Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 240 391
  • 7 329

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joululounaat... Siis sellaiset joista maksetaan jollekin ravintelille että päästään ennen joulua syömään jouluruokia. Minulle riittää ihan se että jouluaatosta eteenpäin pupelletaan niitä (ehkä tapaniin asti). Ei ne (jouluruuat) nyt niin ihmeellisiä ole.
Joo ei kyllä lähde nämä. Pari kertaa työpaikan takia joutunut tällaisessa käymään ja ihan ala-arvoista se ruoka on ollut. En kyllä pidä jouluruoasta muutenkaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joululounaat... Siis sellaiset joista maksetaan jollekin ravintelille että päästään ennen joulua syömään jouluruokia. Minulle riittää ihan se että jouluaatosta eteenpäin pupelletaan niitä (ehkä tapaniin asti). Ei ne (jouluruuat) nyt niin ihmeellisiä ole.
Joo ei kyllä lähde nämä. Pari kertaa työpaikan takia joutunut tällaisessa käymään ja ihan ala-arvoista se ruoka on ollut. En kyllä pidä jouluruoasta muutenkaan.
Yleensä näissä on hintakin niin sanotusti kohdillaan. Jopa jossain ABC:llä tällainen maksaa lähemmäs 20 euroa, mitenkähän sitten jossain vähän paremmassa lounasravintolassa? Joskus olen ABC:n joululounaan syönyt ja ei kyllä tosiaan ihan lähtenyt. Kinkku oli jotain kaupan valmiskinkun näköistä ja olisiko karjalanpaistiakin ollut. Lihat oli punertavia. Juu ei jatkoon.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joululounaat... Siis sellaiset joista maksetaan jollekin ravintelille että päästään ennen joulua syömään jouluruokia. Minulle riittää ihan se että jouluaatosta eteenpäin pupelletaan niitä (ehkä tapaniin asti). Ei ne (jouluruuat) nyt niin ihmeellisiä ole.

Olen aina ajatellut, että nämä ovat yksinäisille jouluruuasta pitäville ihmisille. Mutta enpä tiedä minkälaista jengiä niissä käy.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Mutta enpä tiedä minkälaista jengiä niissä käy.

Varmasti jotain ihan helvetin outoa porukkaa, suorastaan jotain aivan saatanan friikkiä porukkaa.

Siis mikä joululounaiden vastainen komitea täällä kokoontuu? Ymmärrän etteivät kaikki syö jouluruokaa, edes aattona, eikä siinä mitään. Mutta onhan kai yleiset joululounaat ennen joulua käsittääkseni ihan suosittuja. Jos miettii millaista karkkia jouluruoka parhaillaan on, miksei sitä herättelisi jo makunystyröitä ennen aattoa? Kerran tai kaksi, muttei tietenkään mitään kymmentä kertaa, silloinhan siihen jo tympääntyy.

Eri juttu tietysti jos se paikka on joku Käpylän Shell ja se ruoka on ihan paskaa. Päteehän se muuhunkin ruokaan ettei paskasta halua maksaa. Tai paskaa halua syödä.

Ymmärrän joululounaiden ylihinnoittelun koska sortimentteja on niin monta ja perustuuhan se siihen että jouluruokia saa pääsääntöisesti joulun alla eli aika vähän aikaa vuodesta. 20€ ei ole mitään hyvästä joululounaasta niin kuin se ei ole mitään esim. hyvästä brunssista. Kaikkihan ei niitäkään ymmärrä. Köyhillehän on tietysti kaikki kallista.

Ja jos joku syö jouluruokaa kerran tai kaksi ennen aattoa plus aattona ja @Iisoppi aattona aina tapaniin asti, eikös tässä olla tasoissa? Joku syö ennen ja toinen jälkeen. Muna vai kana.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ja jos joku syö jouluruokaa kerran tai kaksi ennen aattoa plus aattona ja @Iisoppi aattona aina tapaniin asti, eikös tässä olla tasoissa? Joku syö ennen ja toinen jälkeen. Muna vai kana.
Tässä nähdään taas tämä minun jotenkin kapea katsantokanta. Voi liittyä jotenkin aivojeni kytköksiin etten osaa ajatella paljoakaan omien kokemusten ulkopuolelta. Kuvittelin tietenkin että kaikki syö jouluna jouluruokaa. Ja koska se ei minusta niin ihmeellistä ole niin ihmettelin miksi jotkut käy sitä ennen joulua syömässä buffeteissa ja maksaa siitä. Olen kyllä varmaan tätä täällä ennenkin mietiskellyt mutta tuli tänään taas mieleen kun näin eri toimijoiden joulubuffet mainoksia. Eikä se ole minulta pois jos joku tykkää, syö ja maksaa... Talouden pyöräthän siinä vaan pyörivät.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei ihan avaudu @nummenkallion kokema kotiseuturakkaus. Tai halu väitellä Evilin kanssa, kun se pitäisi tietää ettei siihen kannata lähteä. Noh kai se vetelee rähinä viinaa välillä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jos olisit sinäkin ollut Äyräpään taisteluissa, niin et kyllä moisesta viitsisi valittaa. Noin minäkin aina sanon kun joku valittaa jostain pikkuasiasta.
Ennen kun olin rebel enkä käyttänyt pyöräilykypärää, oli vastaus valmiina jos joku olisi kysynyt missä kypärä on? Olisin vastannut: "Jäi Syvärille".
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Katselen tässä dokumenttia naisista urheilutoimittajina. Iso kysymys on dokkarin mukaan ollut se, että naistoimittajat eivät päässeet urheilijoiden pukukoppeihin. Miksi vitussa yhdenkään toimittajan tulisi niihin päästä? Mediahuoneet erikseen, ovatpahan pukeissa eikä julkisuuteen vuoda ns. koppipuheita.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Katselen tässä dokumenttia naisista urheilutoimittajina. Iso kysymys on dokkarin mukaan ollut se, että naistoimittajat eivät päässeet urheilijoiden pukukoppeihin. Miksi vitussa yhdenkään toimittajan tulisi niihin päästä? Mediahuoneet erikseen, ovatpahan pukeissa eikä julkisuuteen vuoda ns. koppipuheita.
Niin pelien jälkeen jossain P-Amerikassa on paljon pukukoppihaastatteluja. Jos sinne miehet pääsivät mutta naiset eivät niin onhan se ongelma. Ei siinä en minä tuota ymmärrä, että miksi sinne pitää päästä, mutta kun se on ollut tapana niin en älä sitä kieltämäänkään.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Niin pelien jälkeen jossain P-Amerikassa on paljon pukukoppihaastatteluja. Jos sinne miehet pääsivät mutta naiset eivät niin onhan se ongelma.
Tuossa olisi siis ollut hyvä sauma sulkea kopit kaikilta toimittajilta. Mitään lisäarvoa tuollaiset haastikset eivät tuo.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin pelien jälkeen jossain P-Amerikassa on paljon pukukoppihaastatteluja. Jos sinne miehet pääsivät mutta naiset eivät niin onhan se ongelma. Ei siinä en minä tuota ymmärrä, että miksi sinne pitää päästä, mutta kun se on ollut tapana niin en älä sitä kieltämäänkään.

Mahtoivatko miestoimittajat päästä naisten pukukoppeihin?

Jos pääsivät niin sitten naistoimittajalla on enemmän syytä valittaa. Jos eivät niin tässä voi olla kyse enemmän siitä, ettei haluta päästää vastakkaista sukupuolta pukukoppiin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mahtoivatko miestoimittajat päästä naisten pukukoppeihin?

Jos pääsivät niin sitten naistoimittajalla on enemmän syytä valittaa. Jos eivät niin tässä voi olla kyse enemmän siitä, ettei haluta päästää vastakkaista sukupuolta pukukoppiin.
Jos on uskominen jenkkileffoihin, niin jo pelkkä toisen sukupuolen kalsareiden näkeminen pyykkinarulla on kauhistus saati sitten niihin pukeutuneen ihmisen.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ymmärrä miksi niin moni nuori on pakkaskeleillä ulkona nilkat paljaina. Ei voi olla näillä keleillä niin kuuma, että nilkat tarvitsee viilennystä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ymmärrä miksi niin moni nuori on pakkaskeleillä ulkona nilkat paljaina. Ei voi olla näillä keleillä niin kuuma, että nilkat tarvitsee viilennystä.
Viime talvena stadissa pakkasella vastaan käveli gimma nikat paljaana ja yläosa kropasta oli puettu t-paitaan ja avoinna olevaan farkkurotsiin. Näin, että sillä on helvetin kylmä. Vaikka viime talvi oli lämmin, niin ei se ihan noin lämmin ollut. En tarjonnut omaa takkiani, koska kyse oli selvästi hänen tietoisesta valinnasta.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Osalla on kuitenkin pipo päässä. Vaatekappale, joka omassa nuoruudessa "unohtui" usein kotiin, vaikka kylmä olikin. Eipä sitä ollut järkeä siinäkään.
Pipo on tosin sitten päässä sisällä ja ulkona. Eipä se minua haittaa. Omassa lapsuudessa oli muotia, että pipossa oli aina vain pitempi lanka, jossa tupsu oli kiinni. Sitten alkoivat lyhentyä, kun pisimmät laahasivat jo maata.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Nämä näytös nyrkkeilyottelut. Nyt on tulossa amerikkalaisen YouTubettajan Logan Paulin ja jo uransa lopettaneen Floyd Mayweatherin välinen matsi. Ihme showta. Tottakai tuossa on kyseessä isot massit, mutta eipähän noista kahdesta kummallakaan juuri pikkurahan puutetta ole, joten en näe tuossa mitään järkeä. Kaipa jengi on valmis maksamaan nähdäkseen kun Logan Paul saa turpaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nämä näytös nyrkkeilyottelut. Nyt on tulossa amerikkalaisen YouTubettajan Logan Paulin ja jo uransa lopettaneen Floyd Mayweatherin välinen matsi. Ihme showta. Tottakai tuossa on kyseessä isot massit, mutta eipähän noista kahdesta kummallakaan juuri pikkurahan puutetta ole, joten en näe tuossa mitään järkeä. Kaipa jengi on valmis maksamaan nähdäkseen kun Logan Paul saa turpaan.

Kehään ei kannattaisi nousta pelleilemään. Taannoinhan joku koripalloilija otti rajusti turpaansa vastaavanlaisessa hassutteluottelussa, ja sitä katsellessa juolahti mieleen, että tuossa on äkkiä vammautuminen tai pahempaa edessä. Jos toisen idea suojauksesta on ottaa iskut naamallaan vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös