Kysynpähän vaan, että minkälaisilta vanhemmilta kasvaa lapsia, jotka kutsuvat toisia mm. natsiksi, vassariksi tms. ja sen perusteella arvottaa toisen ihmisen arvon? Vittu mitä apinoita. Sori.
Ainoa tapa miten maailmaan saadaan rauha on arvostaa toista ihmistä. Joo, jätkät tietää kaiken maailmansodista ja masturboi kertoessaan mielipiteensä maahanmuuttopolitiikasta, mut te kaikki olette väärässä. Mielipiteillä ei ole mitään vitun väliä. Ei ole, vaikka suomipoika on siihen opetettu. Millä on väliä on se miten kohtaat ja kohtelet jokaista eteesi tulevaa ihmistä. Puutut, jos somali tai suomalainen tai venäläinen tai kuka tahansa käyttäytyy sopimattomasti ja... Ai niin, sinä et uskalla puuttua. Et uskalla puuttua, jos lapset kinastelevat junassa, etkä uskalla puuttua, jos lähisukulainen juo liikaa. Joo, on se 1%, joka uskaltaa, mutta te muut olette määkimään oppineita lampaita, joille tärkeintä elämässä on se, että sanoo mielipiteen, jolle saa mahdollisimman paljon hyväksyntää.
Nostan nyt itseni jalustalle tässä ja katson sinuakin ylhäältä alaspäin poika. Mä puutun, mä välitän, mä muutan tätä maailmaa joka ikinen päivä. Mä vapaa-ajalla tutustun pakolaisiin, jotta mun lapsille tulis turvallinen maa. Mä sanon niille aina hyvästellessä, et "And no raping man" ja he eivät loukkaannu, koska mä puhun ongelmista heille suoraan. Kasvotusten. Kunnioituksella. En vittuillen, enkä mielipiteiden mukaan ihmisiä arvottaen. Junassa taas somalipoikien mölytessä kävelen sen bodarin ja kunnon miehen ohi, joka sadattelee mielessään neekereitä, kun ei uskalla mennä asiallisesti heille juttelemaan ja sanon joko "Vorjaa! Iskaa vorran? Voitteko olla hiljempaa? Ihmiset ei uskalla sanoo teille mitää, mut kaikkia vituttaa, ku huutelette noin." tai vaihtoehtosesti "Hei jätkät! Miks pitää käyttäytyy noin? Ai ku ootte nuoria ja mustia?". Kyllä, ihan oikeasti sanon noin, eikä kukaan oo huudellu rasistiks, eikä mua kiinnosta paskaakaan, vaikka joku kutsuiskin. Toisin kuin esim. Halla-ahoa, jota kismittää ja kiukuttaa, jos joku sanoo rasistiksi. Aika heikko itsetunto taitaa kundilla olla.
Pointti on se, että vittu vaikuttakaa omaan yhteisöönne. Olkaa reiluja ja asiallisia auktoriteettejä. Älkää vittuilko, älkääkä mehustelko mielipiteillänne. Ne eivät tee teistä parempia ihmisiä, vaikka kuinka luulisitte niin. Todellinen hyvä ihminen on se, joka tarjoaa käden sille, joka sitä tarvitsee. Todellinen sankari on se, joka vapaa-ajalla tekee kaikkensa, jotta Suomessa ei tapahtuisi terrori-iskuja.
Kutsuinko juuri itseäni sankariksi?
Joo, kutsuin. Ja kutsun jokaista muutakin ihmistä, joka ei vihaa mitään muuta kuin vihaa.