Mainos

Autoiluketju

  • 3 319 378
  • 19 022

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
sampio kirjoitti:
Haah. Autokuume on ja pysyy, vaikka tällä hetkellä moiset haaveet olisi syytä unohtaa ennen kuin edes ajattelee asiaa. Tällä hetkellä jänskättää tammikuussa markkinoille pukkaava uusi Civic. On aikas kivan näköinen kuvien perusteella. Jakaa varmasti mielipiteet, mutta niinhän se on aina erikoisen muotoilun kanssa. Ja toisaalta, miksi pitäisi näyttää persoonattomalta japsilta, jos voi erottautuakin?

Varmasti tulee jakamaan mielipiteitä aluksi, mutta omasta mielestäni uusi Civic näyttää todella makealta ja nuorekkaalta. Jos sisätilatkin ovat niin tilavat kuin ollaan kirjoitettu, niin ihan hyvältä kuullostaa. Tästä mallista olisi ollut mukavaa saada myös Type R -versio, mutta kyllä 140 hepalla pääsee jo ihan mukavasti.

Täytyy käydä koeajamassa, mutta riskinä on taas, että jää koukkuun ja ajelee sen kotiinkin vielä.

http://gms.wz.cz/galerie/auta/civic2006/hondacivicconcept-6465-005-f.jpg
http://gms.wz.cz/galerie/auta/civic2006/hondacivicconcept-6465-008-f.jpg
http://gms.wz.cz/galerie/auta/civic2006/hondacivicconcept-6465-002-f.jpg
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Ouzala kirjoitti:
Eli minuakin kiinnostaisi tietää kyseisestä autosta jonkin näköisiä kokemuksia. Onko kellään?

Onko ruoska jo ostanut omansa?

Tulihan se sitten ostettua Cooper vihdoinkin. Käytettyä hyvää ei oikein löytynyt, joten tuli tilattua uusi Cooper. 10 viikkoa vierähti toimituksessa ja tänään pitäisi käydä autokaupasta noutamasta kyseinen yksilö. Eiköhän tuo viikonloppu mene mittariin kilometrejä keräten ja autoa testaten. Kertokaahan kokemuksia Cooperista, jos jollain on.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
duud kirjoitti:
ABS-jarrut nippanappa sulatan, vaikka nekin vievät jarrutustehosta osan pois.
Jaa, koitappa hakata "manuaalijarruilla" nykyaikainen ABS järjestelmä. Ei tule kullä onnistumaan. Yllättävässä paniikkitilanteessa ABS on varsinkin täysin ylivoimainen. Miksi muuten kilpa-autoluokissa, joissa ABS on sallittu, niitä kaytetään. Luuli suuren rahan kilpatallien osaavan valita tehokkain jarrujärjestelmä. Tai no, ehkä niillä vaan on huonot kuskit.
 

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Iceberg kirjoitti:
Varmasti tulee jakamaan mielipiteitä aluksi, mutta omasta mielestäni uusi Civic näyttää todella makealta ja nuorekkaalta. Jos sisätilatkin ovat niin tilavat kuin ollaan kirjoitettu, niin ihan hyvältä kuullostaa. Tästä mallista olisi ollut mukavaa saada myös Type R -versio, mutta kyllä 140 hepalla pääsee jo ihan mukavasti.[/url]

Siistiltä näyttää!
Löytyykö tehokasta diesel-moottoria?

edit. Olis pitänyt lukea aikaisempia viestejä, ennenkuin kyselee tulevista konemalleista, mutta tietääkö joku tuosta tulevasta diesel-moottorista? Teho/vääntö?
 

scholl

Jäsen
Onko jollain kokemusta uudesta Corvettesta? Perinteisestihän autosta on sanottu, että se on ihan paska. Raakaa voimaa suoralla, mutta mutkissa niin huono auto, että heikompaa saa hakea. Nyt kuitenkin uusi malli on pienempi ja AutoBildissä voitti Carrera S:n. Tavaratilaa näyttää olevan huikeasti, joten vähän alkoi nyt se Vette kiinnostamaan.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
HOOPEEKOO kirjoitti:
Siistiltä näyttää!
Löytyykö tehokasta diesel-moottoria?

edit. Olis pitänyt lukea aikaisempia viestejä, ennenkuin kyselee tulevista konemalleista, mutta tietääkö joku tuosta tulevasta diesel-moottorista? Teho/vääntö?

"Myöhemmin niiden rinnalle tulee vielä 2,2-litrainen Accordin dieselmoottori, joka on yksi tehokkaimmista ja hienostuneimmista tässä kokoluokassa."

Eiköhän tuossa vääntöä ja tehoa ole tarpeeksi. Googlettamalla löytyisi varmaan tarkempaa tietoa spekseistä.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Konalan Kettu kirjoitti:
Jaa, koitappa hakata "manuaalijarruilla" nykyaikainen ABS järjestelmä. Ei tule kullä onnistumaan. Yllättävässä paniikkitilanteessa ABS on varsinkin täysin ylivoimainen. Miksi muuten kilpa-autoluokissa, joissa ABS on sallittu, niitä kaytetään. Luuli suuren rahan kilpatallien osaavan valita tehokkain jarrujärjestelmä. Tai no, ehkä niillä vaan on huonot kuskit.

Tuollaisella kilpurilla en ole päässyt ajamaan niin kovaa, että abs-jarruja olisi tarvinnut. Ehkä sittenkin on parempi sanoa, etten ole vieraalla vehkeellä uskaltanut. Ihan katuautolla olen radalla sen verran kuitenkin työntänyt, että todella yllättävää on se abs:n rytke mutkaan tultaessa. Joskus vaan radalla on normaalia, että toinen fillari pyörii eri vauhtia kuin toinen. Tottuuhan siihen tietenkin ja normiliikenteessä ihan ehdoton varuste.

En kyllä kamalasti mielestäni dissannutkaan abs-systeemejä, vaan enemmänkin tarkoitukseni oli napista luistoneston ja muiden automaattisen ajonhallinnan systeemien olemassa oloa. Ainoastaan todella liukkaalla kelillä koen noista laitteista olevan apua tai hyötyä. Muuten niistä on vain riesaa.

Muutenkin kisa-autot ovat aivan eri planeetalta, kuin nuo ropposet joilla me tavalliset ihmiset joudumme ajamaan. Kuuntelepas ihan piruuttas joskus F1:n luistoneston toimintaa neulansilmästä kiihdytettäessä. Eikös kuulostakin vähän erilaiselta kuin omassa "Korollassa"?

-duud-

ps. mulla meni Astra safe-modeen kun räppäsin vähän liikaa mutkista ulos kiihdyttäessä. kulki noin 70km/h täysillä ajettaessa. Opelin helpdesk suositteli "boottaamaan" auton, eli odottamaan 5 minuuttia ja kokeilemaan toimiikos sitten. se muuten auttoi. :)
 

Tobias

Jäsen
Onkos kokemuksia Audi TT:stä, vaikkapa schollilla?

Piti jo loppukesästä hankkia tuo TT Coupé 1,8 T 132 kW quattro, koeajoin muutamaan kertaan mutta jotenkin jäin vielä kahden vaiheille, vaihtaako nykyinen A4 tuohon vai ei...
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Ouzala kirjoitti:
Kerroppas fiilarit, kun kerkiät. Täällä on kuumetta 39 celsiusta!

Tää ei ole edes pahimmissa painajaisissa mahdollista. Vittujen vittu ei voi muuta sanoa. Auto tuli haettua tänään liikkeestä joo ja jopa 45 kilsaa kerkisi mittariin tulla, kun koneen lämmöt nousi niin punaiselle, että ei ollut vaihtoehtoja kuin ottaa yhteyttä liikkeeseen ja jättää auto liikkeeseen tutkittavaksi. Päivällä, kun sai auton oli niin hymy poskilla että. Oli niin helvetin tyylikäs tolla varustelulla mitä autoon otin. Kaikki tuntui hienolta, nyt ei. 30000 tuli hinnaksi autolle, joten kyllä tuli 45 kilsalle kallis hinta. Palataan maanantain jälkeen asiaan, kun selviää missä tökkii.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Ouzala kirjoitti:
Ei pysty kuvittelemaan fiiliksiä tällä hetkellä. Uusissa autoissa aina omat juttunsa, mutta et noin nopeesti. Toivotaan, että se on joku aivan lapsellinen vika. Toivottavasti antoivat edes hyvän sijaisauton tilalle.

Olisivatkin antaneet. Oman vanhan auton jouduin ottamaan. Tää tosiaan tuntuu lähes painajaiselta tällä hetkellä. Ei voi käsittää. Kauppiaskin sanoi, että ei ole koskaan käynyt näin. Mutta nehän nyt puhuvat välillä mitä sattuvat setelinkuvat silmissä.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Ouzala kirjoitti:
Autokauppiaat/ myyjät ovat pahimpia kusettajia mitä löytyy.

