Ovat vaan saaneet ladattua omiin ohjaimiinsa virtaa. Tai on saanut...
Vaikka kyseessä on kalsarikänniketju, niin kai voi laittaa perusteluita, että miksi tämä biisi. (Tiedän, etten ole se paras neuvoja, mutta...)
Juu stenkkua. Käytin sanaa sytytin kun käsittääkseni kaikki eivät enää nykyään ymmärrä mitä ”stendari” tarkoittaa.
Itselle avautui jossain kohtaa että nykynuoret eivät tiedä että "stendari" tarkoittaa myös sitä mokkulaa joka sytyttää loisteputket. Itse en tiedä mikä sen virallinen nimi edes on.
Sytytin eli sytkä?
No eikös tuo kerrota jo wikipediassakin? Tai jos ei kerrota, niin vähintään pitäisi opettaa koulussa köksäntunneilla.Suklaa, jossa on kokonaisia hasselpähkinöitä, on parempaa kuin suklaa jossa pähkinät on rouhittuna.
No ehkä pitäisi... Suosikkisuklaani (Fazerin sinisen ohella) on tuo kokonaisia hasselpähkinöitä sisältä Fazerin levy. Kun halusin vähän suklaapiristystä (joo, paha tapa) niin meinasin ottaa hasselpähkinälevyn. Sitä ei ollut siinä kaupassa jossa käytiin (pyhäinhäväistys!?!) joten ajattelin että sama kai se on jos ne pähkinät on rouhittuna. NO EI OLE!No eikös tuo kerrota jo wikipediassakin? Tai jos ei kerrota, niin vähintään pitäisi opettaa koulussa köksäntunneilla.
Kuinkahan monta rasiaa noita pitäisi ahmia, että tulisi mitattavissa olevaan humalaan?Kaupan kassa on tarkkana silloinkin kun itse on huolimaton.
Käytiin eilen illalla Prismassa ja ostettiin normaalit ruokaostokset ja minä keräsin vielä karkkeja mukaan ja viimeisenä tempaisin kassalle mennessä kirsikkakonvehtirasian (Madame Pompadour) kärryihin.
Kello oli reippaasti yli 21. Kassalla nuori nainen joutui sanomaan, että en voi myydä näitä enää ja poisti kirsikkakonvehtini ostoksista.
Tajusin heti töppäykseni. No, säästyin tissuttelemasta huomaamattani konvehdeilla.
Suurin piirtein yhtä monta kiloa kun Da Capoja.Kuinkahan monta rasiaa noita pitäisi ahmia, että tulisi mitattavissa olevaan humalaan?
Puoli kiloa konvehteja sisältää kutakuinkin yhden annoksen alkoholia. Kahdesta kilosta voisi jo tulla rattijuopumus jos pystyy syömään tarpeeksi nopeasti.Kuinkahan monta rasiaa noita pitäisi ahmia, että tulisi mitattavissa olevaan humalaan?
On hän.Kaupan kassa on tarkkana silloinkin kun itse on huolimaton.
Käytiin eilen illalla Prismassa ja ostettiin normaalit ruokaostokset ja minä keräsin vielä karkkeja mukaan ja viimeisenä tempaisin kassalle mennessä kirsikkakonvehtirasian (Madame Pompadour) kärryihin.
Kello oli reippaasti yli 21. Kassalla nuori nainen joutui sanomaan, että en voi myydä näitä enää ja poisti kirsikkakonvehtini ostoksista.
Tajusin heti töppäykseni. No, säästyin tissuttelemasta huomaamattani konvehdeilla.
Kaupan kassa on tarkkana silloinkin kun itse on huolimaton.
Hmmm, alkoholipitoisuus ei varmaankaan ole edes lähelläkään 2,8% silloin, eli väärin tehty kassaneidiltä kun ei myynyt ;)Puoli kiloa konvehteja sisältää kutakuinkin yhden annoksen alkoholia. Kahdesta kilosta voisi jo tulla rattijuopumus jos pystyy syömään tarpeeksi nopeasti.
Paremmin pitäisi ykkösolut brändätä ysin jälkeiseksi yöolueksi. Nythän koko genre on termin myötä aika laimea (sic). Jonkun fantsun Ipan voisi laimentaa 2,8% ja lanseerata Night IPA, NIPA. Neumannia en kuitenkaan tähän sotkisi, kun kuitenkin Yö-oluesta paremminkin kyse.Hmmm, alkoholipitoisuus ei varmaankaan ole edes lähelläkään 2,8% silloin, eli väärin tehty kassaneidiltä kun ei myynyt ;)
Minulle avautui intissä (keväällä 1990) että samasta määrästä ykköskaljaa saa saman krapulan kun keskikaljasta, sillä erolla ettei tullut kännejä. Meillä oli TJ jotain 50 eräänä sunnuntai-iltapäivänä ja kolmen varusmiehen voimin päätettiin täyttää pöytä samalla määrällä tyhjiä (ykkös)olutpulloja. Päästiin 15 pulloon/nuppi, mutta sen jälkeen oli "liian hapokasta" ja annettiin periksi n. tunti ennen sotkun sulkemista. Krapula seuraavana aamuna oli hirvittävä, vaikka ei oltu juuri ollenkaan kännissä.Sitähän pitää vain juoda enemmän (sanoi Osmokin aikoinaan). Välivesi on valmiiksi sekoitettu.