Creed Bratton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
En tiedä kuka sen aloitti, mutta näyttävät ainakin jatkavan. Itselleni ainakin yksi lysti mikä moottori pellin alta löytyy, kunhan se on käytöltään ja kustannuksiltaan mahdollisimman järkevä. Näiden jälkeen tulee sitten valitusta vaihtoehdosta se ympäristön kannalta järkevin vaihtoehto, mikä kulkee aika hyvin käsikädessä kustannusten kanssa. Ajan tällä hetkellä dieselillä ja uutta (käytetty) dieseliä katselen. Nykydieselin keskikulutus 5,5 l, joten kovin pahana ympäristörikollisena en itseäni pidä.
Meitä matkatyöläisiä vaan on aika paljon ja itselläkin alueena koko Suomi ja asiakkaat usein kaukana keskustoista.
Niin tätähän mä yritin jo tuossa vähän avata, että tällä hetkellä molemmille tekniikoille on oma käyttäjäkuntansa ja tulee pysymään niin kauan kuin tekniikka ei tilannetta muuta.
Ymmärrän hyvin ja jos olisin itse edelleen sellaisessa asemassa, että suhaisin asiakkailla ympäri Suomea, niin pysyisin itse myös dieselissä. Meillä taas ajot painottuvat pk-seudulle mökkireissuja lukuunottamatta ja työnantaja kannustaa käyttämään vähäpäästöisiä autoja, niin ensi viikolla saapuu plugin XC60. En omalla rahalla ostaisi 75000€ autoa, mutta työsuhdeautona tuo kelpaa.