäisi mikä kryptoalusta tulee korvaamaan swiftin, niin löisin siihen kaikki säästöni ja sijoitukseni. Samoin tekisin, jos tietäisin sen lääkeyhtiön joka tulevaisuudessa tulee keksimään syöpälääkkeen joka otetaan käyttöön.
Tässä kerrottu aika helposti ja selkeästi XRP:n käyttötarkoitus ja miksi esim. itse olen siihen vuosia sitten ensimmäisen kerran sijoittanut, kun hinta oli yli kuusi kertaa pienempi (on vaatinut kärsivällisyyttä). Tuo kääntää sen jostain syystä suoraan Suomeksi ja käännöksen laatu on sitä itseään, mutta pointti selviää varmasti. Huom! Kyseinen Securities.io ei ole rekisteröity välittäjä tai sijoitusneuvoja, mutta osaa selittää tuossa olennaisen. Kaikki tieto löytyy kyllä netistä, jos haluat ihan itsekin selvittää, mutta eihän tässä taida siitä olla kyse.
Haluaisin ymmärtää, mutta kun kukaan ei koskaan suostu perustelemaan minulle näitä asioita mitä kysyn. Se, että perustelen Apple Inc.:n arvon siten että "no ne tekee puhelimia ja muita laitteita" ei ole mikään peruste. Mutta tämänkaltaiset ovat parasta, mitä kryptouskovaisilta ikinä olen saanut.
Vai kryptouskovainen. Onko sen vastakohta sitten FIAT inkvisiittori? Itse pidän kryptoja korkean tuottoprosentin sijoittamisena ja sitä se on ollutkin, mutta tämä on vasta alkua. Niin uskon. Jos ja todennäköisesti tuon artikkelin jälkeen
et edelleenkään
halua ymmärtää perusteluja, niin annetaan olla. Kaikessa sijoittamisessa kun kyse ei ole yrityksen tuottamista nykyisessä käytössä olevista laitteista tai palveluista.