Kaikella rakkaudella, mä en välillä käsitä miten @vilperi jaksaa sepustaa näppiksellään järjestään todella pitkiä paragraafeja ja perusteellisia selontekoja milloin mistäkin. Kiinnostavia tarinoitahan sulta tulee aina silloin tällöin, en vain itse varmaan edes keksisi noin paljon tekstiä melkein aiheesta kuin aiheesta vaikka yrittäisin.
Tähän en osaa vastaukseksi kirjoittaa kuin sen että tykkään tuosta pitkien tekstien kirjoittamisesta ja siksi varmasti sitä harrastankin. Kirjoittaminen ja asioiden pohtiminen tekevät siitä vain mielekästä puuhaa.
Tekstiä syntyy parhaimmillaan kuin luonnostaan ja eikä tarvitse välttämättä kyllä sen enempää pinnistelyä asian eteen. Ennen oli vain yhä mielekkäämpää kirjoitella tänne palstalle, tuonne kiekkokeskusteluihin ja enemmän tuonne Vapaan keskustelun puolelle kun sai enemmän vastauksiakin viesteihinsä. Nykyään se on aika paljon sitä että saa yksinään kirjoitella eikä keskustelua synny.
Mutta tämä kirjoittaminen on mukava tapa. Ja pitkät tekstit taitavat syntyä varsinkin viikonloppuisin nykyään? Kun arkisin työpäivien jälkeen on vaikeuksia jaksaa panostaa riittävästi tähän hommaan.
Mutta summasumarum, kiva harrastushan tämä kirjoittaminen on ja aina mukava lisä jos sepustuksiani jaksaa joku lukeakin. Minähän olen aikoinaan haaveillut tosissani myös kirjailijan työstä ja tehnyt töitäkin sen eteen.