En tiedä, menikö tuo ihan noin, sillä voittaneen kotijoukkueen kannattajat tuon aloittivat ryntäämällä Al-Ahlyn pelaajien kimppuun.Tänään Egyptissä oli porukka vetänyt herneen nekkuun tappiosta ja ryntäsi kentälle.
En tiedä, menikö tuo ihan noin, sillä voittaneen kotijoukkueen kannattajat tuon aloittivat ryntäämällä Al-Ahlyn pelaajien kimppuun.Tänään Egyptissä oli porukka vetänyt herneen nekkuun tappiosta ja ryntäsi kentälle.
Sitä kun harrastaa seksiä vähän harvakseen, niin on helppo tyytyä tavanomaiseen.
En tiedä, menikö tuo ihan noin, sillä voittaneen kotijoukkueen kannattajat tuon aloittivat ryntäämällä Al-Ahlyn pelaajien kimppuun.
Hieno esimerkki parin viikon takaa. KalPa-Jokerit, KalPa siirtyy toisessa erässä 3-1 johtoon. Jokeri-fanit huutavat maalivahtia vaihtoon, sillä toki se on maalivahdin vika että ollaan häviöllä. Erän laukaukset menivät KalPalle 16-1, joten selvästi maalivahti oli ratkaisija. Eikö vastustaja vain voinut olla parempi, kuten tässä tapauksessa oli?
Jos Jokerit voittaa sarjataulukossa ylemmän joukkueen, Jokerit pelasi hyvin.
Koskas Jokerit on ylipäätään voittanut?Lähimuisti on mennyt, joten koskas Jokerit on voittanut sarjataulukossa ylempänä olevan?
Asia joka ei minulle avaudu, mutta menisi sellaisenaan myös tyhmien kysymysten ketjuun, että miksi lihamakaronilaatikko on niin pirskatin hyvää?
Samaan aiheeseen, miksi se maistuu vielä paremmalle lämmitettynä pannulla? Ja miksi melkein poikkeuksetta, kun tekee lihamakaronilaatikkoa, ni mulla on ketsuppi kaapista loppu? Elämää suurempia kysymyksiä nämä.
...
Ja asia joka ei minulle avaudu on hygieniastaan huolehtivien naisten haarat.
Stadion-säätiön ja museoviraston vastaan hankaaminen Helsingissä joka asiaan.
Museovirasto on kyllä kaikkialla joka asiaa vastaan.
Miten jotkut Jokerihenkiset vielä a)jaksavat lukea nimimerkki maukan viestejä ja b)vastata niihin?
Mulle ei avaudu se, että lehdissä rummutetaan tulevaa säätä keväällä
Niin, ilmeisen tuntematon fakta on, että lähes kaikki yli viiden vuorokauden päähän ulottuvat sääennusteet ovat lähinnä arpomista. Mutta koska toppahousuista on mukavaa sivistää itseään lukemalla tammikuussa ensi kesän keleistä, iltaroskat näitä ennusteita julkaisevat. Totuuden kanssa niillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä.
Niin, ilmeisen tuntematon fakta on, että lähes kaikki yli viiden vuorokauden päähän ulottuvat sääennusteet ovat lähinnä arpomista. Mutta koska toppahousuista on mukavaa sivistää itseään lukemalla tammikuussa ensi kesän keleistä, iltaroskat näitä ennusteita julkaisevat. Totuuden kanssa niillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä.
Totta. Siltikin muistan lukeneeni talven säästä jo syksyllä. En kyllä kuollaksenikaan muista mitä säätä siellä luvattiin. Nyt on tosin ollut jo lämmintä, kylmää, vetistä, lumista, selkeää ja pilvistä. Varmasti osunut kohdilleen siis.
Nyt kun muistelen, niin eikös jossain iltapäivälehdessä ennustettu kaikkien aikojen kylmintä talvea. Ei kai ihan pitänyt paikkaansa, kun viime talvikin oli ainakin etelässä kylmempi.