Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 712 272
  • 33 924

Glove

Jäsen
Joo, henkilökohtainen lisäviive, olen nähkääs nykynuori ja aivan jäätävän sukkela peukaloimaan (hehe) näppäimistöä.
Tai jos sulle annettaisiin kahden minuutin jäähy jokaisesta viestistä. Yli sata viestiä päivässä johtaisi kymmenen minuutin käytösrangaistukseen ja kolme kymppiä tietäisi päivä kirjoituskieltoa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Avautui että olen kolmanneksi eniten kirjoittanut henkilö ketjussa jonne kaikkien on pakko kirjoittaa.


Uhkaat johtoasemaani. Olen valmis luovuttamaan. Olen valmis luovuttamaan valtikkani. Olen valmis luovuttamaan.

"Avautui", että ei pidä unohtaa sitä, että Metallica oli joskus todella hyvä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Avautui että olen kolmanneksi eniten kirjoittanut henkilö ketjussa jonne kaikkien on pakko kirjoittaa.
Ootsä ohittanu mut? No nyt pitää skarpata... ;-)

Edit. Ja hitto, enhän minä ole ohittanut edes pernaveikkoa. Joo, piti käydä katsomassa... Utelias kun olen.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oi voi, menneet ovat ne ajat kun pahin uhkaajani oli sisar Iisoppi. Nykyisin nuorison edustaja lähestyy.
Avautui, että mä olen noinkin korkealla listalla. En mä kympin kärkeen pääse, mutta... täytyy skarpata.
 

Glove

Jäsen
Pikaisen tutkimuksen tulokset kertovat, että olen kahdessa ketjussa eniten kirjoittanut palstalainen ja kahdessa ketjussa toisena. Muissa ketjuissa sijoilla ynnä muut.
 

Glove

Jäsen
Ranskalainen polkkatukka on Iltalehden mukaan muotia. Pitääpä alkaa kasvattamaan tästä kuudesta millistä polkkatukkaa. Muoti tosin taitaa muuttua ennen kuin mun hiukset on polkkatukkamitoissa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ranskalainen polkkatukka on Iltalehden mukaan muotia. Pitääpä alkaa kasvattamaan tästä kuudesta millistä polkkatukkaa. Muoti tosin taitaa muuttua ennen kuin mun hiukset on polkkatukkamitoissa.

Kalju/sänki tulee muotiin tasaisin väliajoin (ehkä n. 5-10 vuoden välein). Se muodin mukana oleminen riittääkin meikäläiselle ja kolmen millin sängelleni.
 

Glove

Jäsen
Kalju/sänki tulee muotiin tasaisin väliajoin (ehkä n. 5-10 vuoden välein). Se muodin mukana oleminen riittääkin meikäläiselle ja kolmen millin sängelleni.
Vielä on hiuksia päässä riittänyt niin kaljulookkiin en ala. Äidin puolella kyllä kaikki vanhemmat sukulaismiehet vähintään päälaelta kaljuja, joten saapa nähdä liitynkö jossain vaiheessa kaljujen joukkoon. Jos taas hiusgeenit on tullut isän puolelta niin väri vaihtuu, mutta hiukset pysyy päässä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Posti on "keventänyt" postin jakamista. Kirjepostia ei ole jaettu perjantaisin muutamaan kuukauteen. Kokeilun piti vissiin loppua tämän kuun lopussa mutta posti jatkaakin sitä ainakin lokakuun loppuun.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Posti on "keventänyt" postin jakamista. Kirjepostia ei ole jaettu perjantaisin muutamaan kuukauteen. Kokeilun piti vissiin loppua tämän kuun lopussa mutta posti jatkaakin sitä ainakin lokakuun loppuun.
Näihän se on tehnyt. Itseäni ihmetyttää toisaalta että eilen aamun Hesarin lisäksi postia jaettiin 3 kertaa. Aamupäivällä tuli yksi lasku (harvinaista postitse), päivällä mainoksia ja alkuillasta paikallislehdet.

Aiemmassa osoitteessani jaettiin vain korkeintaan kerran päivässä... no, pitäisi laittaa tuohonkin oveen ettei jakelisi mainoksia eikä ilmaisjakelua, eilliseltäkin olisi 2/3 jäänyt tulematta. Avautui siis että tulee rustaamani seuraavan kerran konttorille mennessä dymon avulla moinen tarra. Build a better life by stealing office supplies, sanoi Dilbertkin osuvasti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Avautui", että näinkin voi suhtautua.

Ja tämä pohjautuen siihen, että jossain Vapaan ketjuissa on riidelty jostain yhdentekevästä asiasta.

No, suorittava porras voi sitten jakaa pelikiellot valittajille ja muille jeesustelijoille, että lopettakaas ulina ei täällä mitään tapahdu tää on vaan netti ja me mietitään 19 ja puoli vuotta.

Disclaimer: tässä viestissäni oli kaksi tasoa: asiataso ja huumoritaso.

Hashtag: teini-iän loppu.
 

Glove

Jäsen
Posti on "keventänyt" postin jakamista. Kirjepostia ei ole jaettu perjantaisin muutamaan kuukauteen. Kokeilun piti vissiin loppua tämän kuun lopussa mutta posti jatkaakin sitä ainakin lokakuun loppuun.
Joku toimielin ehdotti pari päivää sitten, että posti siirtyisi kolmen päivän jakoon 2022 alusta. Taitaa postinjako loppua jossain vaiheessa kokonaan.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Jos ois uskaltanu maaliskuussa heittää meidän kaikki rahat säästötililtä rahastoihin, joihin sijoitan hiljalleen, ne olis tällä hetkellä kasvanu lähes 35%
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Voin tämän päivän jälkeen esitellä itseni ”Tuttu Spotifysta”-maininnalla. :D
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hikarit keräilee jotain työtodistuksia. Säilöö niitä johonkin kansioihin. Vähän niin kuin lapsena keräsit lätkäkortteja ja koulussa jotkut eturivin silmälasipäät postimerkkejä. Joskus ihan penskana mä hetken keräsin pullonkorkkejakin kun faija joi mitä ihmeellisimpiä oluita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös