Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 237 530
  • 7 315

SgtMarkov

Jäsen
Lempinimi Helmarit puhuttaessa Suomen naisten jalkapallomaajoukkueesta. Mikä vitun helmarit? No joo, varmaan helmipöllöä yritetty kun on ne Huuhkajatkin. Mutta milloinkas siellä on oikeasti helmipöllö lennellyt ympäri stadionia naisten pelin aikana?
 

444

Jäsen
Lempinimi Helmarit puhuttaessa Suomen naisten jalkapallomaajoukkueesta. Mikä vitun helmarit? No joo, varmaan helmipöllöä yritetty kun on ne Huuhkajatkin. Mutta milloinkas siellä on oikeasti helmipöllö lennellyt ympäri stadionia naisten pelin aikana?
En muista myöskään nähneeni mitään susia koripallokentillä pyörimässä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lempinimi Helmarit puhuttaessa Suomen naisten jalkapallomaajoukkueesta. Mikä vitun helmarit? No joo, varmaan helmipöllöä yritetty kun on ne Huuhkajatkin. Mutta milloinkas siellä on oikeasti helmipöllö lennellyt ympäri stadionia naisten pelin aikana?

Varmaan joskus onkin lennellyt, mutta kumpikaan katsojista ei sitä saatanan lintua silloin huomannut.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ja vielä vähemmän leijonia jäähalleissa.

Eikös tämä ole kuitenkin Suomen vaakunasta lähtöisin? Leijonatunnusta on käytetty jääkiekkomaajoukkueen pelipaidassa jo jostain 1940-luvulta saakka. Ei siis mitään väkisin väännettyä tässä yhteydessä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lempinimi Helmarit puhuttaessa Suomen naisten jalkapallomaajoukkueesta. Mikä vitun helmarit? No joo, varmaan helmipöllöä yritetty kun on ne Huuhkajatkin. Mutta milloinkas siellä on oikeasti helmipöllö lennellyt ympäri stadionia naisten pelin aikana?

Tää väkinäisten lempinimien keksiminen eri lajien maajoukkueille on aivan vitun noloa ja lapsellista. Vaikka lentopalloa en niin hirveästi seuraa, niin arvostan kuitenkin joukkueen muutaman vuoden takaista kapteenia. Toimittaja yritti jossain haastattelussa tarjota lentopallomaajoukkueelle jotain naurettavaa lisänimeä, johon kapteeni (en nyt muista kuka) totesi jotenkin, ollaan Suomen lentopallomaajoukkue ja se saa luvan riittää.
 

444

Jäsen
Miten jotkut jaksavat päivästä toiseen keskustella tuolla koronavirusopicissa? Tätä on jatkunut jo pyöreesti puolen vuoden ajan samojen nimimerkkien toimesta.
Eikö tuo käy jo mielenterveydelle?

Eiks kannattais nyt vähäksi aikaa vaikka relata?
Olisin huolissani myös ihmisistä, jotka käyvät lukemassa ketjua päivittäin, panevat sinne kirjoittavat nimimerkit muistiin ja pystyvät oikeasti muistamaan, ketkä sinne ovat päivästä toiseen kirjoittaneet jo pyöreesti puolen vuoden ajan. Eikö kannattaisi nyt vähäksi aikaa vaikka relata?
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
On. Mutta ne on kehuja. Viimeksi taisi olla @Gennadi (missä mies on?)- no, oli joku sen jälkeenkin. Mutta tuo tuli nyt täällä mieleen.

Ja mikä siinä muuten on miksei osata ottaa kehuja vastaan... "noo tää nyt on vaan tällänen". Kyllä mä ainakin sanon kun kehutaan et niin onkin kiva/hieno/tms. Ja kiitos. Ei avaudu.

On haukuttu myös, ihan aiheesta. Sillon oon itsekin tiennyt ettei nyt mennyt ihan putkeen. Hittoako sitä virheitä toistamaan.

Mä kyllä kommentoin aina tätä, koska arvostan sitä jos joku paneutuu pukeutumiseen tyylikkäästi. Ihmisten vaatetus, tuo sielun peili! Itse usein rakin kanssa pyörin "piri-luukin" -kanssa, mutta tykkään laittaa seppälää päälle kun on mahdollisuus ja lähteä ihmisten ilmoille (@Czescku :lle voi onneksi kontata vaikka kalsareissa).
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
No joo, mutta olisi Stairway to Heaven vähän korni kansallislauluna.
Klamydian Perseeseen-biisiä toki tarkoitin. Ajattelin ettei sitä näin suomalaisen musiikin päivänä tarvitse enää erikseen mainita.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ei avaudu, miksi Suomi käyttää kansallislaulunaan Maamme-laulua, vaikka tarjolla olisi maailman kaunein sävellys.

Nälkämaan laulu on jo käytössä maakuntalauluna.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko muut maat valinneet mielestään maailman kauneimman sävellyksen? Suomi ei saanut muistiota? Mitä ne meistä ajattelee ja mä häpeän! Britit ovat varmaan missaanneet tämän myös näääääääääääääänäääääääääääääänäääääääääänääänänäää.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Sandstorm ois ihan raikas kansallislaulu, nimi toki on ihan liian hankala sanoa.

E: perhana, meni väärään ketjuun. Oli tarkoitus tonne Asia joka ei avaudu minulle - ketjuun kommentoida
@Moderaattorit
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ihmiset, jotka valittavat silkasta valittamisen ilosta ilman oikeastaan mitään hyvää syytä.

Nimimerkillä, osui tällainen tapaus eteen taas tänään.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
No mitä nyt taas. Vituttaa tuommonen asenne ja kaikki pitäs saada. Ootko hipisteri?
No voi naisen sukupuolielin jota en sano koska me taiteiljat olemme siveellisiä ihmisiä soikoon jäin kiinni hipsteriydestäni.

Tää on tosi noloa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joululounaat... Siis sellaiset joista maksetaan jollekin ravintelille että päästään ennen joulua syömään jouluruokia. Minulle riittää ihan se että jouluaatosta eteenpäin pupelletaan niitä (ehkä tapaniin asti). Ei ne (jouluruuat) nyt niin ihmeellisiä ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös