Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 239 314
  • 7 320

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä on sinänsä totta. Toiset saa fiiliksiä esim urheilun seuraamisesta ja toiset sitten vaikka talojen katselemisesta.

Monelle on varmasti hupina asuntomessuilla (ja jopa myytävien talojen näytöissä) käymiseen myös uteliaisuus ja kaiken maailman sadattelu. "Kylläpäs oli muuten mauton kylpyhuone". "No niin olikin, ja on varmasti maksanutkin ihan kamalasti".

Samantyylistä inhorealismia voi harrastaa hyvin vaikkapa KooKoota, Ilvestä tai Lukkoa kannattamalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itselle ei vaan messujen kiinnostavuus ole auennut.

Olin pienenä Helsingin messukeskuksessa siivoojana eli iltaisin pääsin käymään läpi kaiken messumateriaalin. Joskus olen maksanut pääsylipun jonnekin ja enää en mene koskaan omalla rahalla.

Ei vain aukea mitä järkeä missään messuissa on, jos ei kuitenkaan ole ostamassa mitään. Ja vaikka olisi, niin silti.

Huvinsa tosiaan kullakin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En ole itse koskaan asuntomessuilla käynyt, mutta ymmärrän täysin miksi sinne mennään.
Itse olen käynyt 2000-luvun alussa Heinolassa kun sain lipun. Olihan siellä hienon näköistä, aurinko paistoi, ihmisiä oli paljon. Jos en väärin muista niin joihinkin taloihin oli jonot... Minua ei vain kiinnostanut ja lähdin pian pois. Eikä minusta ole hölmöä eikä väärin järjestää asuntomessuja koska ne todellakin kiinnostaa ihmisiä. Ne ei vain aukea minulle... En koe niitä kiinnostavina.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eikä minusta ole hölmöä eikä väärin järjestää asuntomessuja koska ne todellakin kiinnostaa ihmisiä. Ne ei vain aukea minulle... En koe niitä kiinnostavina.

Keittiöpsykologi arvelee ison osan kiinnostuksessa olevan sellaisessa tirkistelyssä, naapurikateudessa ja mitä niitä on. Ne taitaa olla aika suosittuja artikkeleita naisten lehdissä, kun joku julkkis esittelee kotinsa.

Tokihan @Iisoppi jättitilukset pitäisi päästä näkemään, mutta muuten on koko lailla sama miten joku palstatoveri asuu. Tai miksipäs ei jotkut perustiedot kiinnostaisikin vaan pitäisikö niihin jonottaa päästäkseen oikein näkemään.

Jotain miten asut ketjuja taitaa ollakin muuten.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen käynyt 2000-luvun alussa Heinolassa kun sain lipun. Olihan siellä hienon näköistä, aurinko paistoi, ihmisiä oli paljon. Jos en väärin muista niin joihinkin taloihin oli jonot... Minua ei vain kiinnostanut ja lähdin pian pois. Eikä minusta ole hölmöä eikä väärin järjestää asuntomessuja koska ne todellakin kiinnostaa ihmisiä. Ne ei vain aukea minulle... En koe niitä kiinnostavina.

Kyllähän ihmiset rakentavat/rakennuttavat taloja. Joka vuosi. Asuntomessuilla kai löytyy niitä uusimpia juttuja ja vaihtoehtoja eri ratkaisuihin.

Mutta miksi kommentoin: koska myös tasan kerran käynyt asuntomessuilla ja oli myös nuo Heinolan (2004) messut. Ja juuri siksi käytiin, koska oli tontti hommattuna ja siihen nousevan talon suunittelu tulilla.

Kyllähän tuolta mukaan tarttui pari säkillistä materiaalia (95% turhaa), mutta muistaakseni osan materiaalin (talotehtaiden kuvastojen) perusteella raakattiin vaihtoehdot firmasta/mallista kahteen kolmeen ja sitten paikallisien myyjien kanssa hoidettiin loput.

Keli oli kyllä hieno, tosin yksi ukkoskuuro osui kohdille. Mieleen jäänyt rivari (tai paritalo), josta olohuoneen ovesta alkava terassi oli sama kuin laituri ja siitä suoraan järvi Ruotsalainen. Ei kyllä varmaan kovin hyvä pienten lapsien perheille mutta vesillä viihtyville oiva koti. Aika harvassa kämpässä on olohuoneen ovelta vesiyhteys mm. Lahteen ja Jyväskylään.
 

Glove

Jäsen
Ex-anoppi kävi miehensä kanssa joka vuosi asuntomessuilla. Enpä tullut koskaan kysyneeksi minkä takia. Itse olen ajellut Oulun asuntomessualueella messujen jälkeen.

Mutta se mikä minulle ei aukea on juniorijalkapallon kesätauko. Kesä parhaimmillaan, pelialustat hyvässä kunnossa ja toiminta seis. Mitä järkeä? Kai se pitäisi reenata kun ei tämä Suomen kesä kovin pitkä ole. Ei ihme ettei Suomesta tule huippufutareita.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-Jone Nikula uhoamassa radiossa.
-Jone Nikula nauramassa "äijämäisesti" radiossa.
-Jone Nikula kiroilemassa radiossa.
-Jone Nikula äijäilemässä radiossa.
-Jone Nikula kehuskelemassa Hynystä.

Ei avaudu, että miksei tämä kaveri voinut kirjoittaa vain Jone Nikula tuonne junttiketjuun.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Mutta se mikä minulle ei aukea on juniorijalkapallon kesätauko. Kesä parhaimmillaan, pelialustat hyvässä kunnossa ja toiminta seis. Mitä järkeä? Kai se pitäisi reenata kun ei tämä Suomen kesä kovin pitkä ole. Ei ihme ettei Suomesta tule huippufutareita.

Päinvastoin. Kesällä ulosmitataan sitä mitä olet tehnyt talven yli pallon kanssa ja ilman. Kokkola Cup alkaa tänään.
 

Glove

Jäsen
Päinvastoin. Kesällä ulosmitataan sitä mitä olet tehnyt talven yli pallon kanssa ja ilman. Kokkola Cup alkaa tänään.

Hyvä, että jossain tapahtuu. Pesäpalloilijat ovat vallanneet ilmeisesti kaikki Oulun tekonurmet suurleirin merkeissä. Hyvin osaavat hyödyntää jalkapalloilijoiden kesätauon.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselleni ei avaudu lainkaan sellainen asia kuin genitaalilävistykset. En vaan kertakaikkiaan pysty ymmärtämään mitä järkeä on ottaa sellainen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ylähuulen päällä lävistyspallo. Miksi? Tekee naisesta kun naisesta ruman. En ikinä meisselöisi, saatikka suutelisi kyseenomaisen pallon omaavaa kummajaista. Menee genitaalilävistyksien kastiin.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ylähuulen päällä lävistyspallo. Miksi? Tekee naisesta kun naisesta ruman. En ikinä meisselöisi, saatikka suutelisi kyseenomaisen pallon omaavaa kummajaista. Menee genitaalilävistyksien kastiin.

Tuota, eikös sinun suosikki pesäpallo- joukkueen paikkakunnalla juuri ole runsaasti tämän genren naisia? Ainakin kun itse olen muutaman kerran Jenssissä pyörähtänyt, niin tuntui ettei kylällä muita ollutkaan kuin rock- henkisiä mimmejä :)
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuota, eikös sinun suosikki pesäpallo- joukkueen paikkakunnalla juuri ole runsaasti tämän genren naisia? Ainakin kun itse olen muutaman kerran Jenssissä pyörähtänyt, niin tuntui ettei kylällä muita ollutkaan kuin rock- henkisiä mimmejä :)
Ainakin itse löysin sieltä pallottoman akan :)

Muista en tiedä. @Evil osaa sanoa varmaan paremmin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja korvissa venytetyt reiät, joista mahtuu golfpallokin läpi. Varmaan hienon näköset kasikymppisenä.

Esimerkiksi Etiopiassa odotettavissa oleva elinikä on vain noin 65 vuotta, mutta hienoa dokumenttia sieltä voi nähdä kuinka ne kylissä noita venyttelee ja reikiä tekee. On siellä vanhuksiakin ja onko se sitten miten hienonnäköistä.

Niiden mielestä varmaankin on. Jonkun muun mielestä se on katsojan silmissä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kertokaa joku nyt mitä oikeasti tapahtui. Muistan tälläisen tarinan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös