Viestin lähetti vellinaama
Civic Type R tuli tilattua. Koeajon jälkeen kuume oli sitä luokkaa että kaupat tuli tehtyä about heti kun auton testistä palautin.
Minkä värin otit?
Terv. Lippispäinen amis, jolla nappiverkkarit
Viestin lähetti vellinaama
Civic Type R tuli tilattua. Koeajon jälkeen kuume oli sitä luokkaa että kaupat tuli tehtyä about heti kun auton testistä palautin.
Viestin lähetti straiter
Tuntuvat tässä maassa olevat nuo sporttisen oloiset pienehköt dieselautot niin harvassa, että joutuu ilmeisesti väkisinkin siirtymään näihin VAG-konsernin kattiloihin.
Viestin lähetti Red Devil
Minkä värin otit?
Terv. Lippispäinen amis, jolla nappiverkkarit
Viestin lähetti Ouzala
Ja hinnasta.
Viestin lähetti Ohmi
Omasta halustahan tuo vain on kiinni. Vaihtoehdoksi näille VAG-konsernin kattiloille löytyy esim. 163 hevosvoimainen BMW 120d, jossa vääntöä on 340 Nm ja 0-100 km/h 7,9 s ja huippunopeus 220 km/h.
Viestin lähetti straiter
Saako muuten tuohon malliin jo ensi talvena Suomen oloihin soveltuvia talvirenkaita?
Viestin lähetti straiter
Niin, kuten Top Gear-ohjelmasta tuttu Jeremy Clarkson sanoi:
BMW - designed by germans, driven by tossers.
No joo, tuohonkin kun lisää automaatti-ilmastoinnin (1.700 €), niin se hinta pompsahti 37.900 euroon, joka on aivan tolkuton hinta tuon kokoluokan autosta.
on vaikeata uskoa, etteikö löytyisi hyvää kitkarengasta noinkin yleiseen autoon
Viestin lähetti Kapo
Joo, kyseisessä autossa kun on vakiona run-flat rengastus ja noita ei kunnollisina talvirenkaina vielä viime talvena ollut. Goodyearilta ainakin on tullut/tulossa parempaa jo ensi talveksi.
Viestin lähetti MetalMac
Type-R keskusteluun voisi todeta, että ajettavuus on kyllä todella paska. Kaupunki ajossa auto vetelee miten sattuu. Ja se sisä meteli on aika huimaa. Ei kiitos. Ulkonäkö on varsin sporttinen,etenkin kun vertaa IV Golffiin, mutta ajettavuus on niin toiselta planeetalta.
Viestin lähetti Red Devil
Auton "vetely" johtuu ainoastaan renkaista, jotka soveltuvat paremmin radalle. Myös äänet tulivat hiljaisemmiksi kun renkaat vaihtoi. Sisämeteliä kyllä löytyy, koska tässä mallissa on tarkoituksella "panostettu" vähän eri paikkohin, kuin "perhesporteissa".
Mutta se kenelle ei kelpaa, ostakoot VAGinan tai jonkun muun.
Viestin lähetti straiter
Valmistaudu sitten kertomaan kokemuksistasi ensi keväänä. Silloin on oma HDI-Xsara menossa vaihtoon ja kananpää on ollut tällä hetkellä vakavasti otettavana vaihtoehtona seuraavaa autoa mietittäessä.
Elton kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta seuraavasta kiesistä, Citroen C4 2.0i 16V VTR?
Olisi kiva kuulla kokemuksia jos joku edellämainitulla kulkuneuvolla liikkuu!
Ouzala kirjoitti:Brunberg kirjoitti:Type-Ärrässä oli muistaakseni liian kova melu ja huonot jalkatilat takana... QUOTE]
Kyllä mä luulisin, että noi "viat" on ihan tarkoituksen mukaisia. Haettu tommosta rata-autoilun tunnelmaa ohjaamoon. Ja sehän on coupe, eihän niissä ikinä hyviä tiloja ole takana.
Edit. Off topic. Miks vitussa toi lainaus meni vituiksi??
Off....tuo viimonen QUOTE] pitäisi olla [ /QUOTE] ilman välilyöntiä.
Ajokokemusta kyseisestä piilistä ei ole, mutta jos nyt yhtään Streamin ja CR-V:n linjoilla on, voin veikata FR-V:n olevan ihan ok ajeltava. Sen sijaan en olisi kovin haltioissani tuosta etupenkkijärjestelystä. Kolmea aikamiestä on turha kuvitellakaan tunkevansa tuolla järjestelyllä istumaan eteen, eikä yksinkään istuttaessa ole kovin kiva fiilistellä vasen hartia oven karmeissa kiinni, kolmas penkki kun väkisinkin syö kuljettajan tilaa. Tämä tällaisen 186 cm suht normaalikroppaisen jampan kokemuksena. Toki jos hartiat ovat mallia päärynä voi ajoasento olla siedettävä. Takapenkkitilatkin olivat yllättävän pienet, tosin niiden monipuoliset säätömahdollisuudet saattavat korjata hiukan tilannetta.ervatsalo kirjoitti:Niin, itse olen sitä mieltä, että tässä on auto jonka jälkeen muut kiesit ja rillat tuntuvat perin tarpeettomilta:
http://www.honda.fi/models/?main=frv
Onko kenelläkään kokemuksia?
Täältä tähän
Bluesbrother kirjoitti:Auto tuli vastikään myyntiin Suomessa, joten tuskin kukaan vielä sellaisella ajaa. Koeajokokemuksia saattaa toki löytyäkin.
Ouzala kirjoitti:Kyllä mä luulisin, että noi "viat" on ihan tarkoituksen mukaisia. Haettu tommosta rata-autoilun tunnelmaa ohjaamoon. Ja sehän on coupe, eihän niissä ikinä hyviä tiloja ole takana.
Ouzala kirjoitti:Noilla hinnoilla ei autokanta varmaan hirveesti vaihdu....