Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 239 436
  • 7 320

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
10min, herrajjösses! Ei yks coitus oo sydänkohtauksen, hyperventilaation ja useamman krampin arvosta! Saatana, säikährin jo muutenkin kun molemmilla on tässä vapaata ja mujjja ehdotti että haettas vähä vinkkua illaks. Se menee sillä aina jalkoväliin. Viä on vähän aikaa keksiä mihkä pääsis karkuun.
Ota tarpeeksi jallua niin ei nalli pala niin nopeasti, muuten noita 10min maratoneja ei ole kuin elokuvissa...
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ei vanhoissa Suomi-filmeissä ainakaan, kamera kuvasi max 20 sekuntia taivaalla lipuvia poutapilviä, kunnes siirtyi coituksen jälkeen raukeina makaileviin Tauno Paloon ja Ansa Ikoseen taas. Sanoisin että aika realistista.
Suomalaiset on tunnetusti rehellistä kansaa, toista se saksalaisten, ranskalaisten saati jenkkien kanssa. Niillä menee leffoissa (pl 70-luvun) @Iisoppi :n mainitsemaksi tulpattoman mopon polkemiseksi, joskus jopa puolen tunnin ajaksikin...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

"Kovia kokenut mikkeliläisnainen aloitti pakkokuljetusepisodin jälkeen uudelleen seurustelusuhteen 36-vuotiaan miehen kanssa."

Ei avaudu mikä saa pysymään tuollaisenkin jälkeen parisuhteessa. Mitä pitää liikkua päässä.


Ihmiset ovat kummallisisa. Katsoin eilen Netflixistä dokumentin Jan Brobergista, jonka naapuri sieppasi, kahdesti, äiti nussitutti itseään samalla naapurilla ensimmäisen sieppauksen jälkeen, varhemmin oli vain halailtu ja isä "helpotti" sieppaajan oloa ennen kumpaakaan sieppausta. Luit oikein. Evoluutio ei mene ihan tasatahtisesti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei avaudu mikä saa pysymään tuollaisenkin jälkeen parisuhteessa. Mitä pitää liikkua päässä.
Kuolemanpelko? Eiköhän siinä ole suusanallisesti hyvinkin moneen otteeseen teroitettu, mitä tapahtuu jos lähtee. Pitää vaan olla kiltisti niin ei satu mitään.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei avaudu ihmiset, jotka jaksaa toistaa, että "kallista autoa ei kannata ostaa. Maailman huonoin sijoitus on auto". No perhana, en mä sitä autoo sijoituksen takia osta, vaan maksan mielellään kuukausittain mahdollisimman hyvästä kyydistä. Ei mua kiinnosta mikä sen arvo on parin vuoden päästä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei avaudu ihmiset, jotka jaksaa toistaa, että "kallista autoa ei kannata ostaa. Maailman huonoin sijoitus on auto". No perhana, en mä sitä autoo sijoituksen takia osta, vaan maksan mielellään kuukausittain mahdollisimman hyvästä kyydistä. Ei mua kiinnosta mikä sen arvo on parin vuoden päästä.
Tämä. Meilläkin on uuden auton osto ajankohtaista. Aattelin kyllä nyt repästä ja hankkia jonkun kunnon kullinjatkeen. Mujjja ei tykkää hirveesti mun ehdotuksista, mutta pakkohan hänetkin on ottaa huomioon. Rakastan sitä, nynny kun olen. Ykköskoppanen Hummeri olis ollu kärjessä mutta sehän vaatii saatana semmosen ajokortin jota multa ei löydy? Täytän tänä vuonna 40, niin sillä perustelen tätä. Pitää sitä Setämiehellä leikkikalu olla. Pikku pilipiinoa en kuulemma saa ottaa leikkikaluks. Nynny kun on olen, niin tottelin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
3 sanaa: Mercedes S lang. Parasta mihin voi housut jalassa istua.
On muuten ehdottomasti listalla. Oon aina tykänny Meseistä. Mulla oli joskus 230 CE Coupe vm 92. Hieno peli ja kova pillumagneetti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei avaudu ihmiset, jotka jaksaa toistaa, että "kallista autoa ei kannata ostaa. Maailman huonoin sijoitus on auto". No perhana, en mä sitä autoo sijoituksen takia osta, vaan maksan mielellään kuukausittain mahdollisimman hyvästä kyydistä. Ei mua kiinnosta mikä sen arvo on parin vuoden päästä.
Niin mut silloin varmaan joutuu ajaa sillä muiden joukossa. Samoilla teillä. Mieti vaikka jotain liikennevaloja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miun lempiauto on musta Mersu, jossa on keltainen kyltti katolla. Voi ajella kännissäkin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihmiset ovat kummallisisa. Katsoin eilen Netflixistä dokumentin Jan Brobergista, jonka naapuri sieppasi, kahdesti, äiti nussitutti itseään samalla naapurilla ensimmäisen sieppauksen jälkeen, varhemmin oli vain halailtu ja isä "helpotti" sieppaajan oloa ennen kumpaakaan sieppausta. Luit oikein. Evoluutio ei mene ihan tasatahtisesti.
Tämä oli sangen hämmentävä dokumentti. Mutta täytyy nostaa hattua Janin isäukolle, Siinä olisi heikommalla sielulla kristilliset arvot koetuksella kun uskonveli on käynyt panemassa muijjaa ja tulisi sieppaamaan tyttären vielä pariin kertaan. Mutta antoiko Bobster sielunvihollisen katkeroittaa mielensä? Ei suinkaan. Bob ei ainoastaan antanut anteeksi Berchtoldille vaan otti ja hakkasi tältä lapaan autossa. Tämä, ystävät, on kristillistä lähimmäisen rakkautta!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä oli sangen hämmentävä dokumentti. Mutta täytyy nostaa hattua Janin isäukolle, Siinä olisi heikommalla sielulla kristilliset arvot koetuksella kun uskonveli on käynyt panemassa muijjaa ja tulisi sieppaamaan tyttären vielä pariin kertaan. Mutta antoiko Bobster sielunvihollisen katkeroittaa mielensä? Ei suinkaan. Bob ei ainoastaan antanut anteeksi Berchtoldille vaan otti ja hakkasi tältä lapaan autossa. Tämä, ystävät, on kristillistä lähimmäisen rakkautta!


En nyt millään tahtoisi viisastella veljelle, mutta Bob ei ollut kristitty.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En nyt millään tahtoisi viisastella veljelle, mutta Bob ei ollut kristitty.
Seison sitten korjattuna. Muistelin että jonninsortin hihhuliperhe olisi kyseessä. Jonnin verran aikaa jo kun tuon kattelin. En vissiin keskittynyt kunnolla kun fäppäsin sukumme pastoria tulen ja vimman voimalla samaan aikaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ne oli mormoneita.
Noniin, samaa shaidulaa eri brändillä. Aikuset ihmiset jotka kuvittelee kommunikoivansa mielikuvitusolentojen kanssa ovat yksikertaisesti henkisesti sairaita. Piste. Paitsi Juhan af Gran joka on paneskellut humanoideja foursomessa. In jou face, tinderpellet! No kyllä sille Bertcholdillekin vois vähän tutkimusta tehä. Pelimies, kyllä. Pelimies.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kun kerran uskonnoista puhutaan niin yksi asia mikä ei mulle avaudu on amissit ja niiden elämäntapa. Ei mene järkeen, että ihminen elää vapaaehtoisesti viime vuosisadan alkupuolen elämää. Toki uskontojen takia tehdään paljon muutakin kummallista mikä ei minulle avaudu.
Voisi olla omasta kynästä tämä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun kerran uskonnoista puhutaan niin yksi asia mikä ei mulle avaudu on amissit ja niiden elämäntapa. Ei mene järkeen, että ihminen elää vapaaehtoisesti viime vuosisadan alkupuolen elämää. Toki uskontojen takia tehdään paljon muutakin kummallista mikä ei minulle avaudu.
Mitä viime vuosisadassa oli vikana? Joo tietty mielummin tuhat vuotta sitten olisi elänyt.
 

Nick Neim

Jäsen
Mitä viime vuosisadassa oli vikana? Joo tietty mielummin tuhat vuotta sitten olisi elänyt.
Miksi vapautta ihannoiva mies haluaisi palata orjien aikaan?

Tiedätteks tekin ne lampaat, jotka paiskii duunia pelloilla. Ne oravanpyörässä olevat? Miks ne ei irrota kahleita ja lähde juomaan viiniä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös