Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 886 391
  • 34 596

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joka päivä pikkutytöt pyytelee tupakkaa tai jotain hakea. Parikin kertaa tossa äsken. Siis tää on lisääntynyt viime vuosina. En mä usko mihinkään uutistenlukijoiden juttuihin. Ne tiedot on kuitenkin joltain tutkijoilta.
Sä et vaan tunne tutkijoita. Menisit niiden rinkiin, ne on ihan hyviä keskusteluita. Ainakin alkuillasta. Loppuillasta niillä voi olla liian hyviä ideoita.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En asiaan enää tämän viestin jälkeen palaa. Kyse oli alun pitäen siitä, että kännykän käyttö prepaid liittymällä ei ole mikään tae siitä, etteikö datan julkaisemisesta voisi jäädä kiinni. Useamman mutkan kautta tuo toki onnistuu, mutta siinä vaiheessa ei kyse ole enää mistään "helppo nakki" hommasta. Vaan vaatii jo pidemmän aikavälin suunnittelua sekä vaivannäköä.
Tv-sarjat on toki fiktiota, mutta eikö "The Wiren" kakkoskaudella puitu aika pitkään silloisia (15 vuoden takaisia) sikäläisen poliisin ja rikollisten prepaid-seikkailuja. Kiikkiinhän ne rosvot jäi, mutta aika mielenkiintoisesti vyyhteä selvitettiin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pitäisi varmaan lähteä taas tutkituttamaan masukkaa kun tulee vähän väliä kiputiloja suolistoon ja ripulia. Jos siellä (suolistossa) on jotain uutta tekeillä. Kyllähän sitä on molemmista suunnista tähystelty eikä mitään vikaa ole löytynyt. Toiminnallinen vatsavaiva joo. Enkä minä näistä alavatsan (suoliston) kiputiloihin liittyvistä ripuleista mitään koronaa ole epäillyt (eikö ripuli ole yksi oire joka voi antaa syyn testiin) enkä ole testiin hakeutunut (kyllä, kaikkeen pitää liittää korona, se kuuluu nykyään asiaan). Ehkä olen vastuuton mutta ajattelen että tilanne on se että kärsin jo todetusta vaivasta (alavatsakivut ja siihen liittyvä ripuli joka helpottaa kipua) enkä siis ole uuden äärellä (eli koronan). Oirekuva on niin tuttu ettei täällä varmaan mikään uusi virus jyllää masukassa.

Viimeksi muokattu:

Undrafted

Jäsen
Aikoinaan kotona oli muovinen höyryhengityskippo. Crocodile Dundee ykkösessä Mick kaataa kattilaan kokaiinia käyttävlle kundille vettä sekä käärii pyyhkeen kasvojen ympärille. Miksen ole aiemmin omassa kodissa tajunnut höyryhengittää, kun nuha? Eilen pari kertaa höyrytin itseäni ja olo koheni sekä tänään aamulla niistin kunnon räkäklöntin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto mä unohdin keväällä alkaa fillaroimaan. En koko kesänä koskenutkaan Jopoihin. Tai oon mä pari kertaa kaatunut noita päin ja vaatteet ripustan niihin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Siis nytkö vasta perjantai. Eiks se oo ollut jo kolme päivää.
Niin ja huomenna on sunnuntai. Tai siltä se voi vaikuttaa kun on Alkot kiinni. Kaikki muu taitaakin olla auki... niin kuin mitään pyhää ei edes olisi.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Assyyrialaisia on Yhdysvalloissa niin paljon, että joitakin riittää jopa tukemaan Trumpia.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Klamydia, siis se orkesteriyhtye Pohjanmaalta on julkaissut levyn Kielletty Aikuisilta jo vuonna 2018.
Mennyt ihan ohi ollen ensimmäinen levynsä jonka olen onnistunut ohittamaan. Kertonee vaan kiinnostuksestani nykymusiikkia kohtaan.
No tänään kuunneltava läpi sillä onhan Klamydia itselle suuri ollut tavallaan aina.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Sytytin on vanhempi keksintö kuin tulitikku.
Ilmeisesti tarkoitetaan bensanhajuisten Zippo-miesten stendaria eikä "detonaattoria". Jos niin, näin todellakin on.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ilmeisesti tarkoitetaan bensanhajuisten Zippo-miesten stendaria eikä "detonaattoria". Jos niin, näin todellakin on.
Juu stenkkua. Käytin sanaa sytytin kun käsittääkseni kaikki eivät enää nykyään ymmärrä mitä ”stendari” tarkoittaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy