Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 712 721
  • 33 926

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Avautui, että 99% kavereistani, ystävistäni ja tutuistani on kokeillut kannabista. Jopa 2viikkoa sitten muuttanut uusi naapurinikin yritti tarjota, kun eksyin sinne jatkoille. Tuo 1% tulee vanhemmistani, mutta eiköhän sekin ole väärin jos ovat olleet normaaleja nuoria 70-luvulla.

Suomi on maa missä asiasta valehdellaan eikä ikinä uskaltaisi kertoa jollekin kokeilleensa. Sitten jotain muuta kautta selviää kuka on mitä.

Toivottavasti ne ovat vielä yhtä hyviä ystäviä ja tuttuja. Itse en tietenkään ole kokeillut, se tekisi minusta huonon ihmisen enkä rupea tuollaisiin juttuihin.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Toivottavasti ne ovat vielä yhtä hyviä ystäviä ja tuttuja. Itse en tietenkään ole kokeillut, se tekisi minusta huonon ihmisen enkä rupea tuollaisiin juttuihin.

Olen varmaan huono ihminen mutta pikkuhiljaa alkanut kääntää omaa käyttöä alkoholista yrtin suuntaan. Tässä vaiheessa pelkästään positiivisia vaikutuksia. Liuotin pistää pään pahasti juntturaan ja aamulla on pahis.
Ja ei ole mikään ihmeparannus kaikkeen eikä sovi kaikille sekään.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Argentiina on jalkapallon Edmonton Oilers.

Muiselen viime kesää, kun suurinpiirteen kaikki ihan arvostetutkin asiantintijat nostivat Edmontonin suurimpiin mestarikandidaateiksi. Sitten kun Edmontonin kausi päättyi runkosarjaan, niin nää samat ihmiset olivat, että no ei tää nyt ollut mikään yllätys, kun ovat vain yhden miehen varassa.

Ihan samaa on ollut havaittavissa nyt käynnissä olevissa MM-kisoissa. Kovin oli Argentiina monien papereissa mestarisuosikki ennen kisoja, mutta nyt kahden perseilyottelun jälkeen ollaan tultu julki kommenteilla, että eihän nyt yksi Messi voi yksin voittaa mitään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä tuo piippusytytin on kätevä pienessä hiiligrillissä. Olen tässä grillaillut itselle vähän pihviä, juustoa, pimientoksia ja kasviksia.
Weber® piippusytytin - Prisma verkkokauppa

Edit. Saatiin piippusytytin tuliaisiksi veljeltäni. Hän jo pitemmän aikaa kehunut ko. tuotetta. Sinne vaan hiilet tuubiin sisään ja alle pienet tulet esim. tuohella tai paperilla ja hiilet valmistuu ihan ilman vaivaa sellaisessa vartissa.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkaan, että sulla on niin halpa kello ettei se pysy kokonaista vuotta ajassa vaan alkaa jätättämään.
Mun kellon nyörit on tehty sademetsissä asuvasta pussisaukon esinahasta. Näyttö on hakattu pronssikautena egyptiläisen hallitsijan lasisilmästä ja viisareita liikuttaa amazonin sähköankeriaan aivot.

Ei oo halpaa kuule!
 

scholl

Jäsen
Touko Aallon virheiden tupailtojen pitopaikassa eli punavuorelaisessa kaksiossa on lätkämaila huoneen nurkassa. Katsokaa IL verkkolehdestä, jos ette usko. Mitä sanoo Tami tähän? Käytetäänkö vegaanihomoilupiireissä oikeasti mailaa ja vieläpä puumailaa?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Puola ja Espanja ovat kaikkea logiikkaa vastaan samalla aikavyöhykkeellä.
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Touko Aallon virheiden tupailtojen pitopaikassa eli punavuorelaisessa kaksiossa on lätkämaila huoneen nurkassa. Katsokaa IL verkkolehdestä, jos ette usko. Mitä sanoo Tami tähän? Käytetäänkö vegaanihomoilupiireissä oikeasti mailaa ja vieläpä puumailaa?

Miksi sä kirjoittelet viesteissäsi niin usein raivokkaasti homoista tai homoilusta?

Oletko itse homoseksuaali syvällä kaapin sisällä?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En pääse tavoitteeseeni. Kahden viikon putki oli tavoitteena, mutta se tulee jäämään 9 päivään. Eli huomenna loppuu. Kiitos sponsoreille ja muille tukijoille. Tärkeintä on matka ei päämäärä. Opin taas paljon ja ensi vuonna tulen takaisin vahvempana ja valmiimpana kuin koskaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mulle aukesi vasta äsken, että Pelsu-osiossa vuosia vaikuttanut ja sekoillut play_on sai viime syksyn vitutusketjussa heittämistään henkilökohtaisuuksista elinikäisen kakun jatkikseen. Jotenkin olin onnistunut kyseisen keskustelun ignooraamaan alunperin täysin, niin nyt tälleen 8 kuukautta myöhässä tajusin, että hän ei vaikuta enää täällä.

Vähän ristiriitaiset fiilikset. Tavallaan ei tule kyseistä nimimerkkiä erityisen ikävä, sen verta puusilmäinen kommentoija oli kyseessä mutta toisaalta toihan hän silti hiukan väriä ja actionia Pelicansin keskusteluosioon. R.I.P. play_on 2009-2017.
 
Viimeksi muokattu:

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Eduskunnan suurin populisti on Simon Elo. On huvittavaa ja säälittävää, että sössöttäjä kutsuu muita populisteiksi, vaikka oma retoriikka perustuu pelkästään muiden haukkumiseen, oman isänmaallisuuden korostamiseen ja muiden vähättelemiseen, ja Timo Soinilta opittujen yksinkertaisten ja vanhoiksi kuluneiden fraasien toistelemiseen. Kaiken huippuna ne muka tunteelliset puheet perussuomalaisista erkaantumisen jälkeen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Avautui että kesälläkin voi iskeä flunssa.

Harmi, että lääkäriopiskelijamme on liian kiireinen olla palstalla, mutta eihän flunssa mitään vuoden aikaa katso vaan vaatii virustartunnan. Sellainen tulee sitten mistä tulee.

Talvella ja kylmässä vastustuskyky voi olla tiukemmalla ja siksi sairastuu helpommin, kun nuo paholaiset kaikkialla luuraa.
 

teppana

Jäsen
Harmi, että lääkäriopiskelijamme on liian kiireinen olla palstalla, mutta eihän flunssa mitään vuoden aikaa katso vaan vaatii virustartunnan. Sellainen tulee sitten mistä tulee.

Talvella ja kylmässä vastustuskyky voi olla tiukemmalla ja siksi sairastuu helpommin, kun nuo paholaiset kaikkialla luuraa.

Tuo henkilökohtainen kotilääkärini määräsi buranaa ja lepoa. Olis tänään ollut ristijäiset tiedossa niin kaukana että olis joutunu jäämään yökuntiin. Nyt siis vältin ne ristijäiset ja voin upgradata buranan kuumaan rommiin (joka varmasti on tehokkaampi lääke) kun lekuri palaa vasta huomenna.

Mites se sanonta menikään jostain hopeareunuksesta...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös