Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 534
  • 33 924

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Puoli kiloa konvehteja sisältää kutakuinkin yhden annoksen alkoholia. Kahdesta kilosta voisi jo tulla rattijuopumus jos pystyy syömään tarpeeksi nopeasti.
Hmmm, alkoholipitoisuus ei varmaankaan ole edes lähelläkään 2,8% silloin, eli väärin tehty kassaneidiltä kun ei myynyt ;)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hmmm, alkoholipitoisuus ei varmaankaan ole edes lähelläkään 2,8% silloin, eli väärin tehty kassaneidiltä kun ei myynyt ;)
Paremmin pitäisi ykkösolut brändätä ysin jälkeiseksi yöolueksi. Nythän koko genre on termin myötä aika laimea (sic). Jonkun fantsun Ipan voisi laimentaa 2,8% ja lanseerata Night IPA, NIPA. Neumannia en kuitenkaan tähän sotkisi, kun kuitenkin Yö-oluesta paremminkin kyse.
Sitähän pitää vain juoda enemmän (sanoi Osmokin aikoinaan). Välivesi on valmiiksi sekoitettu.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Sitähän pitää vain juoda enemmän (sanoi Osmokin aikoinaan). Välivesi on valmiiksi sekoitettu.
Minulle avautui intissä (keväällä 1990) että samasta määrästä ykköskaljaa saa saman krapulan kun keskikaljasta, sillä erolla ettei tullut kännejä. Meillä oli TJ jotain 50 eräänä sunnuntai-iltapäivänä ja kolmen varusmiehen voimin päätettiin täyttää pöytä samalla määrällä tyhjiä (ykkös)olutpulloja. Päästiin 15 pulloon/nuppi, mutta sen jälkeen oli "liian hapokasta" ja annettiin periksi n. tunti ennen sotkun sulkemista. Krapula seuraavana aamuna oli hirvittävä, vaikka ei oltu juuri ollenkaan kännissä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että mikäli Yhdysvalloille käy kuten Neuvostoliitolle eli liittovaltio hajoaa, ja syntyy lukuisia uusia itsenäisiä valtioita, niin tietyissä urheilulajeissa tulee palkintosijoille melkoinen uusjako. Esimerkiksi koripallo, yleisurheilu ja nyrkkeily.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Eräs ihminen sanoi mulle kesällä, että bensa, on aina tiistaisin halvinta. Pitää muuten erittäin hyvin paikkansa, kun oon sitä tässä monta kuukautta katsellut.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eräs ihminen sanoi mulle kesällä, että bensa, on aina tiistaisin halvinta. Pitää muuten erittäin hyvin paikkansa, kun oon sitä tässä monta kuukautta katsellut.
Mietinpö itseasiassa tänään parin aseman ohi ajaessa, että onpas edullista bensaa. Hyvä tietää.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkäsaaren uusi alue näyttää vastarannalta katsellessa iltavalaistuksessa ja kuutamossa aika hienolta. Päivänvalossa neuvostolähiöltä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jätkäsaaren uusi alue näyttää vastarannalta katsellessa iltavalaistuksessa ja kuutamossa aika hienolta. Päivänvalossa neuvostolähiöltä.
Jätkäsaari on ihan perseestä. Kalasatama/Verkkosasri tms. Siitä tullee ihan hieno.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jätkäsaari on ihan perseestä. Kalasatama/Verkkosasri tms. Siitä tullee ihan hieno.
Jokaisena toimistopäivänä ajan Kalasataman läpi Keskustaan ja todella ankealta se edelleen näyttää. Näytti toki ankealta myös 10 vuotta sitten kun alueen kehitystä ei oltu vielä aloitettu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jotkut ihmiset on tyhmiä... ikään katsomatta. Ja tekevät huonoa valintoja neuvoista huolimatta. Eikä sille voi mitään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jokaisena toimistopäivänä ajan Kalasataman läpi Keskustaan ja todella ankealta se edelleen näyttää. Näytti toki ankealta myös 10 vuotta sitten kun alueen kehitystä ei oltu vielä aloitettu.
Toki se vielä. Aineksia on ja jos menee suunnitelmien mukaan niin hyvä tulee. Vrt siis Jätkäsaari.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
90 prosenttia maailman väestöstä asuu pohjoisella pallonpuoliskolla. Yllättävä luku, vaikka syyt selviävät heti kun karttapalloa päässään vähänkin miettii.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miten vähän nykyään seuraan liigaa. Tsekkasin tämän päivän kokoonpanot: puolet ihan tuntemattomia. Tuntemistakin osa lainoja.

Kuvittelin sentään jotain tietäväni. Kyllä mä sen matsin per viikko kuitenkin yritän katsoa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
No joku höntsä siellä on tänään. Niitä kokoonpanoja katselin. Eikös nuo liigaa pelaa?

Ei ainakaan tätä Suomen jääkiekon pääsarjaa, eli Liigaa, pelata tänään. Ainakaan liigan oman kalenterin mukaan. Ei ole Cmoressakaan mitään lähetystä.

Maajoukkue vissiin pelaa jotain höntsää. Jos puhut jostain muusta liigasta, niin sitten mä en vaan ole kärryillä..
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei ainakaan tätä Suomen jääkiekon pääsarjaa, eli Liigaa, pelata tänään. Ainakaan liigan oman kalenterin mukaan. Ei ole Cmoressakaan mitään lähetystä.

Maajoukkue vissiin pelaa jotain höntsää. Jos puhut jostain muusta liigasta, niin sitten mä en vaan ole kärryillä..
No höh. Jos nyt haluat pilkkua käyttää hyväksesi, niin olkoon. Ne pelaajat siellä kaukalossa juuri nyt ovat pääosin liigapelaajia. Tosin vain Suomen paitaa käyttävistä.

Pointti meni ilmeisesti ohi tai sitten vain halusit viisastella. En vain tunne nykyliigan pelaajia niin montaa kun kuvittelin. Sekin on toki enemmän kun KHL:n porukkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös