pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Prepaid ei ole välttämättä anonyymi, senkin voi rekisteröidä
Joissain maissa ei edes saa prepaidia ilman rekisteröintiä.
Prepaid ei ole välttämättä anonyymi, senkin voi rekisteröidä
Sama. Ei avaudu ei. Nyrkkeilyn kun nostit esiin niin suuri suosikkini Marvelous Marvin Hagler vs Thomas Hearns, leikkisästi tunnettu myös the war nimellä, on ehkä historian paras ottelu. Kongi kumahta, molemmat lähes juokevat toisiaan vastaan ja heti alkaa iskeminen, vastaaniskeminen ja tätä jatkuu koko ottelun ajan. Jos joku ei ole tätä vielä nähnyt niin:UFC:n ja sen pikavoittotyrmäysten suosio ei avaudu. Matsien ideana tuntuu olevan mahdollisimman nopea tyrmäys, mutta aika lyhytkestoista sen luulisi olevan katsojan kannalta, jos kallishintainen ottelu kestää vaikkapa 13 sekuntia. Ja tylsäähän tuollainen on: ylinopeat tyrmäykset eivät kerro mistään muusta kuin ottelijoiden epätasaisuudesta ja lajin raakilemaisuudesta. Ei se ole jännittävää, jos ylivertainen ottelija mätkäisee heikompansa ketoon sekunneissa. Se on jännittävää, jos tasavertaiset ottelijat kamppailevat tasaisesti voitosta. Nyrkkeilyssäkin klassisimpia otteluita ovat olleet ne, joissa nyrkkeilijät takovat toisiaan eräkaupalla eivätkä ne, joissa toinen makaa maassa ketarat oikosenaan avauserässä.
Vahingonilo. Mikä siinä toisen epäonnistumisessa voikaan niin viehättää? Miksi ei sitäkään energiaa voisi käyttää oman tilanteensa parantamiseen?
Tai jos Ruotsin junnumaajoukkue varaa kakun ja kultaiset kypärät itselleen maailmanmestaruuden kunniaksi ja sitten Ristolainen tulee ja voittaa mestaruuden Suomelle niin kyllä minä vahingoniloa tunnen onnen lisäksi.
OK, en edelleenkään ole varma voiko perinteisen anonyymin prepaidin muuttaa erityyppiseksi. Esim. Viestintävirasto sanoo että "Anonyymin pre-paid-palvelun numeroa ei voi siirtää." Eli olisi mahdollista siirtää latausliittymä, niiden numerot taitavat olla eri sarjaa kuin normaalit prepaidit?
Vahingoniloa en muuten ymmärrä, mutta kyllä kieltämättä se välillä naurattaa, jos joku ylimielisyyspäissään epäonnistuu, kuten esim. tämä Ruotsin junnujoukkueen keissi, varsinkin kun kyse on ns. "verivihollisesta".
Mä olen pirun kateellinen henkilö ja on kyllä vittumainen ominaisuus josta olen pyrkinyt eroon. Ainakin sellaisesta ihan turhasta kateudesta, kaverien onnistumisistakin saatan tuntea kateutta vaikka ei pitäisi enkä haluaisi.Tuon tapainen kateus ei sitten avaudu meikäläiselle mitenkään. Jos mulla ei ole niin ei kaverillakaan saa olla.
Muijat jaksaa aina valitella että miksi et taaskaan ole soittanut pariin päivään blaa blaa. No eihän sitä kehtaa sanoa että unohdin olemassaolosi rakas. Siis miettiikö jengi muka joka ikinen päivä toista. No seksihimossa nyt ajattelee naisia, mutta ei kait omaa muijaa sentään. Tai no en tiedä minkälaisten kanssa te seurustelette, mutta vaikka olisi millainen Miss Universum tahansa niin kyllä kait sitä muuta jo tekee mieli jos kymmenenkin edellistä panoa on siihen samaan.
En vaan ymmärrä mitä tässä pitäisi ikävöidä että koko ajan toista miettisi. Yksin saa tehdä mitä haluaa. Vai oonko mä muka joku ihmeen friikki tai luonnonoikku kun tykkään enemmän siitä mikä on kivempaa. Tuskinpa. Joojoo tiedän tiedän, en ole ikinä rakastunut. Sitten tää kaikki muuttuu. Löytyis mullekin jo se oikea. Sen on pakko olla jotain käsittämättömän mahtavaa jos kerta mies suostuu niin moneen skeidajuttuun. Juttelukin naisten kanssa on vaan sellaista vaivaannuttavaa small talkkia, ellei se sitten ole joku poikatyttö. Niille voi monesti puhua kuin miehille eli niin miten oikeasti haluaisi puhua.
On se rakkaus vaan ihmeellinen asia. Tai sitten suurin osa jätkistä on vässyköitä.
Niin siis jotta nyt pysytään raiteilla, niin nimenomaan pettterhän täällä muiden elämäntapoja arvostelee asiassa kuin asiassa huomattavasti enemmän kuin kukaan hänen tapojaan. Melko rasittava hahmo, jonka ainoa tapa keskustella on se, että leikkii tyhmää eikä muka ymmärrä milloin mitäkin asiaa, ja sitten kun joku tulee ja selittää rautalangasta niin vastaus on aina jotain luokkaa jaaniinjoonoinsevarmaanonenvaantajunnutkunenoonörtti.Ja ei, en vietä samanlaista vapaata elämää kuin pettter, olen ollut rakastunut, mutta en jaksa noissa asioissa kenenkään elämänvalintoja arvostella niin kauan, kuin kaikille on peli selvä eikä ketään loukata.
Niin siis jotta nyt pysytään raiteilla, niin nimenomaan pettterhän täällä muiden elämäntapoja arvostelee asiassa kuin asiassa huomattavasti enemmän kuin kukaan hänen tapojaan. Melko rasittava hahmo, jonka ainoa tapa keskustella on se, että leikkii tyhmää eikä muka ymmärrä milloin mitäkin asiaa, ja sitten kun joku tulee ja selittää rautalangasta niin vastaus on aina jotain luokkaa jaaniinjoonoinsevarmaanonenvaantajunnutkunenoonörtti.
Olen vahvasti eri mieltä, ja mielestäni siihen on vankat perusteet jos lainkaan tuntee hahmon viestihistoriaa. Ihan nyt tuosta edellisestäkin viestistä, jos oikeasti joutuu kysymään, että mikseivät kaikki tunne vastakkaista sukupuolta kohtaan juuri samanlaisia tunteita kuin hän, niin joko leikkii tyhmää tai sitten on vitun tyhmä.Mä en todellakaan ole pettterin kanssa samaa mieltä monestakaan asiasta. Monesta aika jyrkästikin eri mieltä. Mutta sellainen kuva mulle on hänestä tullut, että ei hän tahallaan yritä ärsyttää tai todellakaan leiki tyhmää, mitkä määreet sopii kyllä harvinaisen moneen tämän palstan tallaajaan. Häntä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta vittuakaan mitä muut ajattelee hänestä ja se on mielestäni tiettyyn pisteeseen asti erittäin tervettä ja siitä huolimatta hän antaa muiden olla juuri sellaisia kuin ovat, vaikkei heitä välttämättä ymmärräkään.
Jäikö mikron ovi jumiin ja pizza kylmäksi?Nykytekniikka ei avaudu mulle.
Ei. Koetin jakaa kännykän nettiä mutta ei se pirulainen ei suostunut jakamaan nettiä padiin. Säädin kännykän asetuksia, uudelleenkäynnistin padin, tätä jatkui useita minuutteja. Sitten älyän "Hei, mitä jos uudelleenkäynnistän kännykän?" . Katos vaan se toimi. Mikähän äsken esti jakamasta?Jäikö mikron ovi jumiin ja pizza kylmäksi?
Avautui tässä samalla, että minullekaan ei nykytekniikka aina avaudu.
Olen vahvasti eri mieltä, ja mielestäni siihen on vankat perusteet jos lainkaan tuntee hahmon viestihistoriaa. Ihan nyt tuosta edellisestäkin viestistä, jos oikeasti joutuu kysymään, että mikseivät kaikki tunne vastakkaista sukupuolta kohtaan juuri samanlaisia tunteita kuin hän, niin joko leikkii tyhmää tai sitten on vitun tyhmä.
Mutta sama sen väliä, agree to disagree ja hyvät joulut!
Missähän joku on vääntänyt rautalangasta jotain? En ole ajatellut. Ehkä niin on käynyt. Tai no varmasti onkin. Kaksi kertaa oon krapula-ahdistuksissa suoraan sanottuna vittuillut ja ne kerrat hävettää. Eikä sitä nyt ehkä muutenkaan välttämättä itse tajua jos on aatteineen jotain tiettyä mieltä. Monestikaan mä en vaan jaksa chattailla täällä kuten jotkut tekee esimerkiksi tossa nakkigrilliketjussa vaan kerron sen mitä on mielessä. Joo kyllä mä tiedän että kirjoitan vähän kärjistetysti tai välillä aika paljonkin kun tunne ottaa vallan, mutta se tunne on ollut jo vuosikausia päällä. Ei mulla mun mielestä ole mitään ketään vastaan ja ainakin mä yritän ymmärtää kaikkia. Ehkä mä en ole onnistunut siinä. En varmastikaan ole. Totta. Ikinä kuitenkaan en ole esittänyt mitään kovaa jätkää tai muutakaan sellaista vaan mun mielestä päinvastoin. En mä kehuskele millään isolla mulkulla vaan enemmänkin valittelen sen pienyyttä, minkä mun mielestä olen monesti kertonut. Ja sitä paitsi mä jumaloin naisia ja palvon niitä. Mun tekee mieli heittäytyä niiden jalkoihin ja nuolla varpaita tai mitä vaan. Siis totta puhuen ja rehellisesti sanottuna mä olen lässytellyt akoille kuin millekin pikkuvauvoille ja joskus ehkä oon sen täällä kännissä tunnustanutkin tai jotain. Ja senkin että mulla on hirveä tarve olla jonkun pienen ja ihanan tytön tukena...Niin siis jotta nyt pysytään raiteilla, niin nimenomaan pettterhän täällä muiden elämäntapoja arvostelee asiassa kuin asiassa huomattavasti enemmän kuin kukaan hänen tapojaan. Melko rasittava hahmo, jonka ainoa tapa keskustella on se, että leikkii tyhmää eikä muka ymmärrä milloin mitäkin asiaa, ja sitten kun joku tulee ja selittää rautalangasta niin vastaus on aina jotain luokkaa jaaniinjoonoinsevarmaanonenvaantajunnutkunenoonörtti.
Joo tietenkin mä tiedän että ihmiset on erilaisia. Mä yritän olla hirveän suvaitsevainen ja se tunne tulee oikeasti mun sydämmestä. Mun sydämmeen nimittäin mahtuu kaksi ämmää. Siitäs saitte nörtit lälläslää!Tuohon edelliseen helvetinmoiseen hämmästelyynkin ratkaisu voisi olla vaikkapa siinä, että ihmisiä on erilaisia, ja joillekin esim. se naisten kanssa juttelu ei ole yhtä vastenmielistä, ehkä ääritapauksissa jopa ei ollenkaan vastenmielistä. Tai sitten lukitaan vaihtoehto B, eli maailma on tosiasiallisesti täynnä identtisiä petttereitä ja kaikki haluavat täsmälleen samoja asioita, mutta vain hän uskaltaa elää elämäänsä täysillä.
Minulle ei avaudu ihmiset jotka eivät ymmärrä tämän tyylisten videoiden olevan feikkejä. Linkki YouTubeen mainokseen jossa David Beckham potkii palloja.
Maanantain MM-välierissä nähdään vuoden 2014 ikimuistoisen finaalin uusinta, kun Pikkuleijonat ja Ruotsi iskevät yhteen.
Ensimmäinen esiintyjä heti vahvistaa tämän...Mestaruusjuhlat. Kestävät yleensä muutaman tunnin, mutta joukkue on mukana vain lyhyen aikaa. Onko noissa koskaan esiintynyt sellaisia bändejä tai artisteja, joita haluaa kuunnella tai katsoa. Ja kaiken kukkuraksi eturivin valloittavat teinitytöt, jotka kirkuvat niin ettei vanhan korvat kestä. Tähän pitäisi saada jotain muutosta.