Nimim. Kokemusta löytyy.

Ilmoittele, kun vika on tiedossa, kiinnostais tietää. Itse haen lähinnä semmoista, missä on jo vähän kilometrejä alla, lapsukset korjattu.

Pahemman luokan kusettajiahan nuo autokauppiaat yleensä kyllä ovat. Kyseisen auton myynyt kaveri on kyllä perhetuttuja, joten tuskin pahasti schaissea viittii puhua. Veikkaan kyllä, että saattaa olla joku pienikin vika, mutta onneksi on takuut autossa. Ei se silti kuitenkaan tota pahinta vitutusta meikäläisellä hirveästi laske.
 
scholl kirjoitti:
Onko jollain kokemusta uudesta Corvettesta? Perinteisestihän autosta on sanottu, että se on ihan paska. Raakaa voimaa suoralla, mutta mutkissa niin huono auto, että heikompaa saa hakea. Nyt kuitenkin uusi malli on pienempi ja AutoBildissä voitti Carrera S:n. Tavaratilaa näyttää olevan huikeasti, joten vähän alkoi nyt se Vette kiinnostamaan.

Itselläni ei kokemusta tuon hintaluokan peleistä ole, mutta lehtijuttujen perusteella eteenpäin on menty huimasti. Ainahan nuo Corvettet ovat olleet räyhäkän näköisiä ja kovia kiihtymään, mutta mutkassa onkin sitten ollut hankalampaa.

Uusi Vettehän on noin sadan tonnin peli? Tuossakin hintaluokassa on runsaasti valinnanvaraa. Italoautojen ystävänä valitsisin itse varmaankin Maserai Coupe GT:n. Se on toki jonkin verran Corvettea kalliimpi, mutta Fefen koneesta kannattaa maksaa. Ja ei kai tuossa hintaluokassa muutaman kympin ero niin kauheasti tunnu...911/Boxster S oli varmaan autona tuon luokan ykkönen, jos vertailu suoritetaan kylmien faktojen pohjalta.
 

Imhotep

Jäsen
Kiinalaista laatua

Tämä saattanee jo jonkun sähköpostissa olla, mutta en Jatkoajalta vielä löytänyt:

Ostaisitko Kiinalaisen maasturin 15 000 eurolla, jolla saat täyden
varustelutason (johon tosin ei kuulu semmosiia turhuuksia kuin airbag tai abs,
eps:stä nyt puhumattakaan) nahkapenkeillä. Jiangling Landwind!
http://www.autonavigator.ru/autonews/images/20050331043015/1.jpg

Nätti peli, joskin ulkoisesti aikalailla yksyhteen kopio Opel Fronterasta.

Ainoa pienenpieni ongelma... ko. auto sai eurooppalaisessa
törmäystestissä täydet NOLLA tähteä. Saavutus, johon mikään automalli
ei tähän mennessä ole kyennyt, aikaisemmat pohjat oli kaks tähteä (en
tiedä mikä peli oli kyseessä) 64 km/h:n (!) nokkakolarissa
kuljettajalla ei ole minkäänlaisia henkiinjäämismahdollisuuksia, sillä
sen lisäksi, että jalat murskaantuvat tohjoksi, tunkeutuu ohjaispyörän
varsi noin puoli metriä ohjaamoon tunkeutuen törmäyksen yhtedessä
syvälle kuljettajan päähän. Ne oli joutunu hajoittamaan crash test
dummyn palasiksi, ennenkuin saivat sen ulos siitä romusta

http://www.adac.de/images/Jiangling_Landwind_xxl_tcm8-126403.jpg
http://www.oeamtc.at/netautor/na_pr...uto=/jiangling_landwind_crashtest_front_4.jpg

http://www.oeamtc.at/netautor/na_pr...Auto=/jiangling_landwind_crashtest_side_4.jpg

http://www.oeamtc.at/netautor/na_pr...uto=/jiangling_landwind_crashtest_dummy_4.jpg


ja pieni videonpätkä täältä

http://www.oeamtc.at/netautor/pages/resshp/anwendg/1116872.html

Mainittakoot vielä, että kuljettajan/matkustajan tsäännssit
sivuttaistörmäyksessä ovat nekin huonohkot, sillä sivuairbagien
lisäksi ovista puuttuvat metallivahvistukset, minkä seurauksena ovi
painuu sisään ja ruhjoo kuljettajan rintakehän, minkä lisäksi pää osuu
kattoon suuuuuhteellisin huonoin seurauksin.

Toisaalta, mitäpä voisikaan odottaa autolta, joka on kiinalainen kopio
Opelista

Sinänsä tämä lievästi sanoen huonohko turvallisuus ei ole ongelma
Jianglingille, sillä sääntöjen mukaan vain 2500 kg ja kevyemmät autot
joutuvat törmäystestiin ennenkuin niille myönnetään myyntilupa. TÄYSIN
sattumalta Landwind painaa 2510 kg

Myynti Euroopassa alkaa täydellä teholla vielä tämän vuoden puolella,
tulossa on myös muita kiinalaisia automerkkejä. Kurierin mukaan parinsadan
auton erä saapui jo Rotterdamiin ja meni samantien kaupaksi.

Turvallista matkaa!
 

scholl

Jäsen
Imhotep kirjoitti:
Ainoa pienenpieni ongelma... ko. auto sai eurooppalaisessa
törmäystestissä täydet NOLLA tähteä.

Sanottiin, että tuo on kahteenkymmeneen vuoteen heikoin suoritus miltään autolta. Autot kun ovat menneet eteenpäin valtavasti juuri nimenomaan tällä turvallisuuspuolella. No kiinassa ei ole niin nuukaa. Siellä tehdään ulkopuolisesti alkuperäisennäköisiä kopioita alalla kuin alalla, eikä ole juuri niin väliä tuollaisilla turvallisuusasioilla. Heillä on yli miljardi asukasta, joten yksittäiset kuolleet ovat vain numeroita tilastoissa. Kommunismissa ei ole muutenkaan juuri piitattu yksittäisistä ihmishengistä. Voi olla, että menee pitkäaika ennenkuin kansalaiset alkavat siellä vaatia turvallisempia autoja. Ei se täälläkään tapahtunut hetkessä.
 

scholl

Jäsen
Nännimäinen kirjoitti:
Uusi Vettehän on noin sadan tonnin peli? Tuossakin hintaluokassa on runsaasti valinnanvaraa. Italoautojen ystävänä valitsisin itse varmaankin Maserai Coupe GT:n. Se on toki jonkin verran Corvettea kalliimpi, mutta Fefen koneesta kannattaa maksaa. Ja ei kai tuossa hintaluokassa muutaman kympin ero niin kauheasti tunnu...911/Boxster S oli varmaan autona tuon luokan ykkönen, jos vertailu suoritetaan kylmien faktojen pohjalta.

Juu ei muutama kymppi tunnu miltään. Sama kuin olisi ensin ostamassa 40 jalkaista venettä ja sitten miettii, että 45 ei olekaan kuin pari metriä isompi, no eihän 50:nkään ole kuin pari metriä sitä isompi ja lopulta jossiteltaessa homma lähtee täysin lapasesta. Johonkin on vedettävä raja. Raha ei ole kuitenkaan koskaan ilmaista. On se sitten omasta taskusta tai rahoituslaitokselta niin kannattaa vähän katsoa, minkä hintaisen kämpän tai auton ostaa. Siis tehdä päätös siitä mikä budjetti kyseiseen hankintaan on. Corvettehan vetää nimenomaan ostajia edullisilla hinnoilla, koska sata tonnia on ihan eri asia kuin 150'. Kaiken lisäksi Vetessä on kaikki vakiona.

Niin ja Vette on hyvä auto. Voitti testissä juuri 911 Carrera S:n ja jostain Maseratista ei voi edes puhua samassa lauseessa. Se on kivannäköinen, muttei ole mitään jakoa uudelle Vettelle. Jos Corvette olisi 2+2 paikkainen niin olisin varmaankin sellaisen jo hankkinut. Tuo 2 paikkaisen auton hankinta on aina vähän sellainen elämää hankaloittava päätös.
 
scholl kirjoitti:
Johonkin on vedettävä raja. Raha ei ole kuitenkaan koskaan ilmaista. On se sitten omasta taskusta tai rahoituslaitokselta niin kannattaa vähän katsoa, minkä hintaisen kämpän tai auton ostaa. Siis tehdä päätös siitä mikä budjetti kyseiseen hankintaan on.

No noinhan se tietysti on. Pointtini oli lähinnä se, että tuossa hintaluokassa kun liikutaan, niin ihminen tuskin on laittamassa ihan viimeisiä ropojaan auton hankintaan. Joku kymppi ei silloin tunnu siinä mielessä missään, että ilmakuivattua kinkkua on silti varaa latoa näkkärin päälle. Näin ainakin kuvittelisin, itse en tuollaisten rahasummien kanssa pelaa.


scholl kirjoitti:
Niin ja Vette on hyvä auto. Voitti testissä juuri 911 Carrera S:n ja jostain Maseratista ei voi edes puhua samassa lauseessa. Se on kivannäköinen, muttei ole mitään jakoa uudelle Vettelle.

Mitattavisssa ominaisuuksissa kenties, mutta pidän silti Maseratia huomattavasti tyylikkäämpänä[/b] vaihtoehtona. Mutta makunsa kullakin tässäkin asiassa. Kyllä Corvette minullekin kelpaisi.
 

Larkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Mistä voisi muuten johtua kun tuossa tulin kotiini tavalliseen tapaan niin yhtäkkiä ei suostunut enää vaihtamaan noita vaihteita "ylöspäin" eli kun olin 2:lla niin se vaihdekeppi ei suostunut menemään 1, 3 ja 5 vaihteelle. 2 ja 4:nen toimi moitteettomasti. Pakillekkaan ei mennyt. 2:lta jouduin kiihdyttämään neloselle. Sitten kun kaarsin pihaan niin kuului joku ääni ja yhtäkki vaihteet taas toimivat. Olikohan jokin ohimenevä vai mistä se voisi johtua?
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Vaihteensiirtäjissä lienee ongelmia, arvaan ma. Mikä auto merkiltään ja malliltaan? Minulle se tuskin mitään kertoo, mutta uskoisin sen tuovan merkkifriikkejä apuun.
 

Larkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Sid kirjoitti:
Vaihteensiirtäjissä lienee ongelmia, arvaan ma. Mikä auto merkiltään ja malliltaan? Minulle se tuskin mitään kertoo, mutta uskoisin sen tuovan merkkifriikkejä apuun.

Sain korjattua. Vika oli jossain pienessä muoviosassa. Kiitos avusta kuitenkin.
 

scholl

Jäsen
Meinasin pudota McDonald'sissa tuoliltani, kun luin Iltalehdestä:
"TJ Groupin pomo myy ökyautoaan

...Tuomo Tillman kauppaa Porsche Boxsteriaan."

Siis taas on joku käsittämätön retale päässyt kirjoittamaan Iltalehteen. Mikä helvetin ökyauto Boxster nyt sitten on. Perusroadster - halvin Porsche, eikä mitään muuta. Nyt lähtee kyllä taas kitkerää palautetta sinne lehteen
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Asiahan ratkeaa sillä, että jättää lukematta kaikkinaiset iltapulut. No, urheiluliitteen silloin tällöin silmäilevät saakoon elää, mutta muuten kyseessä on aikas vakava juttu.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
scholl kirjoitti:
Meinasin pudota McDonald'sissa tuoliltani, kun luin Iltalehdestä:
"TJ Groupin pomo myy ökyautoaan

...Tuomo Tillman kauppaa Porsche Boxsteriaan."

Siis taas on joku käsittämätön retale päässyt kirjoittamaan Iltalehteen. Mikä helvetin ökyauto Boxster nyt sitten on. Perusroadster - halvin Porsche, eikä mitään muuta. Nyt lähtee kyllä taas kitkerää palautetta sinne lehteen

Aika rankkaa tekstiä kaverilta, joka juoksee Lidl:eissä kaikenkarvaisten erikoistarjousten ja halvimpien hintojen perässä...

Minkähänlaisella kulkupelillä herra mahtaa itse liikuskella? Muistan näet aika harvoin nähneeni Liiterin parkkiksella mitään 600-sarjalaisia Bemuja tai Range Rovereita. Ja nämä havaintoni olen luonnollisesti siis tehnyt CLS:ni ikkunasta kun olen kyseisten "myymälöiden" ohi viilettänyt kohti Stockmannia...
 

scholl

Jäsen
Schwalbe kirjoitti:
Aika rankkaa tekstiä kaverilta, joka juoksee Lidl:eissä kaikenkarvaisten erikoistarjousten ja halvimpien hintojen perässä...

