Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 705 296
  • 33 907

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voi helvetin helvetti. Patea ei kiinnosta painaa, mutta ilmeisesti tuo ratkaiseva peli alkaa tunnin päästä.

Naurettavan huonoon aikaan tulee, kun olisi vähän jotain palkkahommia aamulla. Mutta mennään näillä, samapa se on kuka voittaa, jos edes voittaa. Tai jos jää näkemättä, niin on onneksi tälläinen varsin mukava vuodesohvakin mistä voi sitten kurkistella tai lukea vain tekstiteeveetä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pari päivää olen jaksanut rustailla jotain tuonne Laine-ketjuun ja saanut heti nämä kaksi sankaria suututettua eli Psykoiskän ja "uuden" kirjoittajan Ippenatorin. Niin tuli vaan mieleen, että miksi @FASlapsi @Turha Kaukalo ja @BlackWolf ette ole siellä? Teillä olisi paljon annettavaa sinne.

En minä jaksa pelata shakkia pulujen kanssa. Vaikka siellä joku jaksavampi kerrasta toiseen jaksaa niitä nappuloita laudalta nostaa ja sietää sitä edestakaisin järjettömänä toikkaroivaa elukkaa joka kurnuttaa käsittämättömiään ja välillä paskookin laudalle, niin vähän se menee jo eläinrääkkäykseksikin tulla siihen viereen ammuskelemaan pulua lutkulla.
 

Aapee79

Jäsen
En minä jaksa pelata shakkia pulujen kanssa. Vaikka siellä joku jaksavampi kerrasta toiseen jaksaa niitä nappuloita laudalta nostaa ja sietää sitä edestakaisin järjettömänä toikkaroivaa elukkaa joka kurnuttaa käsittämättömiään ja välillä paskookin laudalle, niin vähän se menee jo eläinrääkkäykseksikin tulla siihen viereen ammuskelemaan pulua lutkulla.

No joo, oot kyllä oikeessa. Ei tästä shakin voitosta oikein edes nauti, kun toisella ei ole yhtään nappulaa pöydällä. Noh kohta kuulemma WTC-ketjussa jyrähtää. Sitä odotellessa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pate Laine -ketju on nuorisokielisesti ilmaistuna parhautta. Se myös leviää, esim. tänne ja modevalituksiin. Kyseessä melko varmasti vaikutusvaltaisin jääkiekkoketju.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joitain aikoja sitten naureskelin täällä tuolle "Isojalan Jäljillä"-ohjelmalle ja sen hörhöille. Olin jo silloin nähnyt South Parkin "JewCapacabra"-jakson aikoja sitten mutta vielä ei kellot soittaneet. Nyt MTV:llä pyörii tuo samainen SP jakso ja avautui että mm. tuota sarjaahan ks. jaksossa vedetään kölin alta. Bobo on kova.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joitain aikoja sitten naureskelin täällä tuolle "Isojalan Jäljillä"-ohjelmalle ja sen hörhöille. Olin jo silloin nähnyt South Parkin "JewCapacabra"-jakson aikoja sitten mutta vielä ei kellot soittaneet. Nyt MTV:llä pyörii tuo samainen SP jakso ja avautui että mm. tuota sarjaahan ks. jaksossa vedetään kölin alta. Bobo on kova.
Kerran kaverit pakotti katsomaan yhden jakson. Tai no ei veitsi kurkulla, mutta kuitenkin. Joku kakkajakso. Ihan paska. Tonnin seteli.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Samalla myös @vlad ja @Turha Kaukalo saisivat ketjunavausoikeudet takaisin.

On tunnustettava, että jonain heikkouden hetkenä menin ja pyysin kohteliaasti (kuitenkaan nöyristelemättä) ketjunavausoikeuksiani takaisin ja sain ne. En vaan ole oikein jaksanut availla ketjuja, kun en kuitenkaan ehdi/jaksa/viitsi todella aktiivisesti osallistua keskusteluihin. Tämäkin viikko meni lauantaihin ennen kuin sain itseni jatkoaika.com-sivulle, josta minulle avautui se, että tarvitsisin vuorokauteen reilusti enemmän tunteja. Tai sitten pitäisi lopettaa työnteko, jotta aikaa jäisi harrastuksille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
On tunnustettava, että jonain heikkouden hetkenä menin ja pyysin kohteliaasti (kuitenkaan nöyristelemättä) ketjunavausoikeuksiani takaisin ja sain ne. En vaan ole oikein jaksanut availla ketjuja, kun en kuitenkaan ehdi/jaksa/viitsi todella aktiivisesti osallistua keskusteluihin. Tämäkin viikko meni lauantaihin ennen kuin sain itseni jatkoaika.com-sivulle, josta minulle avautui se, että tarvitsisin vuorokauteen reilusti enemmän tunteja. Tai sitten pitäisi lopettaa työnteko, jotta aikaa jäisi harrastuksille.

Minä uhriudun lisää enkä pyydä.

@Moderaattorit ootte natseja misogyynejä ja muutenkin kamalia!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minä uhriudun lisää enkä pyydä.

@Moderaattorit ootte natseja misogyynejä ja muutenkin kamalia!

Pitäisiköhän avata ketju "Sheivataanko Turha Kaukalon perskarvat?"

P.S. Kaikille uteliaille tiedoksi, en tiedä, onko TK:lle perskarvoja vaiko ei. Persereikä hänellä todennäköisesti on, koska - tietääkseni - hän ei ole muumi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitäisiköhän avata ketju "Sheivataanko Turha Kaukalon perskarvat?"

P.S. Kaikille uteliaille tiedoksi, en tiedä, onko TK:lle perskarvoja vaiko ei. Persereikä hänellä todennäköisesti on, koska - tietääkseni - hän ei ole muumi.

"Et" tiedä. Kai sen joku uskoo.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen miettinyt mistä @Thusberg oikein kaivaa noita ottelutietojaan. Ratkaisuhan oli tietenkin liian lähellä, vanhoista sanomalehdistä, tietenkin. Niin sen täytyy olla.

Minultakin löytyy mökiltä esimerkiksi vaikka mitä 90-luvun Veikkaajia ja myös 1986 kisojen lehtileikenippu.
 

ace

Jäsen
Arvostan @Thusberg in intohimoa ja raportointia suuresti. En osaa arvostaa heitä, ketkä kaikesta vaivasta huolimatta arvostelevat pelkästään hänen ulosantiaan. Varmasti kaikille käy selväksi mistä puhutaan, turhaa nillitystä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Arvostan @Thusberg in intohimoa ja raportointia suuresti. En osaa arvostaa heitä, ketkä kaikesta vaivasta huolimatta arvostelevat pelkästään hänen ulosantiaan. Varmasti kaikille käy selväksi mistä puhutaan, turhaa nillitystä.

Kuka häntä on muka arvostellut. Tarinointihan on vallan hyvin kirjoitettu.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuka häntä on muka arvostellut. Tarinointihan on vallan hyvin kirjoitettu.
Muistelen että joskus sai kritiikkiä kirjoitusasustaan. Nyt en pikaisella etsimisellä kuitenkaan löytänyt, ehkä muistin väärin.
Kun nyt kerran puhetta on, niin tosiaan onhan sitä aikoinaan pientä myllyä ollut, tässä sivussa esimerkiksi.
https://keskustelu.jatkoaika.com/th...986–1987-muistoista.64437/page-2#post-6610523

Vähän aikaa siis oli puhe samasta aiheesta, jolloin @Turha Kaukalo linkkasi tuon sivun, kiitokset siis sinnepäin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui, että Telian kaapeliverkossa taitaa olla joku isompikin ilmaisviikonloppu tmv. käynnissä, vaikka en mitään tiedotetta tai vastaavaa mistään löydäkään. Onhan noita ollut ennenkin kaikenmoisia, mutta tällaista en muista, että ihan kaikki kanavat (ilmaiskanavien lisäksi tietenkin) ovat vapaassa katselussa. Ruudut, C Moret, Viasatit, Eurosportit, Discoveryt ja niin pois päin. En kyllä ainakaan tänään ajatellut noita katsella, tän jalkkipallomatsin kattelen ja sitten onkin jo nukkumaanmenoaika. Vaan huomenna voisi kiireisen makailun lomassa tutustua tarjontaan, olettaen että ovat vielä huomennakin auki.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Perinteinen Jukolan viesti tulee tänään. En ole mielestäni edes ollut missään mediapimennossa, mutta on mennyt kyllä täysin ohi. Toki futis vaikuttaa asiaan, mutta ei ilmeisesti ole ollut Yle Puheellakaan samankaltaista ennakkoa, mitä esim.viime vuonna.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Perinteinen Jukolan viesti tulee tänään.

Minulle taas avautui etten taida jaksaa kuunnella läpi yön. Nyt jo väsyttää. Jalkapallokin menee vähän siinä että tuolla ne potkii. Huomenna on uusi päivä ja uudet pelit. Olen varmaan liikaa yrittänyt katsoa urheilua ja siinä välissä ehättää tehdä kotitöitäkin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
iTunesilla ei voi enää ladata appseja iPhoneen. Ainakaan win-koneella.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Avautui, että 99% kavereistani, ystävistäni ja tutuistani on kokeillut kannabista. Jopa 2viikkoa sitten muuttanut uusi naapurinikin yritti tarjota, kun eksyin sinne jatkoille. Tuo 1% tulee vanhemmistani, mutta eiköhän sekin ole väärin jos ovat olleet normaaleja nuoria 70-luvulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös