Se julkaisuvuosi saattaa näkyä tuossa nimessä.Uusi Poliisit kausi on kuvattu siis vuonna 2020. Miksi sarja on nimeltään Poliisit 2021? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Se julkaisuvuosi saattaa näkyä tuossa nimessä.Uusi Poliisit kausi on kuvattu siis vuonna 2020. Miksi sarja on nimeltään Poliisit 2021? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Ihanko totta?Se julkaisuvuosi saattaa näkyä tuossa nimessä.
Totta. Joidenkin mielestä siinä on järkeä, että tv-ohjelman tai jonkun muun julkaistavan teoksen tms. nimessä näkyy se julkaisuvuosi. Se on jopa varsin yleistä, että siinä on se julkaisuvuosi, eikä se vuosi, milloin sitä on tehty.Ihanko totta?
Itse pidän ihan kusetuksena että lokakuussa -20 on julkaistu NHL 21. EIHÄN SE PERKELE VOI OLLA 21 KUN ON VIELÄ -20! Ja joka helevetin vuosi sama juttu.Uusi Poliisit kausi on kuvattu siis vuonna 2020. Miksi sarja on nimeltään Poliisit 2021? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Just nii! Mut ei. Ei tää oo sama asia. Nyt mie vasta sekosin. Kiitti vaa. Maailma ei ole enää entisensä. Enhän mie kato pelaa mitää niin tää oli uus juttu mulle.Itse pidän ihan kusetuksena että lokakuussa -20 on julkaistu NHL 21. EIHÄN SE PERKELE VOI OLLA 21 KUN ON VIELÄ -20! Ja joka helevetin vuosi sama juttu.
Eipä väjä mitään, olen kavereilta kuullut että ovat Cyberpunk 2077 peliä tiksuttaneet jo liki 60 vuotta etuajassa. Kyllä on perkele.Mutta kelatkaa, että mä näin Blade Runner 2049 -leffan yli 30 vuotta etuajassa!
Ne vielä julkaisee joka helvetin vuosi saman pelin! Kuka ajattelee lapsia?Itse pidän ihan kusetuksena että lokakuussa -20 on julkaistu NHL 21. EIHÄN SE PERKELE VOI OLLA 21 KUN ON VIELÄ -20! Ja joka helevetin vuosi sama juttu.
Ainakin pedofiilit.Ne vielä julkaisee joka helvetin vuosi saman pelin! Kuka ajattelee lapsia?
Eipä väjä mitään, olen kavereilta kuullut että ovat Cyberpunk 2077 peliä tiksuttaneet jo liki 60 vuotta etuajassa. Kyllä on perkele.
Tuonne on saatu mukaan sellaisia pelaajia, jotka normaalisti ovat NHL:ssä ja se tekee näistä vähän harvinaisempaa kisat. Vähän samaa luokkaa kuin 2005 ja 2013 nuorten kisat.Millä perusteella nyt on Dplayn ja TV5:n mukaan menossa "kaikkien aikojen" nuorten mm-kisat? Mikä siitä tekee niin erityisen, että ne ovat "kaikkien aikojen" kisat? Voisinpa väittää, että seuraavatkin ovat "kaikkien aikojen" kisat.
Ahaa. No nyt avautui sitten hieman.Tuonne on saatu mukaan sellaisia pelaajia, jotka normaalisti ovat NHL:ssä ja se tekee näistä vähän harvinaisempaa kisat. Vähän samaa luokkaa kuin 2005 ja 2013 nuorten kisat.
Toisaalta pelataan tyhjille saleille,joten kaikkien aikojen kisat ovat todella kaukana. Näkihän tuon Sanley cupistakin, ettei sitten kuitenkaan samaa kiimaa syntynyt, vaikka hyvät poffit ne oli kaiken jälkeen. Heiskasellakin oli vähän vaikeuksia kun kysyttiin nyt jälkikäteen, että halusitko voittaa vai pois sieltä. Tuli se voitto sieltä,mutta kovin kangerrellen ;)Tuonne on saatu mukaan sellaisia pelaajia, jotka normaalisti ovat NHL:ssä ja se tekee näistä vähän harvinaisempaa kisat. Vähän samaa luokkaa kuin 2005 ja 2013 nuorten kisat.
No voidaan sanoa että tällaiset kisat ovat vain kerran elämässä. En ole samaa mieltä tuon mainoksen kanssa, mutta ymmärrän logiikan sen takana.Toisaalta pelataan tyhjille saleille,joten kaikkien aikojen kisat ovat todella kaukana. Näkihän tuon Sanley cupistakin, ettei sitten kuitenkaan samaa kiimaa syntynyt, vaikka hyvät poffit ne oli kaiken jälkeen. Heiskasellakin oli vähän vaikeuksia kun kysyttiin nyt jälkikäteen, että halusitko voittaa vai pois sieltä. Tuli se voitto sieltä,mutta kovin kangerrellen ;)
Kyllähän Bros nyt oli kovempi kuin Saarenheimo. Kattokaa nyt. Eikö muka jokin sielussa liikahda?Ja varmaan vuosien saatosta voi kaivaa meikäläiseltäkin jokun "Saarenheimo on parempi kuin Bros"-viestin, mutta näin näen nyt asian.
Tuohan on jo Juan Antonio Samaranchin popularisoima juttu. Suomessa erityisesti Maikkari on kunnostautunut tässä; silloin kun formulat siirtyivät maksukanaville jokaisesta kaudesta tuli "kaikkien aikojen kausi" ja Suomesta "maailman nopein kansa".Millä perusteella nyt on Dplayn ja TV5:n mukaan menossa "kaikkien aikojen" nuorten mm-kisat? Mikä siitä tekee niin erityisen, että ne ovat "kaikkien aikojen" kisat? Voisinpa väittää, että seuraavatkin ovat "kaikkien aikojen" kisat.
Tarkoittanee sitä, että jos sen pohja/katto on jäätynyt umpeen. Sula vesi on edelleen sisällä.Mutta jos se on umpijäässä, niin missä se sula vesi mahtaa olla? Ei avaudu vaikka tekisinkin reiän.
Mutta jos on pitänyt ämpäriä pakkasessa niin kauan, että vesi on umpijäässä, niin ei sieltä vettä pois tule. Silloin ei enää ole jäälyhtyä vaan iso jääkimpale.Tarkoittanee sitä, että jos sen pohja/katto on jäätynyt umpeen. Sula vesi on edelleen sisällä.
Ole hyvä.
Jos sisällä on lämmintä vettä?Mutta jos on pitänyt ämpäriä pakkasessa niin kauan, että vesi on umpijäässä, niin ei sieltä vettä pois tule. Silloin ei enää ole jäälyhtyä vaan iso jääkimpale.
Kiitos.Tarkoittanee sitä, että jos sen pohja/katto on jäätynyt umpeen. Sula vesi on edelleen sisällä.
Ole hyvä.