Vielä vuonna 2019 joudun odottelemaan pari viikkoa rahojani takaisin tililleni nostoautomaatin teknisen häiriön vuoksi. Kuulostaa jotenkin aivan käsittämättömältä. Summa nyt ei ole mikään järisyttävä (400 euroa) eikä varsinaisesti tuolle parin viikon aikana taida tarvettakaan olla, mutta onhan se nyt perkele, jos viime viikon keskiviikkona suoritettu nostotapahtuma Italiassa edelleen roikkuu katevarauksissa, eikä sitä voida "helposti purkaa, vaan se on oma prosessinsa" jonka vuoksi odottelemme sen kaksi viikkoa, jolloin se siis purkaantuu automaattisesti. Hieman tiukemmalla elävälle tuo olisi pitkä aika makuuttaa rahoja noinkin pitkään käyttämisen ulottumattomissa.
Tätä ei Osuuspankin ensimmäinen asiakaspalvelija keskiviikkona sanonut, joten joko sain aivan paskaa asiakaspalvelua, tai sitten systeemi on aivan paska.