Avensiksen penkki on ainakin melkoisen paska (ei ole istuimessa kunnon sivutukia) ja kun sillä nyt joutuu sen 40000 - 50000 km vuodessa istumaan, niin sillä on minulle iso merkitys. Samoin myös ajettavuus, turvallisuus, tehoakin saa olla sen verran, että ohituksista suoriutuu nopeasti ja turvallisesti ilman kitkuttelua. Tilavuus myös, koska vapaa-ajan harrastuksissa kuin myös työtehtävissä pitää olla tilaa, jotta kalusto mahtuu helposti mukaan (tämä on ollut Avensiksessa hyvä). Varustetaso pitää olla myös kohdillaan, mutta taitaa olla nykyään jo kaikissa noissa merkeissä melko hyvällä tasolla vakiopakettikin ja siihen voi sitten pyytää tarvittavat lisävarusteet, jos niitä puuttuu.
Täytyy nyt odottaa lopulliset ehdokkaat työnantajalta ja käydä kaikkia koeajamassa, niin siitähän se sitten omalle perseelle paras malli löytyy.