Mainos

Asia, joka ei avaudu minulle

• 1 302 338
  • 7 608

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole koskaan kuullut Nickelbackia, tai jos olen, en ole tiennyt että se on se. Sama pätee tähän Sam Huberin melkeinkaiman bändiin, Sunrise Avenuehen. Bändi jo lopettaa kuulemma, enkä ole edes kuullut miten ne aloittaa. No, ehkä kuuntelen vääriä radiokanavia ja olen muutenkin fossiili. Yön kyllä tiedän, näin ne jo siinä Rock SM-finaalissa -83. En pitänyt, eikä sittemmin ole ollut tarvetta vaihtaa näkemystä.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yön kyllä tiedän, näin ne jo siinä Rock SM-finaalissa -83. En pitänyt, eikä sittemmin ole ollut tarvetta vaihtaa näkemystä.

Enpä muuten pysty nyt suoralta kädeltä sanomaan, mikä bändi on hallitseva rockin Suomen mestari. Huolestuttavaa kyllä tällainen tietämättömyys. Olen saattanut pudota kärryiltä populaarimusiikin viimeisimpien virtausten suhteen.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä muuten pysty nyt suoralta kädeltä sanomaan, mikä bändi on hallitseva rockin Suomen mestari. Huolestuttavaa kyllä tällainen tietämättömyys. Olen saattanut pudota kärryiltä populaarimusiikin viimeisimpien virtausten suhteen.
Liekö Wikipedian päivittäjiltäkin loppunut kiinnostus, mutta sen perusteella vuodesta 2013 alkaen Katutaiteilija. Joo, minäkään en ole koskaan kuullut siitä.

2012 mestari Verhot sen sijaan on tuttu, mutta en tiennyt sen osallistuneen tuollaiseen. Jos Jyrki Hit Challenge-vuosia ei lasketa mukaan (Tiktak oli kai jo pinnalla 1999 muutenkin?) , ei tuo kisa ole ihmeitä tarjonnut sitten vuoden 1993, jolloin Anssi Kela ja Zarkus Poussa Pekkoineen ja Susineen pesi Absoluuttisen Nollapisteen. Toista kriitikot rakasti ja toista vihasi...

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kovin kattaus oli mielestäni vuonna 84. Peer Gunt oli mestari, toiseksi tuli Kolmas Nainen ja kolmanneksi Keba.

Muistan kun katsoin tätä telkkarista. Se tuli silloin telkkarista. Keba oli ok, siitä Rumbalaiset oli jo leiponeet mestarin. Sitten tuli joku Kolmas Nainen Pohjanmaalta, joka oli kova. Kuin suomalainen Dr.Feelgood. Mietittiin että mitä vielä voi tulla. No tuli tämä Suomen Motörhead, ihan järisyttävä veto. Vittu Gyntti veti kaikki ihan matalaksi, uskomaton keikka. Ne veti kolme biisiä. Tämän, Train Trainin ja jonkun kolmannen. Jäin suu auki, mitä vittua tapahtui?!?

Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Himohamstraajat, jotka eivät koskaan heitä mitään pois. Olen muuttanut viimeisen kymmenen vuoden aikan kolme kertaa ja jätteisiin on mennyt toistakymmentä säkkiä turhaa tavaraa. Jos joku laatikko on edellisen muuton jäljiltä avaamatta niin ei siinä kovin tärkeää tavaraa voi olla.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Himohamstraajat, jotka eivät koskaan heitä mitään pois. Olen muuttanut viimeisen kymmenen vuoden aikan kolme kertaa ja jätteisiin on mennyt toistakymmentä säkkiä turhaa tavaraa. Jos joku laatikko on edellisen muuton jäljiltä avaamatta niin ei siinä kovin tärkeää tavaraa voi olla.
Muutin tuossa reilu kuukausi sitten ja sitä turhaa tavaraa oli jätesäkkikaupalla. Miksiköhän nekin on pitänyt säästää? No, nyt lähti rankemman kaavan mukaan muualle (roskiin, kirpparille tms). Osaisi nyt vaan pitää turhan tavaran miniminä.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Joo, äitivainaa kun vei roinaa kaatopaikalle, niin aina oli takaisin tullessa "hyviä löytöjä" enemmän kuin roinaa mennessä oli.
Onneksi tuo ominaisuus ei täysin ole periytynyt, vaikka pientä keräilijän vikaa minussakin on. Täytyykin heittää reiälliset T-paidat ja sukat pois.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miksi lainataan joku jonkun nimimerkin kirjoittama juttu, muttei kommentoida tahi reagoida muuten? Siis lainataan kirjoitus, eikä mitään muuta? Miksi? Kertokaa. Mitä sillä ajetaan takaa tai tarkoitetaan?

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Miksi lainataan joku jonkun nimimerkin kirjoittama juttu, muttei kommentoida tahi reagoida muuten? Siis lainataan kirjoitus, eikä mitään muuta? Miksi? Kertokaa. Mitä sillä ajetaan takaa tai tarkoitetaan?

Aika usein siinä on vahingossa kirjoitettu sinne lainauksen ”sisään” se oma vastaus.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Joo kauhulla odotan kun tuosta anopista aika jättää. Se kämppä on aivan täys tavaraa vaikka ei mikään hamstraaja sinänsä olekaan. On esimerkiksi kirjoja tuhansia kappaleita, ja huonekalut ovat sellaisia parin tonnin painoisia viritelmiä joita ei siirrä maansiirtokoneellakaan. Ovat vissiin ihan arvokkaita huonekaluja, mutta mä en ainakaan niitä tuolta aio ulos raahata vaikka euroja sataisi.

Omissa muutoissa on lentänyt kyllä tavaraa kaatikselle ihan kiitettävästi. "Parhaita" muuttoja ovat olleet ulkomaille muutot kun ei voi viedä oikein mitään mukana. Siinä ovat saaneet sukulaiset ja kaverit tulla viemään mitä haluavat - olen sanonut etten luultavasti hae ikinä takaisin.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Mustalaiselämää olen viettänyt koko aikuisikäni, eli osoitteita on kertynyt puolentoista näytön verran maistraattiin. Aika nopeasti huomasin että lähes parasta mitä housut jalassa voi tehdä on luopua materiasta. Vaimo ja lapset tuntuvat hamstraavan tavaraa kuin työkseen, joten mun asketismi ei muutoissa kauheasti ole helpottanut roudaamista.
Sekin hyvä puoli vähässä krääsässä on että mahdollisessa hagmannien jakotilaisuudesta mä voin poistua henkilöautolla.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
FMI (eli ilmatieteenlaitos) sivuilla lukee: Verkkopalvelumme uudistuu tänään. Muutostyöt tiistaina 2.6. voivat vaikuttaa hetkellisesti verkkopalvelumme toimintaan. Pahoittelemme mahdollisia häiriöitä.

Hirveän näköinen tuo uusi versio. Minä en ole ikinä ymmärtänyt miksi toimivia nettisivuja uudistetaan paskemmaksi. Tai no en tiedä miltä tuo kännykässä näyttää kun nykyään kaikki päivitykset tunnutaan tekevään jonkun miniruudun ehdoilla, mutta tietokoneella ei toimi.

Glove

Jäsen
FMI (eli ilmatieteenlaitos) sivuilla lukee: Verkkopalvelumme uudistuu tänään. Muutostyöt tiistaina 2.6. voivat vaikuttaa hetkellisesti verkkopalvelumme toimintaan. Pahoittelemme mahdollisia häiriöitä.

Hirveän näköinen tuo uusi versio. Minä en ole ikinä ymmärtänyt miksi toimivia nettisivuja uudistetaan paskemmaksi. Tai no en tiedä miltä tuo kännykässä näyttää kun nykyään kaikki päivitykset tunnutaan tekevään jonkun miniruudun ehdoilla, mutta tietokoneella ei toimi.
En ole vielä kokeillut Nordean uutta nettipankkia, mutta epäilen, että menee samaan sarjaam ”toimivat, mutta muutetut.”

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
En ole vielä kokeillut Nordean uutta nettipankkia, mutta epäilen, että menee samaan sarjaam ”toimivat, mutta muutetut.”

Kokeilin uudistettua yrityspankkia, oli aivan täyttä kyrpää. Ei pitäisi säätää aina.

Lisäys: eihän se ollut kyllä kokeilu sinänsä, vanha poistui jo käytöstä, on vain uusi.

K

Kiekkokatsoja

@Hera80
Kysympä kun en tiedä. Niin miksi oot alkanut käyttää kirjoituksesi alla nimimerkin lisäksi, jotain öö "titteliä", tai vastaavaa?

Ja muista kirjoittaa tämän vastauksen loppuun että
hera80
Asioiden avaaja.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Hera80
Kysympä kun en tiedä. Niin miksi oot alkanut käyttää kirjoituksesi alla nimimerkin lisäksi, jotain öö "titteliä", tai vastaavaa?

hera80
Asioiden avaaja.
Hieno kysymys ja antaa minulle aasinsillan lopettaa moinen, kunhan ensin vastaan tähän. En muista mistä tai miksi sen aloitin, mutta tod.näk. kännipäissäni. Sitten huomasin, että muutamia se ärsyttää ja sehän oli kuin bensaa liekkeihin ja jatkoin sen tekemistä. Pidemmän päälle se on kuitenkin itsellenikin raskasta ja tulkoon se tämän viestin myötä tiensä päähän, end of the road, slut i vägen. Viimeisen kerran siis......

Hera80
-asioiden avaaja-

@Hera80

hera80
Asioiden avaaja.

Tuo on just siisti tyyli, jatka herra Hera80 samaan malliin. Nimimerkillä wilco lukee aina viestien päätteeksi: "Että silleen..." Kirjoitin joskus yhden viestin loppuun nuo sanat ja heti tuli palautetta joltakin nimimerkiltä. Tuo tuli nyt mieleen ensimmäisenä, varmaan joku muu saattaa löytää toisenkin esimerkin.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo on just siisti tyyli, jatka herra Hera80 samaan malliin. Nimimerkillä wilco lukee aina viestien päätteeksi: "Että silleen..." Kirjoitin joskus yhden viestin loppuun nuo sanat ja heti tuli palautetta joltakin nimimerkiltä. Tuo tuli nyt mieleen ensimmäisenä, varmaan joku muu saattaa löytää toisenkin esimerkin.
Kiitos lämpimistä sanoista, mutta kyllä se oli tässä.

K

Kiekkokatsoja

Hieno kysymys ja antaa minulle aasinsillan lopettaa moinen, kunhan ensin vastaan tähän. En muista mistä tai miksi sen aloitin, mutta tod.näk. kännipäissäni. Sitten huomasin, että muutamia se ärsyttää ja sehän oli kuin bensaa liekkeihin ja jatkoin sen tekemistä. Pidemmän päälle se on kuitenkin itsellenikin raskasta ja tulkoon se tämän viestin myötä tiensä päähän, end of the road, slut i vägen. Viimeisen kerran siis......

Hera80
-asioiden avaaja-
No eii.. Jatka vaan, latu on jo hyvin avattu!
Uteliaisuttani kyselin. Small talkkia tää oli.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tuo @wilco :n juttu on aika omituinen sikäli kun hän on kertonut että tuo on allekirjoitus. Tänne kuitenkin saa tuon allekirjoituksen lisättyä ihan muutenkin, ei tarvitse jokaiseen viestiin sitä lisätä.

Että silleen...

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Tuo @wilco :n juttu on aika omituinen sikäli kun hän on kertonut että tuo on allekirjoitus. Tänne kuitenkin saa tuon allekirjoituksen lisättyä ihan muutenkin, ei tarvitse jokaiseen viestiin sitä lisätä.

Että silleen...

Ei mitkään dokumentit tule valmiilla allekirjoituksella. Ei tässä nyt missään Venäjällä olla.

Että silleen...

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Meillä on rouvan kanssa jokunen vuosi sitten päätetty, että mitään isompaa tavaraa ei tuoda taloon, ellei saman verran viedä samalla pois. Arvaatte varmaan, että rouva tuo jatkuvalla syötöllä jostain halvalla saatua kamaa sisään. Nytkin katselen jostain halvalla löytynyttä yö poytää tässä terassilla istuessani. Lakkausta ja maalia kuulemma vaatii. Joka hemmetin kevät viedään kastopaikalle ylimääräistä roinaa, ja jostain tuo puoliso sitä lisää kantaa.

17 vuotiaalle pojallekin piti ihan hyvän sängyn tilalle ostaa uusi ja parempi. Vanha runko nyt lojuu tuolla ala kerrassa osissa. Itsekään en vain voi ymmärtää tuota tavaran hamstrausta.

Toki sama ihmettely kohdistuu omalta osaltani myös toimivan elektroniikan uusijiin. Toimivat tv: t kännykät yms pitää vaihtaa uusiin, koska???

Viesti lähetetty ensimmäisellä omistamallani älypuhelimellani. 3,5v vanha, mutta toimii, eikä ole aikomustakaan vaihtaa, ennen kuin lopullisesti simahtaa.

Glove

Jäsen
Viesti lähetetty ensimmäisellä omistamallani älypuhelimellani. 3,5v vanha, mutta toimii, eikä ole aikomustakaan vaihtaa, ennen kuin lopullisesti simahtaa.
Minun entinen puhelin, joka siis meni rikki tiistaina, olisi ollut kohta neljä vuotta käytössä. Kyllä tuo varmaan muuten toimii, ainakin lähtee käyntiin, mutta kun näyttö on ihan pimeä.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Minun entinen puhelin, joka siis meni rikki tiistaina, olisi ollut kohta neljä vuotta käytössä. Kyllä tuo varmaan muuten toimii, ainakin lähtee käyntiin, mutta kun näyttö on ihan pimeä.
Edellämainitussa tilanteessa on jopa suositeltavaa vaihtaa uuteen. Saat synnin päästön tästä toimenpiteestäsi. Vaikeahan se on esim. etsiä kätköjä luuri pimeänä.

ace

Jäsen
@Hera80 pidä toi, ei tarvii antautua pikkusieluisten vaatimuksiin.

Se varsinainen asiani, Kalle Palanderin tylyttäminen ei avaudu. Suomessa ei ilmeisesti saa olla menestynyt ja omata vahvoja mielipiteitä. Onhan Kalle oman arvonsa tunteva, mutta mielestäni kuitenkin hyvällä tavalla. Paljon surkeempiakin ex urheilijoita meiltä löytyy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy