Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 243 361
  • 7 330
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Kun kerran uskonnoista puhutaan niin yksi asia mikä ei mulle avaudu on amissit ja niiden elämäntapa. Ei mene järkeen, että ihminen elää vapaaehtoisesti viime vuosisadan alkupuolen elämää. Toki uskontojen takia tehdään paljon muutakin kummallista mikä ei minulle avaudu.
Se mikä itselleni tuossa amish hommassa ei avaudu on se, että miksi juuri 1800 luvun lopun tekniikka oon hyvää, mutta siitä uudempi on saatanasta? Tekniikka sai ihan huoletta kehittyä 1600 luvulta sinne 1800 luvun loppuun, mutta sitten yhtäkkiä uusi teknologia on pannassa. Mikseivät jääneet sinne 1600 luvulle?
 

Glove

Jäsen
Ei oikein avaudu, miksi lapsiperhe muuttaa ulkosaaristoon Utön saarelle. Katsoin Areenasta perjantaidokkarin ”Lapsi, joka halusi pois saaresta.” No, ei mulle avaudu muutenkaan, miksi joku haluaa asua jollain kallionpahasella keskellä merta, siellä tuulekin aina. Joo, oon varmaan liian kermaperse ja palvelut pitää olla lähellä. Aika kovat uhkaukset pitäisi tulla, että muuttaisin edes jollekin kylälle, jossa ei ole kauppaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se mikä itselleni tuossa amish hommassa ei avaudu on se, että miksi juuri 1800 luvun lopun tekniikka oon hyvää, mutta siitä uudempi on saatanasta? Tekniikka sai ihan huoletta kehittyä 1600 luvulta sinne 1800 luvun loppuun, mutta sitten yhtäkkiä uusi teknologia on pannassa. Mikseivät jääneet sinne 1600 luvulle?
Johonkin se raja on vedettävä. Sähkön yleistymisen aika lienee ihan yhtä hyvä paikka kuin joku muukin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei avaudu miksi Veikkauksen sivuille tulee liigapelien kokoonpanot jo klo 12 mutta Liigan omille sivuille vasta klo 13. Toki Veikkauksen kokoonpanojen tarkastelu vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen, mutta kuitenkin.
 

Glove

Jäsen
Ei avaudu miksi Veikkauksen sivuille tulee liigapelien kokoonpanot jo klo 12 mutta Liigan omille sivuille vasta klo 13. Toki Veikkauksen kokoonpanojen tarkastelu vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen, mutta kuitenkin.
Veikkaus maksanu enemmän sponsorirahaa kun saa julkaista ekana? Money talks and bullshit walks,
 

axe

Jäsen
Veikkaus maksanu enemmän sponsorirahaa kun saa julkaista ekana? Money talks and bullshit walks,

Toimii hienosti tämä etuoikeus. Iltapäivälehdet sun muut Jatkoajat kesksutelufoorumeineen käy klo 12 hakemassa Veikkauksen sivuilta kokoonpanot ja tekee niistä kohu-uutisiaan. Liiga ja seurat tulee sitten tunnin päästä jälkijunissa apajille, kun muut on jo tyhjentäneet pöydän ja kaikki tietää kaiken.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Ei avaudu, että kauanko Kiinassa oikein juhlitaan uuttavuotta. Koronavirusuutisoinnissa on jo viikkotolkulla jankutettu, että uudenvuodenbileet lisäävät leviämisriskiä.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Ei avaudu, että kauanko Kiinassa oikein juhlitaan uuttavuotta. Koronavirusuutisoinnissa on jo viikkotolkulla jankutettu, että uudenvuodenbileet lisäävät leviämisriskiä.
Riippuu yhteiskuntaluokasta, mutta periaatteessa kauan. Kuukausi heilahtaa helposti kun jengi pääsee käymään kotonaan. Jotkut jäävät niille teille ja jotkut palaavat takaisin töihin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Riippuu yhteiskuntaluokasta, mutta periaatteessa kauan. Kuukausi heilahtaa helposti kun jengi pääsee käymään kotonaan. Jotkut jäävät niille teille ja jotkut palaavat takaisin töihin.
Vähän kuin teekkarit ja vappu siis.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minkä takia pitää ottaa itseensä jos maajoukkuepelien aikaan kritisoidaan oman suosikkijoukkueen pelaajia? Sitten sännätään kritisoimaan heppoisin perustein muita turnauksessa pelaavia. Kuitenkin yleensä alkuperäinen kritiikki on tullut ihan syystä. Tarkoitan nyt caseja J.Honka ja L.Thomson.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Minkä takia pitää ottaa itseensä jos maajoukkuepelien aikaan kritisoidaan oman suosikkijoukkueen pelaajia? Sitten sännätään kritisoimaan heppoisin perustein muita turnauksessa pelaavia. Kuitenkin yleensä alkuperäinen kritiikki on tullut ihan syystä. Tarkoitan nyt caseja J.Honka ja L.Thomson.
Sitä jotkut ottavat tuon fanittaminen niin henkilökohtaisesti että jokainen "oman pelaajan" (niin kauan kun pelaa "omassa joukkueessa") kritisointi otetaan henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja siihen vastataan katsomalla mikä on kritisoijan ilmoittama suosikkijoukkue ja lähdetään etsimään siitä kritisoitavaa. Itse olen tyytyväinen että oppinut jossain vaiheessa kiinnittämään enemmän huomiota omaan kuin muiden harrastamaan liikuntaan, tai ainakin antamaan sen itse harrastetun vaikuttaa enemmän henkiseen hyvinvointiini.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Naapuri huutamassa EHT-hupiottelujen tapahtumille. Ihan senkin takia koko sarjan voisi lopettaa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Se, miten jengi - varsinkin vanhempi sukupolvi - ylpeilee sillä ettei tiedä esimerkiksi sitä, kuka on Billie Eilish. Tai Ed Sheeran. Tai ihan kuka vaan muu maailman tunnetuimmista muusikoista. Itseäni hävettäisi jos olisin niin pihalla nykymaailmasta. Tai sitten olen vaan liian vaativa mitä tulee musiikin "yleissivistykseen".
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se, miten jengi - varsinkin vanhempi sukupolvi - ylpeilee sillä ettei tiedä esimerkiksi sitä, kuka on Billie Eilish. Tai Ed Sheeran. Tai ihan kuka vaan muu maailman tunnetuimmista muusikoista. Itseäni hävettäisi jos olisin niin pihalla nykymaailmasta. Tai sitten olen vaan liian vaativa mitä tulee musiikin "yleissivistykseen".
Joo en ole hetkeen käynyt ala-asteen limudiskossa. Ja uusin Sinä&Minä on lukematta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös