Miksi rasistiksi leimautumista pelätään niin paljon? Moni joka kertoo kriittisen vastalauseensa liittyen maahanmuuttoon, korostaakin heti seuraavassa lauseessa että en ole rasisti.
Minä pystyn itse rehellisesti myöntämään sen, että olen rasisti.
Kuvailisitko, miten olet rasisti. Ts. Minkälaiset mielipiteet tekevät sinusta mielestäsi rasistin?Minä pystyn itse rehellisesti myöntämään sen, että olen rasisti.
En hyväksy sitä, että Suomeen tulee tuhansittain pakolaisia. En pidä irakilaista elintasopakolaista samanarvoisena kantasuomalaisen kanssa. Mielestäni rajat voitaisiin pistää kiinni.Kuvailisitko, miten olet rasisti. Ts. Minkälaiset mielipiteet tekevät sinusta mielestäsi rasistin?
Eikai noistakaan rasismiin viittaa muu kuin tuo "En pidä irakilaista elintasopakolaista samanarvoisena kantasuomalaisen kanssa".En hyväksy sitä, että Suomeen tulee tuhansittain pakolaisia. En pidä irakilaista elintasopakolaista samanarvoisena kantasuomalaisen kanssa. Mielestäni rajat voitaisiin pistää kiinni.
Miksi rasistiksi leimautumista pelätään niin paljon? Moni joka kertoo kriittisen vastalauseensa liittyen maahanmuuttoon, korostaakin heti seuraavassa lauseessa että en ole rasisti.
En halua elimiä, joten en ilmeisesti ole rasisti. Ilmeisesti aika pieni osuus muistakaan länsimaalaisista haluaa elimiä, jos kerta länsimaiden tilaankin peilautuu. Onneksi on älykkäät elinhaluiset kertomassa huonommille ihmisille missä meni pieleen.Jokainen järkevä ja elinhaluinen ihminen on rasisti. Tästä voidaan loogisesti johtaa länsimaiden tila tällä hetkellä.
En halua elimiä, joten en ilmeisesti ole rasisti. Ilmeisesti aika pieni osuus muistakaan länsimaalaisista haluaa elimiä, jos kerta länsimaiden tilaankin peilautuu. Onneksi on älykkäät elinhaluiset kertomassa huonommille ihmisille missä meni pieleen.
Aika moni haluaa näyttäytyä ulospäin parempana kuin onkaan. Ja se on osa ihmisyyttä, luontoamme. Ihminen on sosiaalinen eläin, ja käytännössä katsoen kaikki haluavat tulla hyväksytyiksi, ihailluiksi... saada pesää ja sitä rataa, eli tuoda omassa viiteryhmässään niitä seikkoja esiin, jotka nostavat sosiaalista statusta. Ei kai kukaan sano ensitreffeillään olevansa sottapytty, vaikka se olisikin rehellisempi kuvaus kuin vaikkapa "siivoan säännöllisesti" (= vain jouluna ja juhannuksena).Miksi rasistiksi leimautumista pelätään niin paljon? Moni joka kertoo kriittisen vastalauseensa liittyen maahanmuuttoon, korostaakin heti seuraavassa lauseessa että en ole rasisti.
Minä pystyn itse rehellisesti myöntämään sen, että olen rasisti.
Myönnettäköön, että olen nuorempana ollut juuri tuollainen ihminen, joka haluaa näyttää ulospäin paremmalta kuin onkaan ja piilottaa huonot puolensa ja heikkoutensa. Sensijaan, mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä rehellisemmäksi olen tullut itseni suhteen. Siinä missä omien heikkouksien myöntäminen oli ennen tabu, niin nykyään pystyn rehellisesti myöntämään heikkouteni ja se tuntuu hyvältä. Sitäpaitsi, olen huono valehtelemaan, joten roolin vetäminen parempana ihmisenä ei toimi pidemmän päälle, koska se oma todellinen luonne tulee kyllä esille pitkässä juoksussa. Mielestäni rehellisyys ja ruma totuus on parempi vaihtoehto kuin läpinäkyvä valehtelu. Voi olla, että ihminen, joka kritisoi maahanmuuttajia, ei välttämättä olekaan oikeasti rasisti, mutta tuntuuhan se äkkiseltään läpinäkyvältä valheelta, että ensin haukutaan mamut ja heti sen jälkeen sanotaan, ettei olla rasisteja. Eikö pääsisi helpommalla jos vain myöntäisi reilusti olevansa rasisti, vaikka totuus sattuisikin? Arvelen, että edellinen parisuhteeni oli todella suuri syy siihen, miksi olen muuttunut ylirehelliseksi, muija kun näki lävitseni, ei näet mennyt läpi, jos esim. väittäisin olevani iloinen vaikka todellisuudessa olisin vihainen. Ja hän oli itsekin suorasanainen ja rehellinen.Aika moni haluaa näyttäytyä ulospäin parempana kuin onkaan. Ja se on osa ihmisyyttä, luontoamme. Ihminen on sosiaalinen eläin, ja käytännössä katsoen kaikki haluavat tulla hyväksytyiksi, ihailluiksi... saada pesää ja sitä rataa, eli tuoda omassa viiteryhmässään niitä seikkoja esiin, jotka nostavat sosiaalista statusta. Ei kai kukaan sano ensitreffeillään olevansa sottapytty, vaikka se olisikin rehellisempi kuvaus kuin vaikkapa "siivoan säännöllisesti" (= vain jouluna ja juhannuksena).
Ei avaudu super bowl tai yleensäkkään kyseinen laji. Itselle peli näyttäytyy siten, että siinä on lähinnä taukoa, mainoksia ja peliä on aivan murto-osa ajasta. Sitten kaikenmaailman väliaikashowt päälle, niin ei vain avaudu miten tuo voi olla viihdyttävää. Todella tylsää omaan silmään.
Minua ei niinkään ihmetytä pelin suosio, mutta se ihmetyttää ja kuvottaa, että super bowl -yöstä on tullut joillekin perinteinen mässäysyö ja se, että sillä vielä kehuskellaan. Jos hallituksen pitää löytää säästöjä joka paikasta, niin tässä olisi yksi sellainen. Potkut niille, jotka lintsaavat töistä huomenna ja sosiaaliavut pois niiltä, jotka mässäävät itsensä pallolaajennukseen. Sen ovat sentään tajunneet, ettei Yle ole hankkinut kalliita televisiointioikeuksia. Oscar-gaalassa on ihan riittävästi turhuutta.
Katselin päivemmällä Beyoncen puoliaikaesityksen Super Bowlissa. Koska en voi sietää hänen ääntään, katsoin esityksen mutella. Siinä katsellessani kyseisen naikkosen menoa ja meininkiä kaksi kysymystä heräsi mielessäni: 1) mitä vittua tuolla oikein tapahtuu ja 2) miten surkea musamaku jenkeillä oikein on?
Coutry-musiikki,
Kamalaa paskaa.
Ötökkä haukkuu coutry-musiikkia ja jätkät rupeaa linkittelemään jotain countrya.
(E: Yksi jätkä näemmä ehti siirtää viestinsä jo toiseen ketjuun.)
Mutta kantrihan on vain parempi vastine suomi-iskelmälle.
Johnny Cash on ok kun laulaa muuta kun countrya. Hurt esim. löytyy omaltakin soittolistalta. :)Johnny Cash.
Olen pitänyt sinua tolkun ihmisenä.
Ihmettelen itse päinvastaista. Miksi ihmiset eivät laita banaaneita kaupassa siihen pieneen pussiin?Ennen tämän asian avautumattomuus ei ole liiemmälti haitannut jokapäiväistä arkeani, mutta tänään se tuli kaupasta kotiin asti häiritsemään joten nyt on pakko kysyä: Miksi ihmiset laittavat ostamansa banaanit kaupassa siihen pieneen pussiin???