Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 242 232
  • 7 330

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli katsot sieltä tyhjien tölkkien ja pizzalaatikoiden takaa paskat housuissa sisustusohjelmia? En googlettanut.
Kohta tulee kolme vuotta etten ole katsonut telkkaria. Pernis halus kerran katsoa korista niin kirppikseltä ostin antenni-digiboksin tohon rätisevään kuvaputkeen, mutta taisin sammua ennen peliä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohta tulee kolme vuotta etten ole katsonut telkkaria. Pernis halus kerran katsoa korista niin kirppikseltä ostin antenni-digiboksin tohon rätisevään kuvaputkeen, mutta taisin sammua ennen peliä.

No sitähän minäkin. Älä sitten kirjoittele tuollaisia viestejä, mistä saa harhaanjohtavia kuvia. Huh, elämä taas tasapainossa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täällä ei taida olla maailman tyhmin asia-ketjua, joten laitan tänne: Nimipäiväonnittelut.
Nokitan tanssimisella. Ei jumalauta, voiko vammasemman näköstä spedeilyä olla? Poislukien striptease, toki.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Täällä ei taida olla maailman tyhmin asia-ketjua, joten laitan tänne: Nimipäiväonnittelut.
Ei liity suoraan asiaan, mutta muistan, kun joillakin kavereilla oli alakouluiässä kaiketi ihan nimipäiväjuhlia ja joillekin maksettiin kotona rahaa koemenestyksen mukaan. Omalla nimelläni ei ole suoraan nimipäivää kalenterissa, ja vanhempani tyrmäsivät ykskantaan esittämäni kysymyksen ko. rahallisesta kannustimesta opiskelussa. Varmasti hyvä niin. Kiitos heille.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Mä en ymmärrä miksi puhelinten näyttöjen täytyy olla niin isoja. Mulla on nyt pari kolme vuotta vanha puhelin, jossa on 5,2" näyttö, ja sekin on siinä mukavan koon rajoilla. Olen katsellut uutta puhelinta mutta en mä nyt halua mitään yli kuuden tuuman kalikkaa, jota on hankala käyttää. Mahtuuko edes taskuun kunnolla?

No, kait ne on sitten joillekin teinitytöille tietokoneen korvikkeita ja siksi pitää sellaista käyttöä varten olla iso näyttö, mutta nyt saatana sentään puhelin on puhelin eikä mikään tietokone.
 

A Siente

Jäsen
Mä en ymmärrä miksi puhelinten näyttöjen täytyy olla niin isoja. Mulla on nyt pari kolme vuotta vanha puhelin, jossa on 5,2" näyttö, ja sekin on siinä mukavan koon rajoilla. Olen katsellut uutta puhelinta mutta en mä nyt halua mitään yli kuuden tuuman kalikkaa, jota on hankala käyttää. Mahtuuko edes taskuun kunnolla?

No, kait ne on sitten joillekin teinitytöille tietokoneen korvikkeita ja siksi pitää sellaista käyttöä varten olla iso näyttö, mutta nyt saatana sentään puhelin on puhelin eikä mikään tietokone.

Yli kuuden tuumanen ei välttämättä mahdu taskuun kunnolla. Alkaa olemaan siinä rajoilla onko sitä mukava kuljettaa mukana. 5.5 tuuma suunnilleen on se optimaalinen koko puhelimelle.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Yli kuuden tuumanen ei välttämättä mahdu taskuun kunnolla. Alkaa olemaan siinä rajoilla onko sitä mukava kuljettaa mukana. 5.5 tuuma suunnilleen on se optimaalinen koko puhelimelle.
Mutta yli kuusi tuumainen mahtuu vielä housuihin mukavasti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yli kuuden tuumanen ei välttämättä mahdu taskuun kunnolla. Alkaa olemaan siinä rajoilla onko sitä mukava kuljettaa mukana. 5.5 tuuma suunnilleen on se optimaalinen koko puhelimelle.
Ei se kyllä ole, mutta kun ei oikein pienempiäkään ole (järkevässä teho/laatu/hinta-luokassa). Yhdellä kädellä käyttäminen olisi jollain 4.5-5 tuumaisella paljon kätevämpää, ja näyttö ei kuitenkaan olisi liian pieni sormille. 5.5 vaatii jo jonkun popsocketin tms killuttimen että sen käyttö yhdellä kädellä on mukavaa ja varmaa.
Iphone 6-8:n 4.7 tuumaa on aika optimaalinen kännykän koko.
Kaikki tämä tietysti riippuu käden koostakin. Minulla on tosi iso. Nenä.
 
Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Sananvapaus on monimutkainen juttu.
Enemmistöön kuuluva, ei saa sanoa samoin sanoin, kuin vähemmistöön kuuluva.
Mutta monen kotona tilanne onkin toisinpäin. Muija edustaa enemmistöä (määräysvalta), ja ukko vähemmistöä. Mutta siltikään ukko ei saa käyttää samoja sanoja, kuin muija, vaan tulee tuomituksi sanoistaan.
-ja tämä teksti ei ole tiukkapipoisille.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No sitähän minäkin. Älä sitten kirjoittele tuollaisia viestejä, mistä saa harhaanjohtavia kuvia. Huh, elämä taas tasapainossa.
@pettter tarkoitti, että hän on sisustuselementti ja focopoint mistä aina puhutaan. Kuvittele olohuonetta, missä takka ja iso telkkari, muhkeat nahkahuonekalut ja joku messinkinen patsas. Kuvittele myös kuinka ne kalpenee, kun focopoint on uppoutuneena sohvaan. Ympärillä, koristeen omaisesti, hieman tyhjiä bulkkioluttölkkejä sekä pöydällä puoliksi juotu jameson. Pöydällä on myös sekainen kasa kodin kuvalehtiä ja vogue.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jommasta kummasta iltaroskasta luin tänään että Kristiina Mäkelä tarvitsee erityisjärjestelyitä lentokoneeseen, koska hän on 185cm pitkä ja hänellä on pitkät jalat. Olen samanmittainen kuin sukunimikaimani ja minulla myös pitkät jalat (toisin kuin isälläni, jolla oli todella pitkä selkä ja lyhyet jalat) eikä minulle ole mitään ongelmia ikinä ollut lentokoneissa. Jopa finskin koneissa pärjää (Enbraereissa oli jopa todella paljon jalkatilaa, airbusseissa vähemmän mutta ei niissäkään ongelmaa ole). Kannattaisiko Kristiinan opetella istumaan ryhdikkäämmin (ei pitäisi olla vaikeaa huippu-urheilijalle) tai sitten röhnöttää siten, että pistää jalat edellä olevan penkin alle.

Joo siis, uskoisin että Mäkelällä on ollut ensimmäisenä mielessä että nyt tarttee erityisjärjestelyjä. Ei ole edes viitsinyt kokeilla pistää jalkoja penkin alle tai istua ryhdikkäämmin.

PS. Tossa se juttu. Nyt on kintuilla mittaa – loikkaaja Kristiina Mäkelä istuu lentokoneessa erityispaikalla
 
Viimeksi muokattu:

ace

Jäsen
Voin muuten suositella Venäjällä matkailjoille Ural Airlines:n koneita. Todella hyvät jalkatilat ja isommankin ihmisen on helppo matkustaa, itsellä todella positiiviset kokemukset kyseisestä lentoyhtiöstä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo siis, uskoisin että Mäkelällä on ollut ensimmäisenä mielessä että nyt tarttee erityisjärjestelyjä. Ei ole edes viitsinyt kokeilla pistää jalkoja penkin alle tai istua ryhdikkäämmin.

PS. Tossa se juttu. Nyt on kintuilla mittaa – loikkaaja Kristiina Mäkelä istuu lentokoneessa erityispaikalla
Olen istunut Kristiina Mäkelän vieressä lennon barcelonasta stadiin. Istuimme laajarunkoisen koneen takaosan ekalla rivillä keskellä, eikä siinä ollut muita. Loikkaaja piti jalkojaan seinää vasten ylhäällä suuren osan matkasta. Tituleeraan häntä kaveripiirin kuuluvaksi nykyään ja sopiihan hän sinne paremmin kuin koneeseen. Kestän kyllä pitkät jalat.
 

Nick Neim

Jäsen
Jommasta kummasta iltaroskasta luin tänään että Kristiina Mäkelä tarvitsee erityisjärjestelyitä lentokoneeseen, koska hän on 185cm pitkä ja hänellä on pitkät jalat.
Tämän vuoksi tuli tässä ostettua itsellekin avoauto, jotta saatiin Kristiinalle vähän enemmän jalkatilaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
White trash muijat, joiden mielestä on ok soitattaa täysillä räppiä kajareista ruokakaupan kassalla. Oksettaa tuollainen itsekäs ja täysin muista piittaamaton käytös ihmisissä. Ei voida edes ostoksen maksamisen ajaksi mutettaa sitä h**vetin musiikkia. Ja kyseessä siis kaksi nuorehkoa blondia, jotka ovat ikävä kyllä vakioasiakkaita kaupassa, jossa työskentelen. Myötähäpeäähän nuo tosin lähinnä ainakin minussa aiheuttavat.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Häh, en minä mitään Zeppeliniä kuuntele... Pois se minusta.
Et kyllä näköjään ymmärrä mitä menetät.

Pastellinvihreä auton värinä. Toki joku voi tykätäkin, mutta ei ole mun mieleen.
Väriseekö autot muka eri tavoin? Väreissä? Minun autoni värinä on ihan tavallista värinää, en oikein osaa kuvitella sille mitään väriä. Mitä sieniä olet syönyt viime aikoina?

Nokitan tanssimisella. Ei jumalauta, voiko vammasemman näköstä spedeilyä olla? Poislukien striptease, toki.
Viimeksi tanssin 2002 kun menin naimisiin, häävalssin. Ei mulla mitään tanssimista vastaan sinänsä ole, ketkutelkoot vaan. Ja mitä kauniimpi nainen mitä vähemmissä rytkyissä, sen parempi. Mulla vaan ei ole mitään rytmitajua jos pitää liikkua tanssilattialla. Anna mulle kitara käteen tai istuta rumpujen taakse, komppi on kuin Phil Ruddilla. Vaan jos pitää heilua ilman instrumenttia... Ei onnistu.

Voin muuten suositella Venäjällä matkailjoille Ural Airlines:n koneita. Todella hyvät jalkatilat ja isommankin ihmisen on helppo matkustaa, itsellä todella positiiviset kokemukset kyseisestä lentoyhtiöstä.
Miksi kukaan koskaan mistään syystä menisi Venäjälle?
 

ace

Jäsen
Miksi kukaan koskaan mistään syystä menisi Venäjälle?

Tasan minun ajatukset aikaisemmin. Kuitenkin kun tarpeeksi lyödään taaloja lapaan, ihmiset tuppaavat tekemään omituisia ja ennalta arvaamattomia asioita. Lopulta se oli kuitenkin yllättävän positiivinen kokemus, ihan satanan hyviä ruokia tuli siellä syötyä ja mahtavia paikkoja nähtyä.

Tosin tuli koettua niitäkin kokemuksia, joita voidaan pitää perus ennakkoajatuksina Venäjästä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mitä se tarkottaa kun moni aina puhuu että ne tekee jotain ja sit niillä pyörii joku leffa samaan aikaan taustalla. Eihän tossa ole mitään järkeä? Ymmärrän vielä että kuunnellaan musaa taustalla kun puuhataan muuta mutta leffahan menee ihan ohi
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitä se tarkottaa kun moni aina puhuu että ne tekee jotain ja sit niillä pyörii joku leffa samaan aikaan taustalla. Eihän tossa ole mitään järkeä? Ymmärrän vielä että kuunnellaan musaa taustalla kun puuhataan muuta mutta leffahan menee ihan ohi
Oon samaa mieltä. Kyllä jos mä johonkin leffaan koukutun niin pidän katseeni töllössä elokuvan alusta loppuun saakka enkä missään nimessä ala säätämään mitään muuta. Siinähän menee puolet juonestakin ohi jos kohdistaa keskittymisen edes vartiksi toisaalle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä se tarkottaa kun moni aina puhuu että ne tekee jotain ja sit niillä pyörii joku leffa samaan aikaan taustalla. Eihän tossa ole mitään järkeä? Ymmärrän vielä että kuunnellaan musaa taustalla kun puuhataan muuta mutta leffahan menee ihan ohi
No joskus tullu näprättyä puhelinta tai tietokoneelta katottaessa vaihdeltua väli-ikkunoita, tai avattua muita kun leffa on tylsä. Joskus käynyt hakemassa kaapista kaljaa ja muuta myös kun mitään ei tapahdu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös