Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 715 381
  • 33 934

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaverilla korona. Viikko sitten tuli jo tieto. Siinä samassa pöydässä monesti oltiin. Nyt vasta hoksasin että voisko se olla mullakin. Aivotärähdyksen oireita vaan tulee kun vähän selviää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olishan se tietty kiva saada kun siitä on niin paljon puhuttu. Vähän kuin jotain Liverpoolia fanittaisi. Yhteenkuuluvuuden tunne. Ja actionia. Kyllähän tsunaminkin jälkeen monille tuli fiilis että hitto kun en ollut paikalla. Ja lento- ja laivaonnettomuudet. Tai no ne on vähän eri. Keväällä kyllä vähän mietin että nytkö kun hassusti poltteli rintaa jne. En kyllä siihen testiin suostuis.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika muussiksi meni savulohi kun eilisen päivän pyöri repussa. Välillä taas kymmenen uutta tölkkiä päälle ja eikun reppu heilumaan. Mutta ei haittaa. Vakuumipakattu ja ulkona melkein jääkaappikeli. Tai no okei oliko 11-12 astetta, mutta kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Minä siirsin tämän tähän ketjuun ainoastaan sen takia, kun tuo nootti tuli. Olisin toki voinut jättää vastaamatta noihin vittuiluihin, se on selvä. Tällä palstalla on tullut kuitenkin pari kertaa huomattua, että näihin muutamien nimimerkkien kohdalla palataan jossain muussa yhteydessä, niin päätin jatkaa. En viittaa tällä nyt sinuun enkä myöskään muihin tägäämiini nimimerkkeihin.
Lopputekstisi menköön yleisenä viihteenä, pyydän anteeksi jos tuli noin paha mieli. Olisi ehkä pitänyt jakaa tuo vastaus erikseen osioina nimimerkeille, niin olisit päässyt hyvillä mielin nukkumaan.
Itelläkin näköjään suht rikollinen mieli, kun tätä keskustelua jo tuolla tietomurto - topikissa jäin mielenkiinnolla seuraamaan. En itsekään välttämättä Tori - hommeleihin luottaisi, ihan varmuuden vuoksi.

Näin korona - aikana itse laittaisin kunnon turbaanin maskiksi päähän, lipan syvälle otsalle ja painelisin kirpparilta hakemaan käteisellä nämä luurit näin minimoiden yhden mahdollisen riskitekijän eli myyjän mahdollisen puhelimen käytön ym. yllättävät muistot ostajasta kaupantekohetkeltä.

Ilman autoa paikalle toki ja reitti kotio niin, että ei varmasti mistään kameroista voisi seurata koska sillä lähibensiksellä nyt puolivahingossa voisikin sitten olla säädetty nauhojen voimassaoloajaksi 24kk....
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
@ISH Olen itse viimeisen kolmen vuoden aikana ollut Torin kautta yhteyksissä eri kerroilla useampaan kymmeneen puhelinten myyjään, näistä kaksi on ollut kantasuomalaisia. Siellä on pk-seudulta kymmeniä (ammattimaisia) ulkomaalaistaustaisia kauppiaita, osan huomaa jo teksteistä ja osan viimeistään kun näille soitat. Mulla kaupat kariutuu välittömästi, ellei siihen alle parin vuoden ikäiseen luuriin ole papereita. Näillä harvemmin on ollut. Viimeisin toki nappasi, kun löytyi kuitit ja pakkaukset hinnan ollessa kohdillaan.
Mä en vieläkään tiedä puhutko Tori.fi:stä vai Tor-verkosta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puhuin Tori.fi:stä.
Minulle jäi epäselväksi että savumerkeilläkö sinä olet sopinut sen ensikontaktin sen tori.fi puhelinkauppiaan kanssa? Ettei jää mitään historiaa ostosta?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joka päivä pikkutytöt pyytelee tupakkaa tai jotain hakea. Parikin kertaa tossa äsken. Siis tää on lisääntynyt viime vuosina. En mä usko mihinkään uutistenlukijoiden juttuihin. Ne tiedot on kuitenkin joltain tutkijoilta.
Sä et vaan tunne tutkijoita. Menisit niiden rinkiin, ne on ihan hyviä keskusteluita. Ainakin alkuillasta. Loppuillasta niillä voi olla liian hyviä ideoita.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En asiaan enää tämän viestin jälkeen palaa. Kyse oli alun pitäen siitä, että kännykän käyttö prepaid liittymällä ei ole mikään tae siitä, etteikö datan julkaisemisesta voisi jäädä kiinni. Useamman mutkan kautta tuo toki onnistuu, mutta siinä vaiheessa ei kyse ole enää mistään "helppo nakki" hommasta. Vaan vaatii jo pidemmän aikavälin suunnittelua sekä vaivannäköä.
Tv-sarjat on toki fiktiota, mutta eikö "The Wiren" kakkoskaudella puitu aika pitkään silloisia (15 vuoden takaisia) sikäläisen poliisin ja rikollisten prepaid-seikkailuja. Kiikkiinhän ne rosvot jäi, mutta aika mielenkiintoisesti vyyhteä selvitettiin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pitäisi varmaan lähteä taas tutkituttamaan masukkaa kun tulee vähän väliä kiputiloja suolistoon ja ripulia. Jos siellä (suolistossa) on jotain uutta tekeillä. Kyllähän sitä on molemmista suunnista tähystelty eikä mitään vikaa ole löytynyt. Toiminnallinen vatsavaiva joo. Enkä minä näistä alavatsan (suoliston) kiputiloihin liittyvistä ripuleista mitään koronaa ole epäillyt (eikö ripuli ole yksi oire joka voi antaa syyn testiin) enkä ole testiin hakeutunut (kyllä, kaikkeen pitää liittää korona, se kuuluu nykyään asiaan). Ehkä olen vastuuton mutta ajattelen että tilanne on se että kärsin jo todetusta vaivasta (alavatsakivut ja siihen liittyvä ripuli joka helpottaa kipua) enkä siis ole uuden äärellä (eli koronan). Oirekuva on niin tuttu ettei täällä varmaan mikään uusi virus jyllää masukassa.
 
Viimeksi muokattu:

Undrafted

Jäsen
Aikoinaan kotona oli muovinen höyryhengityskippo. Crocodile Dundee ykkösessä Mick kaataa kattilaan kokaiinia käyttävlle kundille vettä sekä käärii pyyhkeen kasvojen ympärille. Miksen ole aiemmin omassa kodissa tajunnut höyryhengittää, kun nuha? Eilen pari kertaa höyrytin itseäni ja olo koheni sekä tänään aamulla niistin kunnon räkäklöntin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto mä unohdin keväällä alkaa fillaroimaan. En koko kesänä koskenutkaan Jopoihin. Tai oon mä pari kertaa kaatunut noita päin ja vaatteet ripustan niihin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Siis nytkö vasta perjantai. Eiks se oo ollut jo kolme päivää.
Niin ja huomenna on sunnuntai. Tai siltä se voi vaikuttaa kun on Alkot kiinni. Kaikki muu taitaakin olla auki... niin kuin mitään pyhää ei edes olisi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Assyyrialaisia on Yhdysvalloissa niin paljon, että joitakin riittää jopa tukemaan Trumpia.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Klamydia, siis se orkesteriyhtye Pohjanmaalta on julkaissut levyn Kielletty Aikuisilta jo vuonna 2018.
Mennyt ihan ohi ollen ensimmäinen levynsä jonka olen onnistunut ohittamaan. Kertonee vaan kiinnostuksestani nykymusiikkia kohtaan.
No tänään kuunneltava läpi sillä onhan Klamydia itselle suuri ollut tavallaan aina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös