Minulle jäi epäselväksi että savumerkeilläkö sinä olet sopinut sen ensikontaktin sen tori.fi puhelinkauppiaan kanssa? Ettei jää mitään historiaa ostosta?
Kyllä savumerkeistä jää hiilijalanjälki.
Että silleen...
Minulle jäi epäselväksi että savumerkeilläkö sinä olet sopinut sen ensikontaktin sen tori.fi puhelinkauppiaan kanssa? Ettei jää mitään historiaa ostosta?
Sä et vaan tunne tutkijoita. Menisit niiden rinkiin, ne on ihan hyviä keskusteluita. Ainakin alkuillasta. Loppuillasta niillä voi olla liian hyviä ideoita.Joka päivä pikkutytöt pyytelee tupakkaa tai jotain hakea. Parikin kertaa tossa äsken. Siis tää on lisääntynyt viime vuosina. En mä usko mihinkään uutistenlukijoiden juttuihin. Ne tiedot on kuitenkin joltain tutkijoilta.
Tv-sarjat on toki fiktiota, mutta eikö "The Wiren" kakkoskaudella puitu aika pitkään silloisia (15 vuoden takaisia) sikäläisen poliisin ja rikollisten prepaid-seikkailuja. Kiikkiinhän ne rosvot jäi, mutta aika mielenkiintoisesti vyyhteä selvitettiin.En asiaan enää tämän viestin jälkeen palaa. Kyse oli alun pitäen siitä, että kännykän käyttö prepaid liittymällä ei ole mikään tae siitä, etteikö datan julkaisemisesta voisi jäädä kiinni. Useamman mutkan kautta tuo toki onnistuu, mutta siinä vaiheessa ei kyse ole enää mistään "helppo nakki" hommasta. Vaan vaatii jo pidemmän aikavälin suunnittelua sekä vaivannäköä.
F-Securen Hyppösellä on miellyttävä puheääni ja selkeä artikulaatio.
Niin ja huomenna on sunnuntai. Tai siltä se voi vaikuttaa kun on Alkot kiinni. Kaikki muu taitaakin olla auki... niin kuin mitään pyhää ei edes olisi.Siis nytkö vasta perjantai. Eiks se oo ollut jo kolme päivää.
HIFK-fanina olisit tiennyt jo aikapäiviä sitten. Heidän naisjoukkueensahan kulkee juurikin lempinimellä Stadin gimmatGimma tarkoittaa naista jossakin Stadin murteessa. Kauan kestikin tajuta.
En tiedä siitä, mutta pirteää peliä ollut tämä KooKoo-TPS.KooKoolla on tosi hyvä maalilaulu
Ilmeisesti tarkoitetaan bensanhajuisten Zippo-miesten stendaria eikä "detonaattoria". Jos niin, näin todellakin on.Sytytin on vanhempi keksintö kuin tulitikku.
Juu stenkkua. Käytin sanaa sytytin kun käsittääkseni kaikki eivät enää nykyään ymmärrä mitä ”stendari” tarkoittaa.Ilmeisesti tarkoitetaan bensanhajuisten Zippo-miesten stendaria eikä "detonaattoria". Jos niin, näin todellakin on.
Ei tunnu tuleva pelikielto missään, kun on saanut yhden illan aikana laitettua kuukauden edestä tavaraa palstalle.Pleikkarin ohjain käy tänään kuumana.
Ovat vaan saaneet ladattua omiin ohjaimiinsa virtaa. Tai on saanut...Mitä työ vittuilette? Olen käyttäytynyt hyvin.