Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 245 064
  • 7 345

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Miten joku voi ottaa keskustelupalstan ihan saatanan vakavasti?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miks panettaa koko ajan ja kattelee vieraita naisia, ja tuttujakin, sillä silmällä vaikka samassa huushollissa hengaa ihan hyvän näkönen oma vaimokin? Mussa on joku vika.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miks panettaa koko ajan ja kattelee vieraita naisia, ja tuttujakin, sillä silmällä vaikka samassa huushollissa hengaa ihan hyvän näkönen oma vaimokin? Mussa on joku vika.
Ei se ole vika. Ihan normaali reaktio kesän lähestyessä kaikilla. Kai. Tai sitten olemme samassa veneessä. Paitsi ei mulla vaimoa ole.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...
Vuosittain pelkästään Suomessa luontoon heitetään mijlardeja tumppeja. Siis MILJARDEJA. Muusta (muovi)roskasta puhumattakaan.
Pilkkuvirhe?

Suomen aikuisväestöstä 12% tupakoi ja jos laskee näitä olevan 4 miljoonaa ja että kaikki polttavat 20 savuketta päivässä, niin vuodessa se tekee noin 3,5 miljardia röökiä. Nämä kaikkiko mielestäsi heitetään luontoon? Itse en ainakaan heitä yhtään. Joskus saatan viemäriin heittää kaupungissa, mutta sieltähän se ei luontoon päädy. Golf-kentällä kannan omaa tuhkista mukana.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pilkkuvirhe?

Suomen aikuisväestöstä 12% tupakoi ja jos laskee näitä olevan 4 miljoonaa ja että kaikki polttavat 20 savuketta päivässä, niin vuodessa se tekee noin 3,5 miljardia röökiä. Nämä kaikkiko mielestäsi heitetään luontoon? Itse en ainakaan heitä yhtään. Joskus saatan viemäriin heittää kaupungissa, mutta sieltähän se ei luontoon päädy. Golf-kentällä kannan omaa tuhkista mukana.
Hyvä huomio. Voipi olla. Kirjoitusvirhe ainakin. :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miksi Mambaa vihataan niin paljon?
No minä ainakin vihaan siksi, että se on ihan paska. Tai en oikeastaan edes vihaa, se on niin HMV-tyylinen paska ettei edes viitsi vihata. Vihaaminen kuitenkin syö energiaa, enkä tahdo sitä Mamban kaltaiseen olemattomuuteen haaskata.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mambahan on ihan jees. Jos ovat hiljaa ja näkymättömissä. Miksei ne vaan voi olla hiljaa jolloin kaikki tykkäisi niistä? Oma vika jos ovat vihattuja.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Minkä takia sämpylän ja jauhelipihvin, tomaattikastikkeella voidellun ja juustoraasteen kera uunissa kypsennetyn littanan vehnätaikinalevyn, keitetyn makaronin ja kastikkeen, maustetulla mössöllä täytetyn maissiohukaisen, friteerattujen kananpalojen jne. myymiseen tarvitaan joku hauskan niminen ketju?
Eikö pelkkää hyvää laatua ja hyvää makua pysty myymään voitolla?
 

redpecka

Jäsen
Kun tulee uusi versio, olkoon se windows tai nhl-pleikkapeli, on pakko tehdä uudistuksia vaikkei tarttisi. Joskus SaiPan kotisivut uudistuivat ja luin kommenttia että muka freesi ulkoasu: kuin win8 ja näyttää upeelta! (Oli kaikki kuvat liimattu yhteen) Mun mielestä oli ihan hirveetä paskaa. Mutta kun jo lähes kaikki jipot on maailmassa käytetty ja silti on pakko uudistautua niin eihän siellä nykypäivänä enää kovin hienoja käyttämättömiä sovelluksia ja tyylejä ole enää olemassa joten otetaan joku ja markkinoidaan se tuleivaisuuden visioksi. Ehkä se sitten taas 7 vuoden kuluttua näyttää freesilta ulkoasulta kun voidaan uudistaa ulkoasua ja palata vanhaan (jonka kaikki on jo unohtanut, paitsi minä).

Eli tämä vielä tänäkin päivänä medioissa oleva aivan karmee sommittelutaipumus kuvaotsikoissa: kaikki liimataan yhteen ja katselija saa paniikkikohtauksen kuvakakofoniasta. Onko kukaan ikinä sanonut näitä tyylikkäiksi?

Otin kuvakaapin tuosta Jatkiksen etusivulta ja viereen muokkasin edes pientä erottelua... Ok, editoimani vie enemmäm tilaa jos siitä kyse, mutta kyllä noitten kuvienkin sommittelussa ja rajauksessa voisi säästää tuon tarvittavan lisätilan verran.
 

Liitteet

  • paskasommittelu.PNG
    paskasommittelu.PNG
    489,5 KB · kertaa luettu: 285

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sama kysymys Nickelbackista.
Koska ihmisillä on ihan saatanan heikko itsetunto. Kun Nickelback kerran tuomittiin täydeksi paskaksi, sitä mielipidettä on toistettu tarpeeksi monta kertaa ja ns. tiedostavat ihmiset eivät sitä viitsi kuunnella, tai ainakaan myöntää kuuntelevansa. Sama kuin vaikka Yö meillä.

Chad Kroegerilla on muuten noin 60 miljoonan dollarin omaisuus ja on päässyt bylsimään mm. Avril Lavignea. Voisin mielelläni vaihtaa osia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Koska ihmisillä on ihan saatanan heikko itsetunto. Kun Nickelback kerran tuomittiin täydeksi paskaksi, sitä mielipidettä on toistettu tarpeeksi monta kertaa ja ns. tiedostavat ihmiset eivät sitä viitsi kuunnella, tai ainakaan myöntää kuuntelevansa. Sama kuin vaikka Yö meillä.

Chad Kroegerilla on muuten noin 60 miljoonan dollarin omaisuus ja on päässyt bylsimään mm. Avril Lavignea. Voisin mielelläni vaihtaa osia.
Nickelbackista samaa mieltä. Ei lukeudu suosikkeihin mutta en ymmärrä sen saaman niskapaskan määrää. Mutta onhan nyt jumalauta Yö ja Mamba aivan sanoinkuvailemattoman järkyttävää ulostetta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mutta onhan nyt jumalauta Yö ja Mamba aivan sanoinkuvailemattoman järkyttävää ulostetta.
Yö pitää jakaa kahteen aikakauteen: 80-luvun rock-Yö ja 2000-luvun iskelmä-Yö. Ensimmäinen on oikeasti hyvää musiikkia, jälkimmäinen taas soitti Rakkaus on lumivalkoista 15 vuotta putkeen. Ihan pätevää iskelmärockia siltäkin ajalta toki löytyy, ja se Rakkaus on lumivalkoinen on upea sävellys.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole koskaan kuullut Nickelbackia, tai jos olen, en ole tiennyt että se on se. Sama pätee tähän Sam Huberin melkeinkaiman bändiin, Sunrise Avenuehen. Bändi jo lopettaa kuulemma, enkä ole edes kuullut miten ne aloittaa. No, ehkä kuuntelen vääriä radiokanavia ja olen muutenkin fossiili. Yön kyllä tiedän, näin ne jo siinä Rock SM-finaalissa -83. En pitänyt, eikä sittemmin ole ollut tarvetta vaihtaa näkemystä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yön kyllä tiedän, näin ne jo siinä Rock SM-finaalissa -83. En pitänyt, eikä sittemmin ole ollut tarvetta vaihtaa näkemystä.

Enpä muuten pysty nyt suoralta kädeltä sanomaan, mikä bändi on hallitseva rockin Suomen mestari. Huolestuttavaa kyllä tällainen tietämättömyys. Olen saattanut pudota kärryiltä populaarimusiikin viimeisimpien virtausten suhteen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä muuten pysty nyt suoralta kädeltä sanomaan, mikä bändi on hallitseva rockin Suomen mestari. Huolestuttavaa kyllä tällainen tietämättömyys. Olen saattanut pudota kärryiltä populaarimusiikin viimeisimpien virtausten suhteen.
Liekö Wikipedian päivittäjiltäkin loppunut kiinnostus, mutta sen perusteella vuodesta 2013 alkaen Katutaiteilija. Joo, minäkään en ole koskaan kuullut siitä.

2012 mestari Verhot sen sijaan on tuttu, mutta en tiennyt sen osallistuneen tuollaiseen. Jos Jyrki Hit Challenge-vuosia ei lasketa mukaan (Tiktak oli kai jo pinnalla 1999 muutenkin?) , ei tuo kisa ole ihmeitä tarjonnut sitten vuoden 1993, jolloin Anssi Kela ja Zarkus Poussa Pekkoineen ja Susineen pesi Absoluuttisen Nollapisteen. Toista kriitikot rakasti ja toista vihasi...

 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Enpä muuten pysty nyt suoralta kädeltä sanomaan, mikä bändi on hallitseva rockin Suomen mestari. Huolestuttavaa kyllä tällainen tietämättömyys. Olen saattanut pudota kärryiltä populaarimusiikin viimeisimpien virtausten suhteen.
Kovin kattaus oli mielestäni vuonna 84. Peer Gunt oli mestari, toiseksi tuli Kolmas Nainen ja kolmanneksi Keba.

Muistan kun katsoin tätä telkkarista. Se tuli silloin telkkarista. Keba oli ok, siitä Rumbalaiset oli jo leiponeet mestarin. Sitten tuli joku Kolmas Nainen Pohjanmaalta, joka oli kova. Kuin suomalainen Dr.Feelgood. Mietittiin että mitä vielä voi tulla. No tuli tämä Suomen Motörhead, ihan järisyttävä veto. Vittu Gyntti veti kaikki ihan matalaksi, uskomaton keikka. Ne veti kolme biisiä. Tämän, Train Trainin ja jonkun kolmannen. Jäin suu auki, mitä vittua tapahtui?!?



 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Himohamstraajat, jotka eivät koskaan heitä mitään pois. Olen muuttanut viimeisen kymmenen vuoden aikan kolme kertaa ja jätteisiin on mennyt toistakymmentä säkkiä turhaa tavaraa. Jos joku laatikko on edellisen muuton jäljiltä avaamatta niin ei siinä kovin tärkeää tavaraa voi olla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Himohamstraajat, jotka eivät koskaan heitä mitään pois. Olen muuttanut viimeisen kymmenen vuoden aikan kolme kertaa ja jätteisiin on mennyt toistakymmentä säkkiä turhaa tavaraa. Jos joku laatikko on edellisen muuton jäljiltä avaamatta niin ei siinä kovin tärkeää tavaraa voi olla.
Muutin tuossa reilu kuukausi sitten ja sitä turhaa tavaraa oli jätesäkkikaupalla. Miksiköhän nekin on pitänyt säästää? No, nyt lähti rankemman kaavan mukaan muualle (roskiin, kirpparille tms). Osaisi nyt vaan pitää turhan tavaran miniminä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Himohamstraajat, jotka eivät koskaan heitä mitään pois. Olen muuttanut viimeisen kymmenen vuoden aikan kolme kertaa ja jätteisiin on mennyt toistakymmentä säkkiä turhaa tavaraa. Jos joku laatikko on edellisen muuton jäljiltä avaamatta niin ei siinä kovin tärkeää tavaraa voi olla.
Joo, äitivainaa kun vei roinaa kaatopaikalle, niin aina oli takaisin tullessa "hyviä löytöjä" enemmän kuin roinaa mennessä oli.
Onneksi tuo ominaisuus ei täysin ole periytynyt, vaikka pientä keräilijän vikaa minussakin on. Täytyykin heittää reiälliset T-paidat ja sukat pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös