Asia, joka ei avaudu minulle

• 1 319 157
  • 7 671

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ylähuulen päällä lävistyspallo. Miksi? Tekee naisesta kun naisesta ruman. En ikinä meisselöisi, saatikka suutelisi kyseenomaisen pallon omaavaa kummajaista. Menee genitaalilävistyksien kastiin.

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ylähuulen päällä lävistyspallo. Miksi? Tekee naisesta kun naisesta ruman. En ikinä meisselöisi, saatikka suutelisi kyseenomaisen pallon omaavaa kummajaista. Menee genitaalilävistyksien kastiin.

Tuota, eikös sinun suosikki pesäpallo- joukkueen paikkakunnalla juuri ole runsaasti tämän genren naisia? Ainakin kun itse olen muutaman kerran Jenssissä pyörähtänyt, niin tuntui ettei kylällä muita ollutkaan kuin rock- henkisiä mimmejä :)

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuota, eikös sinun suosikki pesäpallo- joukkueen paikkakunnalla juuri ole runsaasti tämän genren naisia? Ainakin kun itse olen muutaman kerran Jenssissä pyörähtänyt, niin tuntui ettei kylällä muita ollutkaan kuin rock- henkisiä mimmejä :)
Ainakin itse löysin sieltä pallottoman akan :)

Muista en tiedä. @Evil osaa sanoa varmaan paremmin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja korvissa venytetyt reiät, joista mahtuu golfpallokin läpi. Varmaan hienon näköset kasikymppisenä.

Esimerkiksi Etiopiassa odotettavissa oleva elinikä on vain noin 65 vuotta, mutta hienoa dokumenttia sieltä voi nähdä kuinka ne kylissä noita venyttelee ja reikiä tekee. On siellä vanhuksiakin ja onko se sitten miten hienonnäköistä.

Niiden mielestä varmaankin on. Jonkun muun mielestä se on katsojan silmissä.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kertokaa joku nyt mitä oikeasti tapahtui. Muistan tälläisen tarinan.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sä kyllä nautit mainitessas Ville Peltosen. Ja tää semmoinen hyväntahtoinen vinoilu vaan.
Niin? Ja joo. Ja entä sitten? Juottaisin vieläkin. Pitäisi varmaan vaihtaa tyyliä ja allekirjoistuta.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ed Sheeranin suosio, joku hihittelevä nörtin näköinen poika ja landola.

J. Karjalaisessa sentään on jotain. En voi käsittää miksei J. Karjalainen vedä samanlaisia massoja lentokentille. Kertoo kaiken oleellisen ihmisten musiikkimausta. Aivan eri tason muusikko.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ed Sheeranin suosio, joku hihittelevä nörtin näköinen poika ja landola.

J. Karjalaisessa sentään on jotain. En voi käsittää miksei J. Karjalainen vedä samanlaisia massoja lentokentille. Kertoo kaiken oleellisen ihmisten musiikkimausta. Aivan eri tason muusikko.

Ei ole taustalla ahnetta agenttitoimistoa.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Tämä Ed Sheeran oli sen verran tuttu, että nimen olen kuullut ennen, mitä täältä on saanut lukea. Tietoisesti en ole musiikkiaan kuullut, kun vältän kaupallisia kanavia. Enkä kuvaakaan nähnyt, kun selaan iltapaskoistakin lähinnä urheilut. Eli hän ei avaudu minulle. Melkein tekisi mieli googlata, mutta elän mielummin aikaan saadun jännän kanssa ja en sitä tee.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Miten tulee mieleen tämä Viivi& Wagnerin strippi.

Mutta kovilla ammutaan Jatkoajassa tätä nykyä, kun edes nelivuotiaasta asti soittanut ja mm. Dylanin ja Joni Mitchellin esikuvikseen maininnut singer-songwriter ei kelpaa, tai olisi jotenkin vähäisempi muusikko. Kyllä, minullekin Sheeran on aivan yhdentekevä, mutta luulisi, että olisi saanut palstan kirjoittajilta edes muutaman "oikea ihminen, oikea soitin"-pisteen. :)

Liitteet

• musiikkisnobi.gif
    musiikkisnobi.gif
    15,2 KB · kertaa luettu: 506
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Radion kuunteleminen ei avaudu minulle. Kaikki puhuvat siitä, kuinka siellä soi pelkästään huonoa musiikkia, juontajat ovat juntteja tai muuten vain ärsyttäviä ja mainokset aiheuttavat vitutusta.

Eipä avaudu myöskään ihmisten hämmästyminen siitä, että nuorison idolit ovat nykyään vähän eri porukkaa kuin ennen.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Radion kuunteleminen ei avaudu minulle. Kaikki puhuvat siitä, kuinka siellä soi pelkästään huonoa musiikkia, juontajat ovat juntteja tai muuten vain ärsyttäviä ja mainokset aiheuttavat vitutusta.

Eipä avaudu myöskään ihmisten hämmästyminen siitä, että nuorison idolit ovat nykyään vähän eri porukkaa kuin ennen.
Mä kuuntelen vaan töissä sen 4-8 tuntia päivässä. Vapaa-ajalla en ikinä.

Toi idoli juttu muakin välillä mietityttää, mutta kai mäkin kahdenkymenen vuoden päästä paheksun sen aikaisia idoleita suureen ääneen jatkoajassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy