Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 715 186
  • 33 934

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta onneksi sentään Uusipaavalniemen olympiahopeisissa kisoissa Suomen miesten jääkiekkomaajoukkue voitti kultaa.
Se oli hieno hetki. Aloitukseen kumartunut Saku Koivu voittaa aloituksen puskee kiekon ruotsalaisten omien luistinten kautta keskialueelle, polkee läpiajoon ja iskee kiekon ylämummoon ja Suomi voittaa kultaa lukemin 3-2, Ruotsin sutiessa Sundinin johdolla kiekkoa ohi tyhjän maaliin viime minuuteilla.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koronan vaikutukset näkyvät K-ryhmänkin toiminnassa; K-Supermarketin Super Päivien kuitilla voi nyt perinteisen Audin tms. auton sijaan voittaa Jopon.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt kun on kalsarikänniketjun viestimäärät on saatu oikein niin olen tippunut pois 20 eniten kirjoittaneen joukosta. Pitää ruveta kalsaroimaan siis enemmän.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jatkoaika on joillekin aika yllättävän tärkeä juttu, kun seuraa tota mode-ketjuja. Tykkään käydä täällä silloin tällöin ja välillä ollu ihan mielenkiintoista keskustelua, mutta nykyään nuoriso tykittää tänne latteuksia chatti-tyyliin.

Täällä oli joskus ihan hauskaa seurailla järkevää keskusteluja, joihin vois ottaa kantaa, mutta mitä tohon voi sanoa, jos henkilö ilmoittaa olleeensa pesemättä hampaitaan pitkään aikaan ja kertoo siitä julkisesti. Ei hirveesti ihmetytä, että pillutouhuja ei oo ollu.
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, harvinaisen selvää, olen mielestäsi turha kuin tyhjä viinipullo kaupan hyllyllä. Kiva. Mutten todellakaan aio mennä pois vain koska yksi henkilö ei viihdy enää. Ps. viimeks pessyt hampaani varmaan viikko sitten.

Jotenkin ihmetyttää, kun kertomasi mukaan isäsi on poliisi ja oletettavasti fiksu mies, niin miksi hän ei ole opettanut lastaan harjaamaan hampaitaan päivittäin. Ihan perusjuttuja, hei?
[/QUOTE]
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tää on keskustelupalsta, jossa voi keskustella ja välillä antaa vähän kovempaakin kritiikkiä aiheesta kuin aiheesta. Jos tänne kirjoittelee noin avoimesti, mitä sulla on tapana, niin paskaa tulee välillä niskaan. Koita kestää, nuori leijona!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tää on keskustelupalsta, jossa voi keskustella ja välillä antaa vähän kovempaakin kritiikkiä aiheesta kuin aiheesta. Jos tänne kirjoittelee noin avoimesti, mitä sulla on tapana, niin paskaa tulee välillä niskaan. Koita kestää, nuori leijona!
Keskustelupalstoillahan pitää valehdella aina. Esimerkiksi minä olen kertonut olevani keski-ikäinen, alkoholisoitunut pohjoiskarjalainen musiikista, urheilusta ja rasvaisten, lihapitoisten ruokien kokkaamisesta nauttiva mies. Oikeasti olen 22-vuotias töölöläinen nuori nainen, vihreitä äänestävä vegaani joka harrastaa aerobicia, klassista balettia sekä pitsinnypläystä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Keskustelupalstoillahan pitää valehdella aina. Esimerkiksi minä olen kertonut olevani keski-ikäinen, alkoholisoitunut pohjoiskarjalainen musiikista, urheilusta ja rasvaisten, lihapitoisten ruokien kokkaamisesta nauttiva mies. Oikeasti olen 22-vuotias töölöläinen nuori nainen, vihreitä äänestävä vegaani joka harrastaa aerobicia, klassista balettia sekä pitsinnypläystä.
Mennäänkö? Privaviestiä?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Keskustelupalstoillahan pitää valehdella aina. Esimerkiksi minä olen kertonut olevani keski-ikäinen, alkoholisoitunut pohjoiskarjalainen musiikista, urheilusta ja rasvaisten, lihapitoisten ruokien kokkaamisesta nauttiva mies. Oikeasti olen 22-vuotias töölöläinen nuori nainen, vihreitä äänestävä vegaani joka harrastaa aerobicia, klassista balettia sekä pitsinnypläystä.

Juu no ei valehtelu sinänsä ole pakollista, mutta pieni vedättäminen on älyllisen ihmisen itsetuntoa hivelevää.
Tai ainakin espoolaisrouvaa kuten minä. Lapseni ovat suloisia ja mieheni enimmäkseen pyöräilee.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En kyllä ikinä anna ekana iltana. Olethan kohtelias, käytät kravattia ja jakaus mielellään oikealla?

Mäkin oon vähän jäykkä noista ekan illan jutuista.. Mulla ei oo jakausta oikella eikä vasemmalla ja kohtelias on olen ollut kotikasvatuksesta lähtien. Vähän töykeä mulkku joskus, mutt haittaaks se?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, tiiän. Mua vaan ärsyttää kun minusta on puhuttu ikävään sävyyn jo noin vuoden ajan vaikken tee mielestäni mitään pahaa täällä. Kaikkeni yritän jotta tää olis kiva paikka kaikille olla eikä siltikään välty paskalta. Ärsyttää. Valehtelisin jos sanoisin että ei.

No, kiitos ja anteeksi. Hyvää viikonloppua sinulle sekä vaimollesi. Pärjäile.

Kiitos samoin sulle.
 
K

Kiekkokatsoja

Kello käy aamua kohti ja lääkkeet syömättä. Pitäs kai ostaa lääkedosetti.
Lisäys no muutamii taas vedin, jospa ne elinpäiviä lisää.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Joo, tiiän. Mua vaan ärsyttää kun minusta on puhuttu ikävään sävyyn jo noin vuoden ajan vaikken tee mielestäni mitään pahaa täällä. Kaikkeni yritän jotta tää olis kiva paikka kaikille olla eikä siltikään välty paskalta. Ärsyttää. Valehtelisin jos sanoisin että ei.

No, kiitos ja anteeksi. Hyvää viikonloppua sinulle sekä vaimollesi. Pärjäile.

Jos tuolla kirjotusmäärällä et saisi paskaa niskaan, niin olisit Jeesus tai vastaava. Paitsi Jeesus ristiinnaulittaisiin varmasti täälläkin. Turpiin kannattaa ottaa, se on tärkeetä nuorelle ihmiselle. Sitä ilman ei pärjää myöhemmin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos tuolla kirjotusmäärällä et saisi paskaa niskaan, niin olisit Jeesus tai vastaava. Paitsi Jeesus ristiinnaulittaisiin varmasti täälläkin. Turpiin kannattaa ottaa, se on tärkeetä nuorelle ihmiselle. Sitä ilman ei pärjää myöhemmin.
Nykynuorisolla menee sitä paitsi hyvin. Turpiin otetaan vaan netissä. Siitä tulee vähän paha mieli. Me otettiin Koiviston aikana turpiin jatkuvasti ihan konkreettisesti. Nakkikioskeilla, kaduilla, puistoissa. Hyvänä iltana tuli vaan nyrkkiä, paskempina sai pesismailasta. Laastaria, mustelmaa, tikkiä ja joskus kipsikin. Ja tämä vain, koska halusi olla sosiaalinen ja poistua välillä kotoa. Nykynörttien ei tartte. Ne saa varmaan happimyrkytyksen jos avaa oven.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kekkosen aikana me ei vedetty toisiamme turpiin vaikka oli nakkikioski meidänkin kirkonkylässä.

Keskustelimme enimmäkseen Neuvostoliiton hyveellisyydestä maalaisliittolaisten kanssa.
Ja kyllä vain, myös niiden kahden SKDL- kansandemokraatinkin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös