Muutenkin oli varsin erikoinen persoona, sanoi jo heti alkuun että voi esitellä kuluttajaviraston lomakkeita millä tuon voin riitauttaa ja perään totesi että oli päätös mikä tahaan niin hänen ei tarvitse sitä kuitenkaan maksaa, eikä myöskään aio. Ihmeen pienistä summista nuo liikkeet on valmiit maineensa pilaamaan.
Tuollaisen palvelun jälkeen pitäisin kyllä ehdottomasti huolta siitä että ko. puljun nimi ja taso leviävät mahdollisimman laajalle. Käsittämätöntä touhua.
Omat kokemukset ovat ainakin toistaiseksi olleet lähes aina positiivisia. Esim. ostin nyt helmikuussa 59 tkm ajetun auton jossa oli seuraavan huollon ajankohta 61500 km:n kohdalla, ja myyjäliike tarjoutui kustantamaan tuon huollon pyytämättä.
Edellisen autokaupan yhteydessä huomasin n. viikko kauppojen jälkeen että auton vakiovarusteisiin kuuluva tavaratilan ja matkustamon välinen turvaverkko puuttui. Soitin myyjäliikkeeseen ja kysyin onko se mahdollisesti jäänyt heille, kun esim. auton kattotelineet eivät hallissa olleet auton sisällä vaan haettiin jostain muualta. Ei kuulemma ollut, ja pyysivät sitten hakemaan ko. turvaverkon maahantuojalta heidän laskuunsa.
Molemmissa tapauksissa kyse toki pienistä summista ja ison ketjun autoliikkeistä, mutta silti hienosti hoidettu. Nuorempana Herttoniemen autojobbareiden kanssa asioidessa on ollut sitten muunkinlaisia kokemuksia, esim. haluamaani autoa ei ole annettu koeajaa lainkaan. Silloin kävelin samalla tontilla sijaitsevaan viereiseen liikkeeseen ja tein kaupat siellä.