Autoiluketju

  • 3 310 348
  • 18 978

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Viestin lähetti scholl
Jos A3:sta miettii niin sille tulee nyt aika pätevä kilpailija eli BMW 1-sarja.

Jonkun lehden mukaan 1-sarjan Bemarin lähtöhinta on vain n.27900 eskoa (eikä luonnollisesti sisällä mitään varusteita mukana), joka mielestäni tuon kokoisesta autosta on aika paljon.
Viime viikonloppuna kävin tosiaan A3:n kokeilemassa ja varsin hyvältä tuntui, paljon jämäkämmän oloinen kuin esim. BMW316 compact (joka sekään ei huono ollut). Koska en ole ikuna takavetoista autoa omistanut, niin en vielä ole oikein lämmennyt siihen. Kesäisin varmasti takavedossa on aivan oma tunteensa, mutta kokemukseni talviajettavuudesta ovat huonot (tosin sangen rajalliset).
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti ZOOM
Jonkun lehden mukaan 1-sarjan Bemarin lähtöhinta on vain n.27900 eskoa (eikä luonnollisesti sisällä mitään varusteita mukana), joka mielestäni tuon kokoisesta autosta on aika paljon.
Viime viikonloppuna kävin tosiaan A3:n kokeilemassa ja varsin hyvältä tuntui, paljon jämäkämmän oloinen kuin esim. BMW316 compact (joka sekään ei huono ollut). Koska en ole ikuna takavetoista autoa omistanut, niin en vielä ole oikein lämmennyt siihen. Kesäisin varmasti takavedossa on aivan oma tunteensa, mutta kokemukseni talviajettavuudesta ovat huonot (tosin sangen rajalliset).

120i on nyt sitten testattu:
1-sarjan testi (samalla saitilla muuten myös uudesta 5-ovisesta Audi A3:sta infoa) Aika positiivista tekstiä ykkösestä ja on kyllä hyvännäköinen auto. Minua ainakaan ei kiinnosta se, että onko takajalkatilat pienet, jos edessä istuu 190cm pitkä heebo. Osittain siksi, etten ole lähellekään 190cm ja osittain siksi, ettei kyydissäni takana ole koskaan ketään. Mutta anyway, yhdyn testaajiin siinä, että Bemari saisi rakentaa kutoskoneella olevan mallin 130i. Tosin veikkaan, ettei sitä tule, vaan tulee vain M2 jossakin vaiheessa. No taitaa käydä niin, että pitää käydä tempaisee tollainen 120i kaupunkiautoksi itselle syksyllä. Tai sitten X3.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Carlos

Oli muuten hauskaa kun eräs tuttavani osti uutta pikkuautoa, ja totesi että hän haluaa sitten saksalaisen laatuauton, eikä mitään hemmetin riisikuppia. No, osti sitten Polon, ja jossain vaiheessa kun auton kanssa jotain temppuiltiin, alustasta löytyi teksti "Seat Espanja". Että silleen. Onnea vaan.

No ei silti ole hemmetin riisikuppi, kun ei ole jaappanilainen merkki, eikä jaappanilaisen valmistama.

Tosi on se, ettei nykyisellään Poloa enää Saksassa valmisteta. Pikkuautojen valmistus on keskitetty etelämmäksi.
Karkeasti seuraavassa VAGin valmistus Euroopassa (vain automallit, motit jne. komponentit jätetty pois):
Wolfsburg: Bora, Bora Variant, Golf, Golf Variant
Hannover: LT, Transporter, Multivan
Emden: Passat, Passat Variant, Passat W8
Ingolstadt: A4, A4 Avant, S4, S4 Avant, A3 + TT Coupén ja Roadsterin korit
Neckarsulm: A2, A6, A6 Avant, S6, RS6, RS6 Avant, A8, Allround
Auto 5000 Wolfsburg: Touran
Dresden: Phaeton
Mosel: Golf, Passat, Passat W8
Brüssel, Belgia: Golf, Lupo
Sarajevo, Bosnia: Škoda Fabia, Škoda Fabia Combi, Škoda Fabia Sedan, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi, VW Golf IV, VW Passat, VW Polo
Poznań, Puola: VW Transporter, VW Caddy
Setubal, Portugali: Alhambra, Sharan, (Ford Galaxy)
Martorell, Espanja: Seat Arosa, Seat Córdoba, Seat Ibiza, Seat Leon, Seat Toledo
Pamplona, Espanja: Polo
Bratislava, Slovakia: Bora 4MOTION, Bora Variant 4MOTION, Golf, Golf 4MOTION, Golf Variant 4MOTION, Polo R 32, Polo, Touareg
Kvasiny, Tsekki: Škoda Fabia Sedan, Škoda Superb
Mladá Boleslav, Tsekki: Škoda Fabia, Škoda Fabia Combi, Škoda Octavia Combi
Vrachlabi, Tsekki: Škoda Octavia, Škoda Octavia 4x4, Škoda Octavia L&K, Škoda Octavia RS, Škoda Octavia Combi, Škoda Octavia Combi 4x4, Škoda Octavia Combi 4x4 L&K, Škoda Octavia Combi RS
Györ, Unkari: TT ja TT Roadster kokoonpano
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Pitää vähän kehua Manuelia ja moittia Dieteriä.

Itselläni on ollut kaksi sangen uutena ostettua Espanjassa valmistettua Corsaa, joiden kanssa selvisi pelkillä määräaikaishuolloilla. Ensimmäiseen tuli ajettua 70 000 kilometriä ja toiseen 50 000 kilometriä.

Vastaavasti olen ostanut sangen uusina Saksassa tehdyt Kadett Beautyn ja Astran. Toisin kuin espanjalaisissa tekeleissä, riitti näissä veikoissa kaikenlaista korjattavaa. Mikä lie ruiskutusjärjestelmän ohjainyksikkö, virranjakaja ja polttoainepumppu eivät ole niitä halvimpia varaosia.

Kuulemani mukaan uusissa Opeleissa tuntuu olevan tarvetta vierailla takuuhuollossa useastikin. Jonkun vuoden mallissa oli ominaisuutena akkua lähempänä olevan ajovalon palaminen kahdessa kuukaudessa lampun merkistä riippumatta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minua huvittaa sangen paljon kaikenlaiset yhden automerkin miehet (ja naiset). Siis sellaiset fanaattiset hemmot, joiden mielestä muut merkit ovat jotenkin alempiarvoisten ihmisolentojen räpellystä. Ymmärrän, jos joku pitäytyy hyväksi havaitsemaansa merkkiin tai karsastaa automerkkiä, josta hänellä on useita huonoja kokemuksia. Sen sijaan en ymmärrä sellaista, että jotkut kiintyvät yhteen merkkiin niin paljon, ettei heidän kanssaan voi kunnolla keskustella oikeastaan mistään autoiluun liittyvästä ilman keskustelun ajautumista riisikuppien, ranskalaisten ja yleensäkin muiden merkkien arvostelemiseen.

Autoilu tyydyttää alkuperäisen perustarpeen siinä vaiheessa, kun kulkuneuvolla päästään pisteestä A pisteeseen B. Mitä se loppujen lopuksi minulle kuuluu, millä automerkillä naapurini tai työtoverini tuon tarpeensa tyydyttää. Se, kuinka nopeasti, varmasti ja mukavasti tuo matka suoritetaan, on jokaisen oma resurssiensa ja mielihalujensa pohjalta suorittama valinta. Itse arvostan varmuutta ja mukavuutta ennen nopeutta, sen vuoksi satsasin vähäiset varani uudehkoon alemman keskiluokan tila-autoon. Moottorin suorituskyky jäi puutteelliseksi, mutta automaatti-ilmastointi ja muut mukavuudet yhdessä todella hyvien tilojen kanssa ajavat suorituskyvyn edelle tällä hetkellä. Totta kai haluaisin konepellin alle enemmän murinaa, mutta ehkä saan tilanteen korjattua joskus tulevaisuudessa mukavuuden ja käyttövarmuuden siitä kärsimättä.

Lisään loppuun vielä sen, että aivan varmasti valitsisin kahdesta ominaisuuksiltaan ja hinnaltaan tasavertaisesta autosta sen ns. merkkituotteen, mikäli tällainen tilaisuus joskus olisi. Brandin tehtävä on erottaa kaksi samanlaista tuotetta toisistaan, ja sen verran minäkin imagolle annan arvoa, että näkisin ennemmin autotallissani jonkun Audi A6:sen kuin VW Passatin. Brandien voima on valtava, mutta ei siitä sen enempää, koska aihe vaatisi oikeastaan oman ketjunsa.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti sampio

Asiaa joka sana. Työkaveri mietti tuossa vuosi sitten auton vaihtoa, utelin että mitä on ollu mielessä niin sain vastauksen: "Mazda pitää vissiin kiertää kaukaa ettei leimaudu merkkiin kun se olisi jo toinen peräkkäin". No, uuden kutosen osti kuitenkin, mutta ei ollut ihan ensimmäinen vaihtoehdoista hänellä :) Tokihan automerkin valinta on iso sana, onhan se paha kun trendikäs it-alan huippujätkä ajelee jollain tunnetulla demariautolla. Itseasiassa tästä asiasta erään tutun mersumiehen kanssa meillä on pientä piikittelyä meneillään (proletaari/kommunisti-asetelma), mutta se onkin sitten jo toinen tarina.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Nyt olisi muutama vaihtoehto,
Toyota Corolla,
Honda Civic tai
Honda Jazz.

Osaako Jatkoajan autofriikit heittää muilta merkeiltä vastaavia malleja? Hintaluokka alle 20 000 euroa.
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Viestin lähetti Tommy

Toyota Corolla,


Osta toi.

Mulla on -03 mallinen Corolla.Ihan loistava auto.Luotettava,hyvä varustelu(mm.ilmastointi,kaukoohjattu keskuslukitus vakiona),onnistunut muotoilu,hyvä takuu,hyvä huolto -ainakin Niittykummussa- ja niin saatanan tavallinen ettei kukaan ole sulle edes kateellinen siitä.
Vuosi sitten sen kalleimman 3-ovisen 1.6:n tais saada hintaan 19.900.Nyt siitä tuli just facelift,joten ehkä hinnat hieman nousee.
Osta tosin leveemmät renkaat,koska niillä vakiokokosilla renkailla se on aika tunnoton ajaa...
 

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Tommy
Osaako Jatkoajan autofriikit heittää muilta merkeiltä vastaavia malleja? Hintaluokka alle 20 000 euroa.

Ford Focus, myyvät tätä mallia vielä tulevan syksyn ajan, tammikuussa tulee kokonaan uusi malli. Hinnat tässä vanhassa mallissa aika kohillaan ja sisältää hyvän perusvarustelun (limited edition). On harkinnassa omaksi työsuhdeautoksi...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tommy

Osaako Jatkoajan autofriikit heittää muilta merkeiltä vastaavia malleja? Hintaluokka alle 20 000 euroa.

Citroen xsara on nyt tarjouksessa, jossa tulee kaupan päälle : esp, a-ilmastointi, peruutustutka, vakionopeudensäädin sekä metalliväri. Edun arvo näyttäisi olevan vajaat 4000€ ja auton hinta 1.6 koneella 18.300€. Malli ollut markkinoilla -97 lopusta saakka, eli lastentaudeistakin ollaan päästy eroon. Itse ajelen -98 mallilla eikä ole pahaa sanottavaa ja olenkin ajatellut päivittää saarani uudempaan ensi vuoden puolella.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ajattelin aina että puheet jostain ajo-ominaisuuksista on jotain asiantuntijoiden näpertelyä mutta kun japsi-merkkien jälkeen ostin ensimmäisen Audini niin täytyy sanoa että nyt ymmärrän näitä autolehtien testaajia.
Jos vertaa vaikka A6:sta ja japsiautoja niin kyllä ne aika eri maailmasta ovat ja kyllä noi Focukset ja Opelit jää kirkkaasti taakse.
Maksaahan se sitten huomattavasti enemmän enkä tiedä onko mitään järkeä hankkia vaikkapa Audia mutta kyllä minä nautin Audilla ajosta enkä näillä näkymin enää vaihda auto merkkiä mutta jokainen tietysti ajaa sillä minkä parhaaksi katsoo.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mixu
.. mutta jokainen tietysti ajaa sillä minkä parhaaksi katsoo.

Offtopic : tai minun tapauksessani sillä mihin riittää varat. Kyllä minäkin ajelisin mieluummin vaikkapa Lancerin uusimmalla evolla, mutta eipä oikein budjetti annan periksi. Kylmä fakta, että laadusta joutuu maksamaan.
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Viestin lähetti vision
Offtopic : tai minun tapauksessani sillä mihin riittää varat. Kyllä minäkin ajelisin mieluummin vaikkapa Lancerin uusimmalla evolla, mutta eipä oikein budjetti annan periksi. Kylmä fakta, että laadusta joutuu maksamaan.


Aivan.Lancerin uusin evo ois munki ensimmäinen ostos sen lottovoiton jälkeen.Vittuun kaikki amg mersut ja m-bemarit(audi rs6:n voisin kelpuuttaa).Lancer,Impreza WRX,Focus RS tai RX8,itseasiassa riippuen lottovoiton suuruudesta ne kaikki.

Saksassa 3sarjan bemari on kansan auto.Ruotsissa volvon v70 on yleisin auto,suomessa se on 10vuotta vanha corolla...on se niin vitun väärin.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti C.Moreno
Aivan.Lancerin uusin evo ois munki ensimmäinen ostos sen lottovoiton jälkeen.

Mutkapätkälle kun mennään niin evo vienee ämmiä ja amg:ita kuin litran mittaa. Suorat on toki sitten eri asia.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti scholl
Mutta anyway, yhdyn testaajiin siinä, että Bemari saisi rakentaa kutoskoneella olevan mallin 130i. Tosin veikkaan, ettei sitä tule, vaan tulee vain M2 jossakin vaiheessa. No taitaa käydä niin, että pitää käydä tempaisee tollainen 120i kaupunkiautoksi itselle syksyllä. Tai sitten X3.

Hassulta todellakin tuntuu, kun tehdään kokonaan uusi mallisarja ja lippulaivaksi valitaan 2 litran dieselimoottorilla(163 hv) varustettu malli. Saisivat tunkea siihen edes sen parisataa hummaisen 2,5 l kutoskoneen, niin päästäisiin asiaan...
 
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers,ManU,jääkiekko,Brittifutis
No autokuume iskin vähän pakosti kun alko meidän -92 Golfissa tulla kilometrit väkisin vastaan. 1.4 perusmalli ja kilometrejä yli 300 tuhatta... Nyt oli hyvä sauma vaihtaa kun joku vielä jotain hyvitti siitä. Tulihan tuota koeajettua volkkareita läpi useitakin ja yksi Seat Toledo. Volkkarit oli kaikki vm 94-96 ja suht kalliita ikäänsä ja kuntoonsa nähden joten ne joutu unohtamaan autoa valittaessa. Joten viikko kun mietittiin niin päädyttiin vm1998 olevaan Seat Toledo 1.6 SE. Ajettu 160 tuhatta ja hintaa oli 8900. Aika suht helposti päästiin kauppoihin sitten loppujen lopuksi autosta ja hintaa tuolla "siittimelle" jäi 5400. Ei paha hinta kun auto on pidetty hyvin ja on melkeen kuin uusi... Ja on muuten hyvän tuntuinen menopeli! Taitaapi moottorista löytyä jopa 100heppaa. Onko kellään kokemusta kyseisestä mallista??
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
20 kiloeukkua on sellainen summa, että sillähän pääsee uusista kärryistä valitsemaan jo isommastakin joukosta.

Focuksesta on varusteltu tyrkky, samoin Xsarasta. Nämähän tuossa mainittiin.

Onhan Almerastakin COOL-tyrkky ja samoin Octaviasta on tarjolla varusteltuversio sopuhintaan.

Yllärivetona vedän tähän myös Fiatin Stilon, tavallinen tai farkku ja toki Hondan Civic ja Jazz lähtevät 20 kiloeuron luokassa.

Valinta kai riippuu siitä mitä autoltaan hakee. Keski-ikäistyvänä perheellisenä omaa valintaani ohjasi muhkeat sisätilat ja mukavuusvarusteet ulkonäkövarusteita unohtamatta.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti msg
samoin Octaviasta on tarjolla varusteltuversio sopuhintaan.

Arvaappa vituttaako kun tilasin oman autoni 3 viikkoa ennen tuota 'Dynamic'-varustelun julkistusta? Naurettavalla (muistaakseni ~100e) panostuksella olis irronnu rs-tyyppinen sisusta, automaagi-ilmastointi ja jotain ei-niin-tärkeätä tilpehööriä. No, aina ei voi voittaa, varsinkaan kun joutui vielä venailee 3kk autoa.
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Viestin lähetti pasil
Arvaappa vituttaako kun tilasin oman autoni 3 viikkoa ennen tuota 'Dynamic'-varustelun julkistusta? Naurettavalla (muistaakseni ~100e) panostuksella olis irronnu rs-tyyppinen sisusta, automaagi-ilmastointi ja jotain ei-niin-tärkeätä tilpehööriä. No, aina ei voi voittaa, varsinkaan kun joutui vielä venailee 3kk autoa.


Ostin vuonna 1999 ystävälliseltä Opel-kauppiaalta 2-litraisella moottorilla varustetun,ilmastoidun Opel Astran.Ihan kivaan hintaan sain ja myyjä heitti vielä talvinakkeihin 15tuumaset alut kaupan päälle.Siistii aattelin ja ainoastaan parin viikon venailun jälkeen pääsin kurvailemaan sillä.
Meni sitten pari viikkoa ja Opel siirty "nettohinnoitteluun".Samaan hintaan minkä maksoin tästä omasta 3-ovisesta 2litrasesta.Oisin saanut nyt vastaavalla varustelulla 1.8 farmarin tai 5ovisen 2.2 litrasen.Teki mieli mennä vetämään myyjä jojoon,jos olisin tiennyt kaupantekohetkellä että kuukauden päästä laskee hinnat ja tuntuvasti,en ehkä olisi nimeä paperiin vetänyt.
Autossa nyt oli sitten varsinkin loppuvaiheessa niin vitusti vikoja että Opelilla en kyllä aivan heti ajele kuin vain koeajon muodossa.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Ensimmäinen oma uusi auto!

Ostin pari kuukautta sitten pakastavedetyn Ford Fiestan. Fiestalla (vanha, ku taivas) ajelin aikaisemminkin ja tykkäsin siitä. Fiestan "kasvojenkohotusmalli" vei mun sydämen ja mietin, että tollaisen ostan, kun on sopiva aika. Sain auton johonkin Stockmannin kampanjahintaan ja olen varsin tyytyväinen ostokseeni. Koneen tilavuus on vaan 1.3, mutta pieneksi autoksi Fiesta on varsin ketterä. Lisävarusteilla ei juhlita, mutta ilmastointi ja metalliväri löytyy kyllä. Minulle tärkeintä autossa on luotettavuus ja taloudellisuus ja se, että pääsee paikasta paikkaan turvallisesti. Sukuni kokemukset Fordeista ovat kuitenkin olleet posiviisisiä, ehkäpä siksi minustakin on kasvamassa kovan luokan Fjordi-mies :D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Alle 20000 euron uusista autoista suosittelelisin Ford Focuksen farkku limitediä; hyvä varustelu ja tavaratilat, kohtalainen suorituskyky jo 1.6 -moottorilla ja noin 28 kertaa Almeraa parempi ohjaustuntuma. Nykymallisesta henkilö-Xsarasta en itse pitänyt, Picasso on astetta mukavampi vempele (kuin myös hintavampi). Honda Jazz voisi olla monikäyttöisyydessään mielenkiintoinen vaihtoehto.

Almeran, tai oikeastaan minkätahansa alemman keskikokoluokan auton vaihtoehtona ennakkoluulottomalle ostajalle suosittelisin Daewoo Nubiraan tutustumista. Hyvien varusteiden, kolmen vuoden takuun ja edullisen hinnan lisäksi auto on melko tilava. Mahduinpa peräti omien kuskinpenkin säätöjeni taakse istumaan, mikä ei onnistu esimerkiksi Volvo V40:ssä tai Nissan Primerassa.

Kuten msg sanoi, paras ratkaisu on tehdä ostopäätöksensä omien tarpeidensa mukaan. Jos ajelee pääasiassa yksin tai emännän kanssa, ei joku sporttinen Yaris tai C2 ole ollenkaan hölmö valinta. Jos taas haluaa tilaa, kannattaa katsastaa alemman keskikokoluokan tila-autot ja niin edelleen. Kyllähän työ tiijjätte...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Toki unohdin sen sangen tärkeän valintaperusteen eli toimitusajan.
Kolmen kuukauden odotus tuntuu pitkältä, mutta ei kai harvinaiselta?
Omani saapui reilussa kahdessa viikossa tilauksesta, mutta se olikin valmiiksi tehty ja odotti ostajaansa Ruotsissa.

Muutenkin tuntuu siltä, että normihintaisia ja normivarustettuja ei tarvitse ostaa, koska kaikenlaisia varustetyrkkyjä löytyy jo hetken markkinoilla olleisiin kärryihin.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Itse tiesin tuosta mahdollisesta toimitusajasta kun kauppaa aloin hieromaan. Jo haluamani väri teki autosta tehdastilattavan, myöskin moottorivalinnan takia auto menisi tehdastilaukseen. Sen mitä myyjän kanssa juttelin tuosta tilauksesta niin joitain perusmalleja sekä paljon myytäviä pidetään "varastossa" jolloin toimitusaika jää tuohon pariin viikkoon. Esim. Octaviassa moottorivaihtoehdot ovat 1.6-litrainen bensakone ja se pienempi TDI. Väreistä ei ollut puhetta, joitain metallivärejä löytyy mitä on muiden omistajien kanssa jutellut. Mulle tuo toimitusaika ei ollut avainkysymys, sainpa nyt ainakin juuri sellaisen minkä halusin. Kannattaa todella miettiä onko se nyt niin kauhea aika odottaa, toki tietysti jos meinaa pitää autoa vain vähän aikaa ettei ehdi se "olis sittenkin"-vitutus iskeä.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Viestin lähetti C.Moreno
Lancer,Impreza WRX,Focus RS tai RX8,itseasiassa riippuen lottovoiton suuruudesta ne kaikki.


Hyviä uutisia Morenolle, nimittäin turbo Subarun hankintaan ei enää lottovoitoa tarvita. 2005 mallisarjan autot nimittäin pudottivat hintaansa noin kymppitonilla varustelun parantuessa. Wrx maksaa "enään" rapiat 40.000 euroa, ja wrx sti rapiat 50.000, joten varsinkin tuo tussumpi malli on hinnaltaan jo lähes kuluttajaystävällinen.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
No niin. Sitten pitkällisen harkinnan jälkeen päädyin ostamaan Audi A3 atractionin. Kokonaispakettina oli mielestäni toimivin ja Audin imagokin miellyttää. Varustepaketin sai suht edullisesti ja mukana tuli automaati-ilmastointi, aluvanteet, nahkaratti, soitin yms. Moottori on tosin vain vaatimaton 1.6, mutta tehoa tuntui ihan mukavasti ainakin minun tarpeisiini riittävän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös