Lentopelkooni on yksi syy, kontrollin puute.
Tämäpä se. Sinänsä palstaveli
@ernestipotsi toi esille ihan hyvän huomion, että ei minunkaan elämässä kaikki tekeminen mene turvallisuus edellä, tai yhtä sun toista pöhköä on tullut duunattua, mutta jotenkin niissä mä olen sen tilanteen herra - lentokoneessa en. Asia, joka toisaalta on aika pöhköä sekin, koska tuskin minkään ihmisen kehittämän mekaanisen liikkumismuodon turvallisuuden eteen nähdään niin paljon vaivaa kuin kaupallisen lentoliikenteen. Ja outoa sekin, että itse en edes pelkää sitä, että se kone tippuu, mutta se voimattomuus siellä 11 kilometrin korkeudessa ei tunnu lainkaan hyvältä. Aivan kuin paatin mukana avomerellä sen enempää voisit vaikuttaa oman tilanteeseesi.
Noh, mulla on omat keinoni ja lääketieteelliset apuni siihen, että lennot menee kohdaltani ainakin yleistä lentoturvallisuutta, tai kanssamatkustajien mukavuutta heikentämättä, mutta toivoisin myös, ettei kukaan ainakaan pilkkaisi tätä "henkistä vajavaisuutta", koska se on ihan vitun perseestä stressata niitä lentoja, enkä ainakaan nyt tiedä miten sen yli pääsisi. Toki eipä sitä svidduilua ainakaan täällä Jatkiksessa esiinny.