^Jäit katsomaan miten motoristille kävi?
Anteeksi, en ymmärrä paskaa huumoria. Voitko aukilukea?
Joo! Tässä pitää tietää että jos minä olen katkera volvokuski, sinä olet selittelevä skodakuski.
Aa, okei kiitos. Minä kun en ole koskaan kyseistä merkkiä omistanut niin en osannut typeryksenä tätäkään tajuta.
Seuraavilla automerkeillä on Meikäläisen Hyväksyntä®™
Alfa Romeo (Italia)
Citroën (Ranska)
Dacia (Romania)
Fiat (Italia, Argentiina, Puola ja Brasilia)
Hyundai (Etelä-Korea)
Lancia (Italia)
MG (Yhdistynyt kuningaskunta)
Opel (Saksa)
Peugeot (Ranska)
Renault (Ranska, Brasilia ja Turkki)
Rover (Yhdistynyt kuningaskunta)
Mut silti kelpuutat listallesi seuraavat VAG tuotteet. Vähän ristiriidassa noi sun juttus.En juuri keksi masentavampaa tapaa kuluttaa 20.000-200.000 € kuin VAG-konsernin tuotteen ostaminen
Kaikkee paskaa sinäkin ostaisit VAGin sijasta. Tummensin tuossa merkkejä. Ihanko tosissasi meinaat että jos naaman edessä olisi Dacia Logan, tai Audi A4 niin ottaisit mielummin Dacian? Hahha.
Menikö tunteisiin? Dacia Logan ja Audi A4 eivät taida olla ihan saman kategorian autoja, vertaillaanko myös vaikka G-Brabusta Citigoa?
Ei mennyt mutta itsehän totesit että "Meikäläisen Hyväksyntä®" ja sitten listassa on Dacia mutta ei Audia, niin eikai niitä tarvii silloin vertailla. Kelpuutat siis Dacian mutta et Audia.
Tottakai, ja ylijäävällä 21 000 eurolla voin matkustaa Mioveniin runkkaamaan. Ehkä rahaa jää vielä peltivanteiden keskikuppeihinkin.
Ganalim barttal voi runkata ilmaiseksikin, joten senkin rahan voi säästä vihervasemmistolaisten vaalikampanjoihin eikä siinä maailmankatsomuksessa tarvita edes niitä peltivanteita.
Joo! Tai ehkä ostan sillä säästyvällä 21 000 tonnilla Golfin, Trendline näyttää osuvan budjettiin. Siinä tulee pölykapselit mukana.
Niin ja Octaviahan on kuitenkin kokoluokkansa suurimpia tavaratiloiltaan, jolloin ero korostuu entisestään.
Juu, Audi on ihan kyllä passeli siltäkin osin, mutta Volvolta ei minun taannoisen auton etsinnän perusteella löydy muita kunnollisia tilavia perheautoja kuin V70.
Kävin koeajamassa tuon Skoda Octavian eilen. Kyseessä oli pikkubensakoneella(en muista tarkemmin moottoria) ja automaattilaatikolla varustettu viistoperämalli. Auto oli jämäkkä ja laatuvaikutelmakin oli kohdallaan, parempi kuin Mazdassa. Sisätilat myös erinomaiset. Yksi suuri miinus, joka melkein pudottaa Skodan pois vaihtoehdoistani, nimittäin sisämelu oli aivan järkyttävä. Korvissa suorastaan humisi, kun hyppäsin omasta Volvostani (siis Vm.2011 V50) tuon Octavian rattiin.
Kyllähän tämä meikäläisen autonvalinta alkaa Audilta haiskahtamaan.
Tämä ei ole vittuilua vaan nauran yleistä suomalaista autokulttuuria kun 10v vuotta vanhasta autosta käytetään nimitystä "melko uusi".
Mutta Saksasta en oikein uskaltaisi lähteä yksin ostelemaan eikä perheellisenä haluaisi päiväkaupalla olla pois kotoa auton oston takia. Ja toisaalta auton oston paikan päällä hoitavan kuriirin käyttö+ kuljetukset maksavat sen puolitoista tonnia ainakin.
Ruotsi sen sijaan sen verran lähellä että sieltä pystyisi arkiviikolla sen auton tuomaan nopeastikin, ja voisi itse käydä sen hakemassakin. Illalla paatille ja aamulla vuokra-auto alle ja autokauppaa kohti. Illalla voisi jo päästä paatilla.
Taannoin tässä ketjussa oli kovasti höpöttelyä mm. siitä, kuinka paljon vanha auto kuluttaa suhteessa uuteen. Muustakin vanhaa autoani kohtaan sain nauruja. Noh...
On se saatana kummallista, että mulkut ajavat AINA Audeilla tai Bemareilla.
Nykyään on mulkut lisääntyneet Avensis piireissä. Nimenomaan farmari Avensikset, joissa tummennetut takalasit. Niillä on himo kyykyttää saksalais merkkejä.Itse olen tehnyt huomion, että pahimpia perseilijöitä liikenteessä ovat lähes poikkeuksetta Volvo kuskit. Liekö sitten vaan sattunut sopivasti aina kyseisellä automerkillä törttöilijät kohdalle?
Nykyään on mulkut lisääntyneet Avensis piireissä. Nimenomaan farmari Avensikset, joissa tummennetut takalasit. Niillä on himo kyykyttää saksalais merkkejä.