Sosiaalinen media. Tai oikeestaan ns. brändäys sosiaalisessa mediassa. Onko siihen olemassa noin 1,5 tapaa tehdä koska kaikki on yhdestä puusta veistettyjä.
Kuvassa on huoliteltu yleisilme, siisti puku ja kasvoilla mielenvikaiseen virnistykseen kääntynyt hymy. Pelkästään nämä tunnusmerkit rekisteröimällä voi alle sekunnissa tehdä seuraavat johtopäätökset yli 90% osumatarkkuudella:
a)Esittelyteksti on englanniksi, mutta twiittaaminen tapahtuu suomeksi.
b)Esittelyteksti sisältää joko sanan entrepreneur, sales tai marketing. Suurella todennäköisyydellä nämä kaikki.
c)Esittelyteksti sisältää jonkin voimaannuttavan oivalluksen tai mietelauseen.
"Live life to the fullest. Every sunrise is a new possibility. Entrepreneur. Sales and marketing in Horses Ass. #marketing #digitalist"
Jotenkin sellanen epäuskottava liukuhihnamainen ehostus tulee tollasista mieleen. Eli päinvastainen olo mikä luultavasti tarkoitus. Tosin, tuskinpa mulle brändäävätkään, vaan toisille kaltaisilleen.
Ei avaudu, miksi liigapeleissä on vielä 2010-luvulla noita huiskatyttöjä. Jotenkin noloa.
Oon miettinyt tuota esiintymisen, ryhmädynamiikan ja kokemusten kautta. Siis huiskatyttöjen itsensä kannalta. Ehkä tostakin hommasta saa jotain irti ja tarttuu matkaan.
Mutta Hiitelä kirjoitti asiasta osuvasti pari vuotta sitten. Eli kuinka tanssitytöt heilumassa pelikatkolla muuten täysin pystyynkuolleessa ja/tai puolityhjässä hallissa on lievästi vaivaannuttavaa.
En tosin tiedä josko heillä on tänä päivänä muitakin markkinoinnillisia tehtäviä. Luultavasti seurasta riippuen.