Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei yhtään pelikieltoilmoitusta...viikkoon?!? Jäikö modetkin kesälomalle? *hymiö*
Viikko sitten sunnuntaina otin totta vie todella jännän kuvan. Harvemmin sitä pääsee pitelemään munkkeja kädessä niin kuin tässä!Löytyyks teidänkin kännystä aina jänniä kuvia viikonlopulta.
joo, löytyy. Mökin terassin kummitus.Löytyyks teidänkin kännystä aina jänniä kuvia viikonlopulta. Mut mieti. Ilman kännyä sä et tietäis missä oot ollut.
Kerrankin jotain hyvää kun sähköt on keksitty.
Ei yhtään pelikieltoilmoitusta...viikkoon?!? Jäikö modetkin kesälomalle? *hymiö*
Löytyyks joltain muka kännykkä vielä viikonlopun ryyppyreissun jälkeen? No joo, välillä narikassa, mutta monesti ostaa vaan suosiolla uuden.Löytyyks teidänkin kännystä aina jänniä kuvia viikonlopulta. Mut mieti. Ilman kännyä sä et tietäis missä oot ollut.
Mulla on edelleen jossain tallessa silloisella luurilla napattu kuva kotimatkalta baarista himaan, ehkä n. 15 vuoden takaa. Ihmeellisiä fläsäreitä ko. matkalta, etäisyys baarin ja himan väliltä n. 1 km ja aikaa kului pilkun ja kotioven välillä kolmisen tuntia. Yksin. Se kuva on jäänyt edelleen mysteeriksi, että missä helvetissä se oikein on otettu. Jossain sisätiloissa, mahdollisesti kellarissa, mutta muuten ei minkäänlaista käsitystä. Jännä retki.Löytyyks teidänkin kännystä aina jänniä kuvia viikonlopulta. Mut mieti. Ilman kännyä sä et tietäis missä oot ollut.
Olen kuullut, että John Rambosta siellä oppi imetään. Poliisiopisto- elokuvien poliisit on enemmän sellaisia donitsin tuoksuisia hassuttelijoita.Olin aina luullut että Poliisiopisto elokuvat olivat hömppäkomedioita, mutta kun tässä on seurannut jenkkilän poliisien toimintaa niin taitaa ne oikeasti ollakin dokumentti leffoja jenkkilän poliisikoulutuksen tasosta.
Olin aina luullut että Poliisiopisto elokuvat olivat hömppäkomedioita, mutta kun tässä on seurannut jenkkilän poliisien toimintaa niin taitaa ne oikeasti ollakin dokumentti leffoja jenkkilän poliisikoulutuksen tasosta.
Eikös tuo ole lähes normi juttu, opetus/koulutustyötä tekeville. Tosin kuulijat livenä paikalla, ja esitelmää vedetään 8h. Kuulijamäärä voi vaihdella.40 minuutin esitelmä, 60 kuulijaa videolla. Ei hitto mä rupean sarasvuoksi.
Niin mutta livenähän se on luonnollista. Netissä sä joudut puhumaan jollekin läppärille.Eikös tuo ole lähes normi juttu, opetus/koulutustyötä tekeville. Tosin kuulijat livenä paikalla, ja esitelmää vedetään 8h. Kuulijamäärä voi vaihdella.
Mirtazapiinilla on Yhdysvalloissa lempinimi California rocket fuel. En kyllä ymmärrä mistä tuo tulee.
Netissähän voi tehdä toisin. Pitää tarinnoinninsa, vaikka alavartalo paljaana. Livenä korkeintaan kerran, ja hetken aikaa.Niin mutta livenähän se on luonnollista. Netissä sä joudut puhumaan jollekin läppärille.
Nimimerkki @Ted Raikas on palannut palstalle. Tuli mukava olo tiedosta.
Sinfulin kaupunkikohtaisista myyntitilastoista paljastuu, että Oulusta on tullut vuoden alussa bondagen pääkaupunki. Erityyppisten bondage-köysien ja -teippien myynti kasvoi peräti 317 prosenttia.
No perkele, ei mun kanssa kukaan ole tuommoisia leikkejä harrastanut.Oulu Suomen bondage-pääkaupunki? Hahhah, komiaa. Avautui perin yllättävästi viestisi ansiosta.
Nimimerkki @Punamusta nostelee vanhoja ketjuja ylös kovalla tahdilla juuri parhaillaan. Hienoa työtä ja hyvä kun olet jälleen täällä paikalla!
...mistä päästäänkin oivalla aasinsillalla siihen, että "Jätä ketju huomioimatta"-nappula lienee paras keksintö sitten sukkahousujen ja siivutetun leivän.
Ketä kulloinkin kusettaa/paskattaa/panettaa/hikoiluttaa, ei ainakaan itseäni kiinnosta itikan vitun miljoonasosan vertaa ja jos ne edes vähän matkaa alusta mielenkiintoa herättävät ketjut hautautuisivat tuon em. kuonan sekaan, niin tuskin jaksaisin palstaa selata nykypäivänä enää laisinkaan.
Avautui siis, että JKH-ominaisuus pitää elossa henkitoreissaan räpiköivää JA-kiinnostustani.