Mä olen ajanut -08 vuosimallin Golf Variant TDI:llä nyt 30 tkm. DSG on ja varustelutasona on sitten se korkein mikä ikinä nimeltään sitten olikaan. Xenonit on ja madallukset ja alut ja ajonvakautukset ja automaatti-ilmastoinnit ja kaikki muutkin juu.Erinomainen autohan Golffi on. Taitaa olla niitä harvoja joiden maahantuonti käytettynä edelleen kannattaa koska sillä on Suomessa niin vankka maine (käytännössä siis ylimaine Saksan markkinoihin verrattuna). Isoillakin kilometreillä Golffista saa vielä hyvän hinnan.
Golf on ihan järjettömän hyvä kärry. Edellinen auto oli Mazda 6 2,0 TDI jolla rullasin 180 000 km ja sitä edellinen Citroen C5 1,8 bensa jolla huidoin menemään 110 tkm. Useita tuhansia kilometrejä olen ajanut myös Sierralla, parillakin Ooppelilla, Pololla, Mersulla, muutamalla Fiatilla jne. Volkkari on ihan ylivoimainen ajettava kaikkiin muihin ajamiini autoihin verrattuna. Suurin syy on toki mainiosti toimiva DSG, mutta auto on muutenkin niin vaivaton ajettava. Rengasäänet ovat liian kovat, sen allekirjoitan. Mitään muuta huonoa en tähän hätään sitten keksikään.
No karttakirja ei tahdo kunnolla mahtua hanskalokeroon.