Mua harmittaa sikana, ettei aikanaan joskus 2000 tullut ostettua Wrangler, vaan yksi pick-up. Se Wrangler 4,0 on sopivankokoinen auto ja moottori riittävänkokoinen. Juuri sellaiseen ajoon, jos ei tule paljon kilometrejä. Sitä paitsi niiden hinnat eivät ole tulleet kauheasti alas, vaan käytetyistäkin pyytävät paljon. Joku 190000 markkaa maksoi uutena muistaakseni silloin, kun olin ostamassa, mutta päädyin toiseen merkkiin, jonka vaihdoin jo vuoden päästä toiseen pick-upiin, koska se oli liian pieni moottori joku 2,5 diesel ja sitten sen toisen myin taas vuoden päästä, koska sekään ei ollut hyvä ja näin ollen otin joku 100000 markkaa takkiin. Wrangleria en olisi myynyt ikinä, vaan se olisi yhä minulla, jos sen olisin ostanut. Ainoa huono oli tuossa Wranglerissa se, että niissä ei ollut vakiona ilmastointia, vaan ne sitten kai asennettiin Suomessa ja kojelauta oli kyllä aika antiikinomainen, mutta kulttiauto ehdottomasti. Jos tulee ihan v***sti lunta niin silloin sen saa parkkiin mihin vain ja kesällä kun vaihtaa softtopin niin voi kruisailla jonnekin beachille. Ehdottomasti loistava peli, jollainen olisi kiva olla varastossa juuri sellaisia spesiaalitilanteita varten.
Ehdottomasti ostaisin tuollaisen Wranglerin varmaan vieläkin, jos löytyisi sellainen, mitä ei ole juurikaan käytetty. Esim. vuosi sitten, kun oli se operaatio lumisota vai mikä se oli, kun joka paikassa oli metri lunta parkkiksilla niin Wrangler ois ollut hyvä. Silloin jos sen olisi vuosituhannen vaihteessa ostanut uutena niin tietäisi, että se on pysynyt hyvässä kunnossa, kun se on ollut vain itselläni. Jos toiselta ostaa niin ei tiedä, miten on käytetty ja jengi ajaa liikaa kilometrejä. Tollaiseen autoon pitäisi tulla max 5000 vuodessa, koska ei se ykkösauto saa olla.