Sähköautoista mielenkiintoinen on Porschen Mission-e. Tai lähinnä kuinka markkinat reagoi siihen kun pitäisi olla tehokas moottori ja akusto, mutta todella nopealla latauksella. Uskon, että tuollaisen tekniikan yleistyessä kynnys sähköautolle pienenee kun pidempikään roadtrip ei kaadu siihen että joutuu pitämään useamman tunnin tauon latauksen vuoksi, vaan vartin kahvitauolla saa jo kunnolla ladattua akkua. Esim. mulla tuo olisi yksi kompastuskivi tällä hetkellä jos sähköautoa ostaisi. Ajan joitain kertoja vuoteen (myös talvella) reilun 400km suuntaansa olevan matkan viikonloppuna. Nykyisin Teslalla tuo voisi kesällä mennä körötellen ja sähköä säästäen yhdeltä istumalta, mutta talvella ei ja sitten kun kyseessä viikonloppureissu niin eipä siinä jaksa tunteja odotella latausta kesken matkan, kun muutenkin on lyhyt viikonloppu ja aikaa menee sen 4h suuntaansa jo ajamiseen.
Mutta kyllähän sähköautoissa, ainakin näissä kunnollisissa on vielä kermankuorinta hinnoittelu ja markkinat. Teslakin tekee lopulta "perus-corollaa" volyymina, kunhan on rahastettu ensin huippumalleilla.
Mutta kyllähän sähköautoissa, ainakin näissä kunnollisissa on vielä kermankuorinta hinnoittelu ja markkinat. Teslakin tekee lopulta "perus-corollaa" volyymina, kunhan on rahastettu ensin huippumalleilla.