Kyse on usein tasaväkisestä nujakasta, mutta silti paljaalla nyrkillä lyömisestä. SM-liigatasolla keinotekoisesta kulttuurista.
Mä otan aina mieluummin keinotekoisen paljaan nyrkin edestäpäin kuin puutavaraa varoittamatta niskaan.
Kyse on usein tasaväkisestä nujakasta, mutta silti paljaalla nyrkillä lyömisestä. SM-liigatasolla keinotekoisesta kulttuurista.
Tämän olisi JR voinut halutessaan todistaa pistämällä Ilarin nukkumaan kun tilaisuus tarjottiin hopealautasella.
Oli yllättäen hiljaisempaa puhelimen toisessa päässä.
Myöhemmin löytyi halukkuutta kun vastaan tuli sopivampi vastus Liivikin muodossa.
Jarkko vain vei taas punanuttuja miten halusi.
Mä otan aina mieluummin keinotekoisen paljaan nyrkin edestäpäin kuin puutavaraa varoittamatta niskaan.
Kaikki muu on "äijäilyä" ja koodistoa, jota kukaan ei osaa tarkasti määritellä.
Näille kavereille löytyy jäävuoro kaunoluistelun tai ringetten puolelta.
Tätä kauneutta pääsee katsomaan ja todistamaan esimerkiksi jo tänään, jos on halukas ostamaan lipun Helsingin Jäähallilla pelattavaan HIFK - HPK otteluun.
Tämä koko salaliittoteoria vetää vertojaan jopa Area 51:lle ja muille tunnetuille skandaaleille ja salaliitoille.
Mikä ihmeen salaliittoteoria? Mikä Ben-Amorin tapauksessa on salaliittoa?
Mutta kuten on todettua myös oikeuden suunnalta, käskytystä ei ole tapahtunut ja Ben-Amor on itse myöntänyt, että homma oli hänen käsialaa ja se lähti lapasesta tunteiden ollessa pinnassa.
Mutta kuten on todettua myös oikeuden suunnalta, käskytystä ei ole tapahtunut ja Ben-Amor on itse myöntänyt, että homma oli hänen käsialaa ja se lähti lapasesta tunteiden ollessa pinnassa.
Joku ehdotti sitä, että Peltonen on kapteenin ominaisuudessa hyväksynyt noudot. Onko tästä tietoa? Onko se yleinen tapa, että valmennus tai pelaajat hyväksyttävät kapteenilla tällaiset asiat?
Jos näin on niin miksi SBA on oikeudessa ja johtoporras Keklusta lähtien on julkisuudessa enimmäkseen selittelemässä tekosiaan.
Koska Ville Peltonen loukkaantui. Muuten en näe eroa tapahtuneessa joukkueiden välillä.
Melart takoi Ruutua takaapäin kaksin käsin. Turha vähätellä sitä asiaa.Peltonen sai aivotärähdyksen koska häntä vedettiin pelin ulkopuolella mailalla niskaan. JR ei loukkaantunut koska hänet haastettiin edestäpäin ilman mailaa ja Ilari kertoi etukäteen mitä on tulossa.
Siinä se pieni ero.
Melart takoi Ruutua takaapäin kaksin käsin. Turha vähätellä sitä asiaa.
Mitä sitten, vaikka Jarkko veti "chickenit"? Tekee siitä hakkaamisesta vielä vastenmielisempää. Totta kai SBA-Peltonen-case on myös tuomittava. Halusin vain korjata epäkohdan.Tämä on totta. Tilanne vedettiin läpi koodin mukaan ja kukaan ei loukkaantunut vaikka Jarkko veti chickenit ja käänsi selkänsä haasteelle.
Peltoselta vedettiin taju kankaalle takaapäin ilman mitään tanssiinkutsua.
Halusin vain korjata epäkohdan.
Tämä halu tekee tästä aiheesta loppumattoman jaarittelun aiheen. Jos Ilmalan porukka olisi ymmärtänyt tehneensä ison mokan ja niellyt sen sellaisenaan niin tämakin ketju olisi kuollut jo aikaa sitten.
Nyt täällä käy jos jonkinlaista selittelijää ruokkimassa oikeasti jo aikaa sitten kuollutta asiaa.
Meillä on Allu ja teillä Semir. Vituiksi meni kumpikin tapaus, turha sitä kierrellä.
Kukaan ei puolusta Semirin tekoa.
Ööö...kun nyt noita sinunkin kommenttejasi lukee niin...no joo, anti olla.Kauneus tässä asiassa on se että Ilmalasta tulee kommenttia enemmän Stadin asioihin kuin omiin tekemisiin.
Näin sen pitääkin olla.
Melart takoi Ruutua takaapäin kaksin käsin. Turha vähätellä sitä asiaa.
Kyllä minun joukkueessani (jos minulla sellainen olisi) Semir olisi jo aikaa sitten löytänyt itsensä joko farmijoukkueesta tai vessaa luuttuamasta.
Pikemminkin ihan älytön. Liiga ei ole edelleenkään tuomioistuin. Uotin logiikka seuraamallahan lakia voisi kiertää todella helposti:Kari Uotilta mielenkiintoinen näkökulma tähän tapaukseen.