Minkähänlaisella kulkupelillä herra mahtaa itse liikuskella? Muistan näet aika harvoin nähneeni Liiterin parkkiksella mitään 600-sarjalaisia Bemuja tai Range Rovereita. Ja nämä havaintoni olen luonnollisesti siis tehnyt CLS:ni ikkunasta kun olen kyseisten "myymälöiden" ohi viilettänyt kohti Stockmannia...

Voitko kertoa, mitä öky tarkoittaa?
Porsche on urheiluautomerkki. Ei sitä kukaan osta luksusmielessä ja jos puhutaan halvimmasta mallista, eikä schollin palstalle linkittämästä Carrera GT:stä, ei voida puhua mistään ökystä. Vaatiessani ko. toimittajalle potkuja, scholl kertoi Iltalehdelle, että jos kerran halutaan puhua ökyautosta niin silloin tulisi lähinnä mieleen Maybach vrt. S-sarja tai Rolls Royce vrt. 7-sarja, eikä mikään normiauto kuten mikä 3 vuotta vanha Boxster, joita on valmistettu jumalattoman paljon, olisi.
 

scholl

Jäsen
Schwalbe kirjoitti:
Minkähänlaisella kulkupelillä herra mahtaa itse liikuskella?

En tiedä kuinka tärkeä tieto toi on. Mutta kun itselläni on hieman epäkäytännölliset autot niin silloin joutuu joskus vähän vaihtelemaan mutsin tai faijan kanssa tms. Eli liikun yleensä Chrysler Sebring Cabrio, BMW X5, Touareg V10, BMW Scarver prätkä, BMW LT1200 prätkä ja sit mulla on vielä yks pikku avositikka kaupunkiajoon, joka on myynnissä. Silläkin ajan joskus. Yhtään urheiluautoa ei ole nyt. Kiitos siitä Suomen autoverotukselle, koska viimeksi tuli 50ke meidän perheessä autonvaihdossa takkiin vuoden sisällä yhdestä rajoitetun tuotantomäärän autosta, joten no thanx. Ruotsiin kyllä ehkä tulee ostettua M5 tai M6. Tosin siinäkin on mietitty vaihtoehtona Cadillac STS tai Maserati Quattroporte, jos hakee vähän enemmän jotakin muuta. Cadillac, jos vaa'assa painaa liikesuhteet, Maserati, jos italialaisuus.

Tylsää puhua siitä, millaisilla autoilla itse ajaa. Se on kuitenkin loppujen lopuksi aika samantekevä juttu.
 
Viimeksi muokattu:

julijussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jack "matkalla" Kerouac
scholl kirjoitti:
En tiedä kuinka tärkeä tieto toi on. Mutta kun itselläni on hieman epäkäytännölliset autot niin silloin joutuu joskus vähän vaihtelemaan mutsin tai faijan kanssa tms. Eli liikun yleensä Chrysler Sebring Cabrio, BMX X5, Touareg V10, BMW Scarver prätkä, BMW LT1200 prätkä ja sit mulla on vielä yks pikku avositikka kaupunkiajoon, joka on myynnissä. Silläkin ajan joskus. Yhtään urheiluautoa ei ole nyt. Kiitos siitä Suomen autoverotukselle, koska viimeksi tuli 50ke meidän perheessä autonvaihdossa takkiin vuoden sisällä yhdestä rajoitetun tuotantomäärän autosta, joten no thanx. Ruotsiin kyllä ehkä tulee ostettua M5 tai M6. Tosin siinäkin on mietitty vaihtoehtona Cadillac STS tai Maserati Quattroporte, jos hakee vähän enemmän jotakin muuta. Cadillac, jos vaa'assa painaa liikesuhteet, Maserati, jos italialaisuus.

Tylsää puhua siitä, millaisilla autoilla itse ajaa. Se on kuitenkin loppujen lopuksi aika samantekevä juttu.

Huhhuh, voin vain kuvitella kuinka koko perheen voimin kokoonnutte autotalliinne nauramaan tollolle toimittajalle jonka mielestä Boxter on ökyauto. Keskituloisena, 20v vanhalla autolla ajavana ihmisenä pidän 80200e (uusi Boxter S) maksavaa autoa kohtuullisen kalliina ostoksena, eli ökyautona.

Mutta hei, jos alle satasella ei saa kauluspaitaa niin ei voi kuvitella että asunto-osakkeen hinnalla saisi kermapersepiireissä hyväksyttyä autoakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös