Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 239 410
  • 7 320

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei avaudu, kuka ihmeen älykääpiö voi saada semmoisen kuningasidean, että 15-vuotiaalle voi antaa rajoitetun henkilöauton käsiinsä. Siis ei vittu. No on se turvallisempi sille nuorelle, mutta aivan kauhea miina muille tienkäyttäjille. Onneks/toivottavasti tuo koko idea taidetaan kuopata. Marraskuussahan sen piti tulla voimaan.
Itse miettinyt puolestaan veneilyn suhteen vähän vastaavaa, eli 15-vuotias voi ajaa ilman sen kummempaa pätevyyttä yli 20-metristä venettä. Lisäksi ihan yleisesti vesillä saa ajella korkeintaan promillen humalassa ja se on ihan ok.

Toki eipä poliiseilla riitä resursseja valvomaan liikennettä maantielläkään niin saatika sitten vesillä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...
Kauhea kauhea idea liikenneturvallisuuden kannalta. Ei avaudu.
Ei välttämättä pitkällä aikavälillä. Eikös noille voisi antaa ihan tavallisen auton, mutta pakottaa käyttämään jotain kannettavaa ajopiirturia tms. Jotenkin ajattelen, että tommonen 16 vuotias voisi vielä ottaa tosissaan kun sanotaan, että "et ehkä ole maailman kovin rallikuski", "kannattaa ottaa riskit tosissaan", "ihimisiä oikeasti kuolee liikenteessä" jne. Ainakaan tommoselle pari vuotta vanhemmalle ei mene kovin hyvin jakeluun. Itsekin olen tuon ikäisenä tehnyt autolla niin typeriä juttuja, että ei mitään rajaa, mutta edellisen ylinopeussakon olen saanut joskus vuonna -90 jolloin olin 23 vuotias, mistä lähtien olen ymmärtänyt ehkä paremmin. Ehkä olisin 16 vuotiaana ollut vähemmän testosteronin pilaama. Onkohan mitään tilastoja maista missä autoilun voi aloittaa jo nuorempana?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aa juu. Heh. Olin varma, että joku sulle läheinen nainen valittaa esim. autosta kuuluvista äänistä tai vastaavaa, vaikka kaikki toimii ja on kuten pitääkin.
Ha! Tässä on just maalattu makkarin seiniä sillee noin niinku kärpäsen kyrvän verran tummemmalla sävyllä kun aiempi väri. Vittu, vaikka joku olis maalannut noi seinät sillä välin kun oon pois himasta, niin en huomais mitään eroa. Sitä paitsi, joka helevetin ikisessä asunnossa johon oon muuttanut, on ollut seinissä väri valmiina. Ei oo tarvinu asentaa itte. Naisten vissiin tarttee... Se seinä erottaa huaneet toisistaan ja vissiin tukee vähän ettei tuu katto niskaan. Väitän että ne toimii mainitulla tavalla oli ne sitten valkoset, hiirenharmaat, paskanruskeet tai gerbiilin sperman väriset. Ei vaikuta mun elämääni niin mitenkään.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulle ei avaudu se, että mitä teen tolla sinisellä pallukalla, joka kertoo montako viestiä olen kirjoittanut mihinkin ketjuun. Mitä sillä tiedolla tekee?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ha! Tässä on just maalattu makkarin seiniä sillee noin niinku kärpäsen kyrvän verran tummemmalla sävyllä kun aiempi väri. Vittu, vaikka joku olis maalannut noi seinät sillä välin kun oon pois himasta, niin en huomais mitään eroa. Sitä paitsi, joka helevetin ikisessä asunnossa johon oon muuttanut, on ollut seinissä väri valmiina. Ei oo tarvinu asentaa itte. Naisten vissiin tarttee... Se seinä erottaa huaneet toisistaan ja vissiin tukee vähän ettei tuu katto niskaan. Väitän että ne toimii mainitulla tavalla oli ne sitten valkoset, hiirenharmaat, paskanruskeet tai gerbiilin sperman väriset. Ei vaikuta mun elämääni niin mitenkään.
Ai että! Ehkä eniten ärsyttää kun valitaan esim maalin sävyä, tai miksei myös jotain vaatteita tai koruja, niin sitä valintaa hinkataan ja jahkaillaan loputtomasti, vaikka vittusaatana kukaan ei osaa siitä lopputuloksesta sanoa, oliko se eka vai viidessadas kokeiltu ehdokas. Miksei voi ottaa ekaa hyvää ja mennä sillä?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ha! Tässä on just maalattu makkarin seiniä sillee noin niinku kärpäsen kyrvän verran tummemmalla sävyllä kun aiempi väri. Vittu, vaikka joku olis maalannut noi seinät sillä välin kun oon pois himasta, niin en huomais mitään eroa. Sitä paitsi, joka helevetin ikisessä asunnossa johon oon muuttanut, on ollut seinissä väri valmiina. Ei oo tarvinu asentaa itte. Naisten vissiin tarttee... Se seinä erottaa huaneet toisistaan ja vissiin tukee vähän ettei tuu katto niskaan. Väitän että ne toimii mainitulla tavalla oli ne sitten valkoset, hiirenharmaat, paskanruskeet tai gerbiilin sperman väriset. Ei vaikuta mun elämääni niin mitenkään.

Naiset myös joskus haluaa vaihtaa verhot, vaikka entisiäkään ei ole vielä edes tarvinnut paikata kertaakaan. Ihan toimivat verhot, mutta ei kun vaihtoon. Ei avaudu. Tai kyllä ne verhot avautuu, mutta ei niiden vaihtaminen.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuttava juuri puhui, että on asunut vuokrakämpässä nyt vaaditun ajan ja maksanut vuokrat säännöllisesti, niin sai vuokranantajalta luvan ja jonkun alennuskupongin, että saa maalata ja tapetoida kämppää. Kuulostaa ihan hyvältä systeemiltä vuokranantajan kannalta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuttava juuri puhui, että on asunut vuokrakämpässä nyt vaaditun ajan ja maksanut vuokrat säännöllisesti, niin sai vuokranantajalta luvan ja jonkun alennuskupongin, että saa maalata ja tapetoida kämppää. Kuulostaa ihan hyvältä systeemiltä vuokranantajan kannalta.

Vuokranantaja: "-Joo tehkää ihan vapaasti kylpyhuoneremontti. Tossa on 10euron alennuskuponki K-rautaan, niin saatte vähän halvemmalla".

Kaksi viikkoa remontista:"-Joo tästähän tuli todella hieno. Teillä onkin nyt puoli vuotta aikaa painua vittuun täältä".
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ha! Tässä on just maalattu makkarin seiniä sillee noin niinku kärpäsen kyrvän verran tummemmalla sävyllä kun aiempi väri. Vittu, vaikka joku olis maalannut noi seinät sillä välin kun oon pois himasta, niin en huomais mitään eroa. Sitä paitsi, joka helevetin ikisessä asunnossa johon oon muuttanut, on ollut seinissä väri valmiina. Ei oo tarvinu asentaa itte. Naisten vissiin tarttee... Se seinä erottaa huaneet toisistaan ja vissiin tukee vähän ettei tuu katto niskaan. Väitän että ne toimii mainitulla tavalla oli ne sitten valkoset, hiirenharmaat, paskanruskeet tai gerbiilin sperman väriset. Ei vaikuta mun elämääni niin mitenkään.
Tässä on kyse vallasta. Se, joka saa päättää seinien tai verhojen värin tai kaapin paikan, on pomo. Ainakin hän luulee niin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Se et jengi valittaa tästä palstan uudistuksesta. Mielestäni tässä uudessa ulkoasussa on enemmän plussia ku miinuksia. Tumma teema etenkin 5/5. Käytinhän "yöteemaa" ennestään jo niin Discordissa, Twitchissa kuin Youtubessakin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minkä helvetin takia Iltapaskat kirjoittavat jatkuvalla syötöllä tästä porilaispariskunnasta Rita Niemi - mikälie Manninen. Ei mene taatusti ainuttakaan viikkoa, ettei jonkun syyn takia tämä "tähtipari" olisi otsikoissa. Jotenkin todella vastenmielisiä ja luotaantyötäviä ihmisiä. - Ja en, en avannut tänään(kään) juttua, pisti vaan tuo IS:n otsikko silmiin.
Jos niitä ei kukaan lukisi, niin eipä niitä uusia juttujakaan tehtäisi. Kun on kysyntää, niin sitten on myös tarjontaa.

Eli ei syytetä tästä iltapaskoja, vaan syytetään tästä niitä ihmisiä, jotka lukevat näitä turhia juttuja.

EDIT: Tämä tyhmä uusi palsta ei sitten vienytkään minua uusimpaan viestiin, joten tuli vastattua lähes kuukauden takaiseen. Noh menkööt nyt sitten...
 

444

Jäsen
Naiset myös joskus haluaa vaihtaa verhot, vaikka entisiäkään ei ole vielä edes tarvinnut paikata kertaakaan. Ihan toimivat verhot, mutta ei kun vaihtoon. Ei avaudu. Tai kyllä ne verhot avautuu, mutta ei niiden vaihtaminen.
Tätä mä en myöskään tajua. Itse olen vaihtanut verhotangot kolmesti, mutta itse verhoja en vielä kertaakaan.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rikollisten ihailu tai kuolailu. Tuollainen laatuartikkeli tuli vastaan, kun lueskelin Porvoon poliisiampumisia koskevia juttuja. Ei jaksa ymmärtää, ei.


Joku Terhi Tervashonka tai Virpi Butt saa aikaan lähinnä oksennusrefleksin, vaikka kai niitäkin joku ihailee.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämä "yö-teema" ei vain aukea eikä toimi minulle. Jotkut tuota diggaavat eikä aukea miksi kun on niin rasittava. Onhan se hyvä jos jollain tuo toimii. Jatkan "päivä-teemalla". Eikä ole liian kirkas minulle puhelimella...
 
Ei avaudu, miksi ihmiset lukevat noita lottovoittouutisia niin paljon, että iltapäivälehtien kannattaa kirjoitella sitä samaa paskaa jo kahdeksatta päivää. Melkoista ilmaista mainontaa Veikkaukselle, jota sama lehdistö on haukkunut viime viikot. No klikkaukset ratkaisee jne.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olenko minä sokea vai sinisilmäinen kun en näe niitä huumehörhöjä jotka ovat vallanneet Lahden keskustan ja joiden takia ihmiset ei uskalla enää kulkea siellä. Näin on ainakin jos näppiksiä uskoo (näppikset on tekstiviestejä joita lukijat lähettää lehden julkaistavaksi). Huumeita kuulemma myydään kauppakeskuksissa, kaupoissa, joka kadun kulmassa, keskellä katua, kirjastossa ja kouluissa. Itse liikun jonkin verran Lahdessa enkä ole havainnut mitään ylenmääräistä tai hälyttävää huumehörhöjen liikehdintää eikä minua pelota huumeiden tai niiden käyttäjien pelossa kulkea kaupungilla. Ehkä olen vain niin sokea etten näe miten huumehörhöt ovat vallanneet kaupat, kadut ja kauppakeskuksen.
Liitteessä näppisviesti tämän päivän lehdestä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20190831-214900~3.png
    Screenshot_20190831-214900~3.png
    98 KB · kertaa luettu: 286

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Minulle ei avaudu tupakankäyttö. Tupakka pitäisi saada Suomesta pois vuoteen 2024 mennessä tai muuten minä teen lakialoitteen sen kieltämiseksi.


Tuossa käsittelen itse aihetta tarkemmin.
Minulla kesti ainakin minuutin verran avautua, että mitä kieltä tuolla videolla puhuttiin.
 

ace

Jäsen
Ei avaudu miksi jotkut käyvät loputonta sanasotaa ja kiukuttelevat (mitä tapahtuisikaan jos oltaisiin irl) moderaattoreita vastaan.

Oma viestimääräni ei vedä vertoja palstan staroille, mutta ilman ongelmia olen aina selvinnyt.

Miksi pitää vängätä ja valittaa jokaisesta tuomiosta, jos käyttäydyt niinkuin äiti opetti, niin ei pitäisi olla aihetta moiseen.

Ymmärrän että välillä visiiri menee huuruun, mutta vastaa sanoistasi kuin mies. On vaan saatanan säälittävää että ruikutat tuomiostasi jälkeen päin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Minulle ei avaudu tupakankäyttö. Tupakka pitäisi saada Suomesta pois vuoteen 2024 mennessä tai muuten minä teen lakialoitteen sen kieltämiseksi.



Tuossa käsittelen itse aihetta tarkemmin.

Mulle ei avaudu vieläkään, mikä tekee tupakasta laillista, mutta kannabiksesta laitonta. Kieltämättä tekisi mieli kuulla, mitkä onkaan ne tupakanpolton todelliset hyödyt vs. lukuisat terveyshaitat, jotka ovat kaikkien tiedossa. Täyttä paskaa nuo syöpäkääryleet ovat ja moni ihminen voisi niin paljon terveemmin ilman röökiä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulle ei avaudu tupakankäyttö. Tupakka pitäisi saada Suomesta pois vuoteen 2024 mennessä tai muuten minä teen lakialoitteen sen kieltämiseksi.



Tuossa käsittelen itse aihetta tarkemmin.

Onko videon kesto 420 sattumaa? ;) No vitsi vitsi, hyvä video. Itseäni ei henkilökohtaisesti haittaisi yhtään vaikka tupakan myynti lopetettaisiin tähän paikkaan maailmanlaajuisesti. Ikinä en ole polttanut, enkä tule polttamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös