Itselleni ei avaudu lainkaan sellainen asia kuin genitaalilävistykset. En vaan kertakaikkiaan pysty ymmärtämään mitä järkeä on ottaa sellainen.
Se lisää tuossa genressä seksuaalista nautintoa
Itselleni ei avaudu lainkaan sellainen asia kuin genitaalilävistykset. En vaan kertakaikkiaan pysty ymmärtämään mitä järkeä on ottaa sellainen.
Ylähuulen päällä lävistyspallo. Miksi? Tekee naisesta kun naisesta ruman. En ikinä meisselöisi, saatikka suutelisi kyseenomaisen pallon omaavaa kummajaista. Menee genitaalilävistyksien kastiin.
Ainakin itse löysin sieltä pallottoman akan :)Tuota, eikös sinun suosikki pesäpallo- joukkueen paikkakunnalla juuri ole runsaasti tämän genren naisia? Ainakin kun itse olen muutaman kerran Jenssissä pyörähtänyt, niin tuntui ettei kylällä muita ollutkaan kuin rock- henkisiä mimmejä :)
Ja korvissa venytetyt reiät, joista mahtuu golfpallokin läpi. Varmaan hienon näköset kasikymppisenä.
Avaisko joku tätä putkareissu tarinaa?Ed Belfourin ja Ville Peltosen putkareissu nevöföget, tuostakin näemmä jo 12 vuotta aikaa.
Avaisko joku tätä putkareissu tarinaa?
Paloauto tms liittyi tarinaan myösOlivat kännissä, joutuivat putkaan.
Kertokaa joku nyt mitä oikeasti tapahtui. Muistan tälläisen tarinan.
Pitikin silloin joskus juottaa Villelle ekaa kännit. Slippery slope jne. Putkareissu on mun syytä.
Pitikin silloin joskus juottaa Villelle ekaa kännit. Slippery slope jne. Putkareissu on mun syytä.
Niin? Ja joo. Ja entä sitten? Juottaisin vieläkin. Pitäisi varmaan vaihtaa tyyliä ja allekirjoistuta.Sä kyllä nautit mainitessas Ville Peltosen. Ja tää semmoinen hyväntahtoinen vinoilu vaan.
Urheilukalastus.
Ed Sheeranin suosio, joku hihittelevä nörtin näköinen poika ja landola.
J. Karjalaisessa sentään on jotain. En voi käsittää miksei J. Karjalainen vedä samanlaisia massoja lentokentille. Kertoo kaiken oleellisen ihmisten musiikkimausta. Aivan eri tason muusikko.
Mä kuuntelen vaan töissä sen 4-8 tuntia päivässä. Vapaa-ajalla en ikinä.Radion kuunteleminen ei avaudu minulle. Kaikki puhuvat siitä, kuinka siellä soi pelkästään huonoa musiikkia, juontajat ovat juntteja tai muuten vain ärsyttäviä ja mainokset aiheuttavat vitutusta.
Eipä avaudu myöskään ihmisten hämmästyminen siitä, että nuorison idolit ovat nykyään vähän eri porukkaa kuin ennen.