Miksi minulla on (lähi)suvun suurin naisten kengännumero... 42. Ei kovin naisellinen. Lähimmäksi (naisista) pääsee äitini jolla kengänkoko on 39. Minulle ei avaudu mistä tämän kavion olen saanut kun isänikin on vain (miesten) 41. Olen voinut käyttää isäni ja veljeni kanssa samoja kenkiä... Minulle ei siis aukea miksi minulla on niin suuri jalka kun lähisuvussa ei ole niitä. Ehkä se tulee jostain kauempaa.
Ei millään pahalla, mutta Elviksen mielitiettyä susta ei olisi tullut, koska Elvis tunnetusti inhosi isojalkaisia naisia.
Minulla on eräs hyvä ystävä, jonka kanssa pelasimme joskus hyvin kauan sitten pesäpalloa. Jo e-junnuikäisenä (mitäs silloin ollaan...n. 10-v vanhoja) hänen kengännumeronsa oli 45. Oli hän toki pisimpiä meidän joukkueessa mutta ei pituudeltaan lähellekään mitään aikuisten mittoja, joten kohtuullisen huvittava kavio hänellä silloin oli. Ja omituista on, että se kengännumero ei siitä enää myöhemmin kasvanut, joten kaveri voi käyttää periaatteessa edelleen samoja kenkiä.
Itselläkin on hieman kenkätyypistä riippuen 44-45 kengännumero. Jos tuota saisi toivoa, niin hieman pienemmän jalan haluaisin omistaa, koska pituutta ei ole kuin karvan päälle 180 cm, joten jalkani näyttävät joissain tilanteissa turhan suurilta.