Tohmajärven SETÄMIES (!!!), Seppo, puhuu joskus vähän kummia mutta paljon asiaakin. Mullekkaan ei ole ikinään missään avautunut tämä urheilun kylkeen tuotu pakkoviihde ja typerä show-meininki. Seppo IS:ssa:
Vuoden 1987 maailmanmestaria on ärsyttänyt erityisesti ”Dohan kisojen show-meininki”. Räty viittaa iltakilpailujen lopussa nähtyihin juoksustartteihin, joita ennen stadion on muun muassa hetkellisesti pimennetty, valoshow’n ajaksi.
"– Perkele, että ärsyttää tuollainen meininki. En tiedä nykysukupolvista, mutta itse ainakin katson paljon mieluummin suorituksia ja tuloksia kuin jotain vaivaannuttavaa hehkutusta. Ei jumalauta tuollaista hömppää tarvita, kyllä itse urheilun pitää riittää! Räty ärähtää"
Tämä on NIIN jumalan totta. Itse seuraan paljon kamppailu-urheilua ja suorastaan vituttaa nämä promottorien ja järjestäjien väkisin hakemat "beeffit" ja torat ottelijoiden välille ja kaikki näytellyt kilahtamiset ynnä muu hevonpaska. Teille joita tämmöset kiihottaa niin on vaikka pellepaini. Jenkkifutis ei voisi vähempää kiinnostaa mutta voi vaan kuvitella kuinka paljon jotain lajifania, joka ajattelee laillani, vituttaa katsoa jotain superbowlia. 99% lähetyksestä kaiketi urheilun ulkopuolista paskaa. Minä haluan nauttia nojatuoliurheiluni urheiluna, en halua mitään perkeleen showta ja saippuaoopperaa kylkeen. Kuinkahan moni urheiluihminen katselee jotain arvokisojen avajaisia? 2/10? Ja niistä jotka katselee avajaisjuhlallisuuksia niin kuinka moni seuraa aktiivisesti itse kisoja?
Sepon loppukaneetti kyllä pisti naurattamaan muakin:
"... tuloksia ei löydä mistään, ei enää edes teksti-tv:stä. Maksukanavilta varmaan tuloksia löytyisi, mutta mie en ala tulosten katselemisesta maksamaan."
Juu, itsekin monessa asiassa sitä mieltä että nykynen maailman meno on suurimmalta osin ihan perseestä, mutta ehkäpä pienen ihmisen tiedonhankintamahdollisuudet eivät tänäpänä kuulu näihin.
Internet. Seppo doesn't approve. *hymiö jos sellaasia käyttäsin*.