Perus Volvo C30 on kyllä minusta naisten auto, mutta tämä Polestar on sitten suunnattu miehille.
Vähän niin kuin olisi käsilaukkuun laitettu Golden Desert Eagle... Käsilaukku se on silti edelleen.
Perus Volvo C30 on kyllä minusta naisten auto, mutta tämä Polestar on sitten suunnattu miehille.
Mä ehdotin Audi A1:stä, mutta ei kuulemma kelpaa.
Volvo C30:ssa en ole samanlaista ilmiötä huomannut.
Muistaakseni Volvolta höpistiin jotain sen suuntaista, että tällä C30:lla pyritään kosiskelemaan naisautoilijoita markkinoilta. Ja mielestäni tuo kärry sopii hyvin naiskuskille.
Valtatie 13, Kangasniemen ja Jyväskylän välissä on kyllä surkeassa kunnossa. Pään kokoisia reikiä tiessä, noin 10 senttiä syviä. Miksi minä maksan tuhansia euroja veroja ajamisesta, mutta yhtään euroa ei mene minun käyttämiin tien pintoihin. Mieleni on pahoitettu.
Termostaattiinhan tuo eniten viittaisi kun lämmöt humppaa. ---
Aika usein vuotava kannentiiviste saa aikaan vaeltavan jäähdytysnesteen lämpömittarin.
Mikä neuvoksi?
Voinko mennä kauppakirjan ja luovutuskirjan kanssa rekisteröimään auton vaikka varsinaista "kakkososaa" ei olekaan vielä hallussani?
Seuraako jotain sanktioita jos hoidan homman vasta loppuviikosta, kunhan lappu saapuu?
Toisin paikoin sama ongelma Kotka-Helsinki välillä ja tuolla on hieman enemmän liikennettä. Onahan se aika vittumaista väistellä moisia holeja tiellä, jonka nopeusrajoitus on Koskenkylästä asti 120km/h.
Toinen vittumainen juttu on se, että Koskenkylä-Kotka välillä on koko matkalla 80 km/h rajoitus jonkun moottoritietyömaan takia. Kyllä siinä voisi ajaa 100km/h, kun ne kaivurit tms. ovat kaukana tien sivussa.
Mikäs tuossa aiheuttaisi mitään sanktioita? Se 7 päiväähän koskee ainoastaan vakuutusta ja ilman vakuutusta tuo auto ei oo, kun firma vielä omistaa sen. Vasta sitten kun se luovari tulee sulle, niin vakuutus on enää 7 päivää voimassa ennenku vaihtuu siis sinun nimiin kun käyt konttorilla. Itsellä kesti liikkeestä ostetun pelkkä auton rekisteriosan saapuminen 2kk.
No jos liikennemääriä katsotaan suhteessa tien kuntoon ja sen kunnossapitoon, Kehä I on koko maan pahin häpeäpilkku.
Olen tuossa katsellut Audin A4:ää ja A6:tta, vuosimalli varmaan jotain välillä 2001-2004. Onkohan kellään kokemuksia tuollaisista vehkeistä isommalti? Olen paristi ajanut ja ainakin ajo-ominaisuuksien puolesta ne täyttäisivät paikkansa ja loppuviimein jopa se 1,9 TDI olisi moottorina ihan riittävä. Isompikoneinenkin käy, sillä ei ole niin väliä. Onko niissä jotain tiettyjä vikoja tai paikkoja, joita kannattaa tarkastaa? Kilometrejähän tuon ikäisillä dieseleillä tietysti on jo pääsääntöisesti aika paljon, mutta sillä ei nyt ole ihan älytöntä merkitystä kunhan auto on vaan hyvin huollettu. Kuluvia osia saa kaupasta.
Eli lähinnä käyttäjäkokemuksia nyt kaipailisin jos kilometrejä on jotain välillä 250k-300k. Paukkuuko niissä turbot missä vaiheessa? Sähkövikoja? Muita ärsyttävyyksiä? Jotain vakaajan/tuennan osia en pidä kovin kriittisinä, niitä on aika helppo korjata itsekin.
Olen tuossa katsellut Audin A4:ää ja A6:tta, vuosimalli varmaan jotain välillä 2001-2004. Onkohan kellään kokemuksia tuollaisista vehkeistä isommalti? Olen paristi ajanut ja ainakin ajo-ominaisuuksien puolesta ne täyttäisivät paikkansa ja loppuviimein jopa se 1,9 TDI olisi moottorina ihan riittävä. Isompikoneinenkin käy, sillä ei ole niin väliä. Onko niissä jotain tiettyjä vikoja tai paikkoja, joita kannattaa tarkastaa? Kilometrejähän tuon ikäisillä dieseleillä tietysti on jo pääsääntöisesti aika paljon, mutta sillä ei nyt ole ihan älytöntä merkitystä kunhan auto on vaan hyvin huollettu. Kuluvia osia saa kaupasta.
Eli lähinnä käyttäjäkokemuksia nyt kaipailisin jos kilometrejä on jotain välillä 250k-300k. Paukkuuko niissä turbot missä vaiheessa? Sähkövikoja? Muita ärsyttävyyksiä? Jotain vakaajan/tuennan osia en pidä kovin kriittisinä, niitä on aika helppo korjata itsekin.
Toki, kannattaa katsoa jos budjettiisi saat Seat Exeon, sehän on sama auto mutta lähtöhinnat on jo huomattavasti halvempia.
Eihän exeoita ole kai ollut kuin 2009 lähtien. Eikös se ole A4:n sisarmalli?
Mietinpä vain, että kuka normaalisti seisoo liikennevaloissa vaihde vapaalla ja jalka pois kytkinpolimelta, kun itse manuaaliaskilla odottelen valoissa vaihde päällä ja kytkin pohjassa.
Mietinpä vain, että kuka normaalisti seisoo liikennevaloissa vaihde vapaalla ja jalka pois kytkinpolimelta, kun itse manuaaliaskilla odottelen valoissa vaihde päällä ja kytkin pohjassa.
Tuskin se täysin hajoaa, mutta jos railo on laidasta laitaan niin todennäköisesti katsastuksessa tulee hylsy.Voikohan tuollainen tuulilasissa oleva railo/halkeama jotenkin niin pahasti levitä, että lasi hajoaa täysin tms.? Itselläni on tuulilasissa tuollainen noin 30 cm halkema ja kiinnostaisi tietää.